Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 03-08-2021 16:33:00 |
Składania : | 10-08-2021 15:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Szczegółowy opis postępowania znajduje się Załącznikach do postępowania.
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający warunki:
a) są zarejestrowani na portalu WIFI4EU,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. wykażą się doświadczeniem w zrealizowaniu min. 3 projektów w zakresie budowy sieci lub infrastruktury telekomunikacyjnej o wartości min. 50 tys. zł brutto każdy w okresie ostatnich 3 lat,
c) posiadają potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
W celu potwierdzenia spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu, należy wraz z ofertą złożyć:
•
oświadczenie
wykonawcy o rejestracji jako przedsiębiorstwo instalujące WiFi zgodnie z
wymaganiami WiFi4EU;
•
wykaz
usług wykonanych wraz z podaniem ich zakresu, dat wykonania i podmiotów, na
rzecz których usługi zostały wykonane;
• oświadczenie wykonawcy o dysponowaniu potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Formularz oświadczeń sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego lub formularz własny.
2) Pełny wykaz proponowanego sprzętu wraz z opisem technicznym – załącznik nr 3
3) Dokumenty poświadczające uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności.
4) Dokumenty poświadczające niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny – załącznik nr 5.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego
Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty