Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 14-07-2021 08:34:00 |
Składania : | 23-07-2021 09:30:00 |
Otwarcia : | 23-07-2021 09:45:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
ZAPROSZENIE
do składania ofert na wykonanie
zamówienia,
którego wartość jest mniejsza niż kwota
130.000 złotych
w postępowaniu 58/DAO/21 na zadanie pn.:
„Rozbiórka budynku użytkowego na adresie:
Elbląg, ul. Królewiecka
211, działka nr 752, obręb 5”
1.
Dane dotyczące zamawiającego
Zamawiający: Zarząd Budynków Komunalnych
· REGON: 002809929
· kod, miejscowość, województwo: 82-300 Elbląg, warmińsko–mazurskie
· ulica, nr domu, nr lokalu: ul. Ratuszowa 4
· strona internetowa prowadzonego
postępowanie - profil nabywcy na platformie zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zbk_elblag,
· tel.: 55 221 20 00; 55 221 20 66
2.
Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie prowadzone w trybie ZAPROSZENIA DO
SKŁADANIA OFERT na podstawie ZARZĄDZENIA NR 1/2021 Dyrektora ZBK z dnia 11.01.2021
r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania przez Zarząd Budynków
Komunalnych w Elblągu zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwota 130.000
złotych.
3.
Opis przedmiotu zamówienia
3.1
Przedmiot
zamówienia obejmuje rozbiórkę budynku użytkowego (bunkier) na adresie: Elbląg, ul.
Królewiecka 211, działka nr 752, obręb 5.
3.2 Dane techniczne budynku: budynek użytkowy, wolnostojący zlokalizowany w
podziemiu. Fundamenty budynku żelbetowe. Tynki zewnętrzne żelbetowe, częściowo
przy wejściu okładzina z cegły pełnej. Dach żelbetowy, od zewnątrz zaizolowany
lepikiem.
a.
Pow.
zabudowy – 31,92 m2
b.
Pow.
użytkowa – 13,00 m2
c.
Kubatura –
96,00
m3
d.
Ilość
kondygnacji – 1 podziemna
e.
Wysokość
pomieszczenia – 2,50 m
f.
Wysokość
nadziemia – 1,20 m
Szczegółowy zakres
robót do wykonania określają przedmiary robót oraz Specyfikacja Techniczna
Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące ZAŁĄCZNIK NR 5 do ZAPROSZENIA.
3.3
Wykonawca
zobowiązany jest na czas prowadzenia w/w robót do posiadania ubezpieczenia od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na
sumę gwarancyjną
w wysokości min. 50.000 zł.
3.4
Zamawiający
wymaga, aby odpady powstałe w wyniku realizacji robót były przetransportowane
i zmagazynowane w miejscu unieszkodliwiania odpadów. Wykonawca zobowiązany będzie
do przedstawienia Zamawiającemu stosownych dokumentów.
3.5
Wykonane
roboty będą rozliczane w formie ceny ryczałtowanej za wykonanie przedmiotu
zamówienia.
3.6
Oferta
musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zmówienia wynikające
wprost
z przedmiarów robót, jak również nieujęte w przedmiarach robót, a niezbędne do
wykonania zadania, tj.: roboty przygotowawcze, porządkowe, utrzymanie zaplecza i
terenu budowy (dostawa wody, usuwanie ścieków, wywóz śmieci, organizacja
zaplecza socjalnego, oświetlenie, zasilanie w energię elektryczną, telefon,
dozorowanie itp.), koszty wywozu i utylizacji odpadów powstałych w wyniku realizacji
robót, koszty zajęcia pasa drogowego, wykonanie projektu organizacji ruchu
drogowego, jak również wszelkich opłat związanych
z odbiorem robót oraz dopuszczeniem inwestycji do użytkowania, np. opłat za czynności
odbiorowe itp.
3.7
Zamawiający
nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części
zamówienia.
3.8
Termin
realizacji zamówienia jest jednym z kryteriów jaki będzie się kierował
Zamawiajacy przy wyborze oferty.
4.
Termin wykonania zamówienia:
· data rozpoczęcia: data protokolarnego przekazania
przedmiotu umowy, po uprawomocnieniu się decyzji administracyjnych tj. pozwolenia
na rozbiórkę.
·
data zakończenia:
- minimalny termin realizacji 7 dni roboczych od daty protokólarnego przekazania przedmiotu umowy
- maksymalny termin realizacji 14 dni roboczych od daty protokólarnego przekazania przedmiotu umowy
Zamawiający przekaże Wykonawcy
przedmiot umowy w terminie maksymalnym do 3 dni roboczych od daty podpisania
umowy.
5.
Warunki udziału w postępowaniu
oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia
mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący:
1.
posiadania wiedzy i doświadczenia;
Warunkiem udziału w
postępowaniu jest wykonanie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowe ukończenie
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 3 robót budowlanych
polegających na rozbiórkach budynków mieszkalnych, mieszkalno-użytkowych lub użytkowych,
każda o wartości minimum 20.000 zł z VAT,
2.
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia.
Warunkiem
udziału w postępowaniu jest dysponowanie wykwalifikowaną kadrą, niezbędną do
kierowania robotami, będącymi przedmiotem zamówienia. Osoby wyznaczone do kierowania
robotami w poszczególnych branżach muszą posiadać wymagane uprawnienia
w swojej branży tj.
· kierownik budowy musi
posiadać uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
· minimum
5 letnie doświadczenie jako kierownik,
Zgodnie z ustawą z dnia
7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie,
m.in. kierowanie budową lub innymi robotami budowlanymi, mogą wykonywać
wyłącznie osoby posiadające wymagane uprawnienia budowlane, będące członkami właściwych
izb samorządu zawodowego.
Potwierdzenia spełniania w/w warunków Zamawiający dokona na
podstawie dokumentów wymienionych w pkt 6 ZAPROSZENIA
6.
Informacja o dokumentach, jakie
mają dostarczyć Wykonawcy na potwierdzenie spełniania warunków udziału w
postępowaniu:
1)
Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania
spełniania warunku wiedzy
i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz
załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z
zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Uwaga:
a)
Wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze
wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 3 do ZAPROSZENIA - WYKAZ ROBÓT.
b)
Dla
robót wymienionych w wykazie należy załączyć dokumenty potwierdzające, że
roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
W przypadku, gdy
podmiotem, na rzecz którego roboty wskazane w wykazie zostały wcześniej
wykonane jest Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu, Wykonawca nie ma obowiązku
przedkładania dokumentów,
o których mowa powyżej.
2)
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Uwaga:
a)
Wykaz
należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 do ZAPROSZENIA - WYKAZ OSÓB
7.
Kryteria oceny ofert:
1) Przy wyborze oferty
Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami o następujących
wagach:
(1)
cena (brutto) - 60 %
(2)
termin realizacji -
40 %
Przez
cenę należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z
dnia 9 maja 2014 r.
o informowaniu o cenach towarów i usług.
Zamawiający informuje,
że jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania
u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów
i usług, Zamawiający
w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od
towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca,
składając ofertę, ma obowiązek poinformować Zamawiającego, czy wybór oferty
będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując
nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie
prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
2) Sposób oceny ofert:
Liczba
punktów przyznawana przez jednego oceniającego dla oferty, w przyjętych
kryteriach oceny ofert:
X(1) x 60% + X(2) x 40%
gdzie:
X(1) – liczba punktów przyznawana w kryterium cena (brutto)
X(2) - liczba punktów przyznawana w kryterium termin realizacji
I.
Sposób
obliczenia X(1):
-
Wykonawca
zamówienia, który zaproponuje najniższą cenę
otrzyma 100 pkt, natomiast pozostali wykonawcy odpowiednio mniej punktów wg
wzoru:
X(1)
= |
cena
(brutto) najniższa x 100 pkt |
cena (brutto) badanej oferty |
II. Sposób obliczenia X(2):
Termin realizacji
przedmiotu zamówienia wskazany przez Wykonawcę musi zostać podany
w pełnych dniach. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wskazany przez Wykonawcę
nie może być krótszy niż 7 dni roboczych. Wykonawca zamówienia, który
zaproponuje maksymalny termin realizacji, tj. 14 dni otrzyma 0 pkt.
Wykonawca zamówienia,
który zaproponuje krótszy termin realizacji niż maksymalny podany przez Zamawiającego
tj. 7 dni otrzyma 100 pkt., natomiast pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej punktów
wg wzoru:
X(2)= |
[14
dni (maksymalny termin realizacji zamówienia w dniach) – termin realizacji
zamówienia oferty badanej (w dniach)] x 100 pkt |
|
14
dni (maksymalny termin realizacji zamówienia) – 7 dni (minimalny
termin realizacji zamówienia)
|
|
Uwaga:
W kryterium (2) przyjmuje
się, że minimalny termin realizacji zamówienia nie może być krótszy niż 7 dni roboczych
a maksymalny termin realizacji zamówienia nie może być dłuższy niż 14 dni
roboczych. Dla ofert z dłuższym terminem realizacji przyjmowany będzie dla
oceny ofert termin realizacji równy 14 dni.
8.
Opis sposobu obliczenia
ceny:
1)
Wykonawca
określi cenę (brutto) oferty w
formie ceny ryczałtowej, która stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za przedmiot zamówienia.
2)
Cena
oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zmówienia wynikające
wprost
z przedmiarów robót oraz STWiORB, jak również w nich nieujęte, a niezbędne
do wykonania zadania, tj.: roboty przygotowawcze, porządkowe, utrzymanie zaplecza
i terenu budowy (dostawa wody, usuwanie ścieków, wywóz śmieci, organizacja
zaplecza socjalnego, oświetlenie, zasilanie w energię elektryczną, telefon,
dozorowanie itp.), koszty wywozu i utylizacji odpadów powstałych w wyniku realizacji
robót, koszty zajęcia pasa drogowego, wykonanie projektu organizacji ruchu
drogowego, jak również wszelkich opłat związanych
z odbiorem robót oraz dopuszczeniem inwestycji do użytkowania, np. opłat za
czynności odbiorowe itp.
3)
Cena
oferty musi określać wynagrodzenie za realizację całości zamówienia tj.
uwzględniać wszystkie wymagania wykonania zamówienia oraz obejmować wszelkie
koszty, jakie poniesie Wykonawca
z tytułu realizacji zamówienia.
4)
Cena
oferty musi uwzględniać podatek od towarów i usług VAT.
5)
W
formularzu oferty należy podać cenę z VAT (brutto) wykonania zamówienia, cenę
bez VAT wykonania zamówienia oraz stawkę i kwotę VAT.
6)
Cena
nie podlega waloryzacji.
9.
Opis sposobu przygotowywania oferty:
Składana oferta wykonania zamówienia musi zawierać:
a)
wypełniony
formularz OFERTA, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 1 do ZAPROSZENIA, sporządzona musi być, pod rygorem
nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione)
do reprezentowania na zewnątrz Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia.
b)
wymienione w pkt 6
ZAPROSZENIA dokumenty potwierdzające spełnianie
warunków udziału
w postępowaniu. ZAŁĄCZNIKI NR 3 – WYKAZ ROBÓT oraz NR 4 – WYKAZ
OSÓB winny być sporządzone jako dokumenty w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem,
następnie załączone do oferty jako skan oryginału.
c)
Kserokopie uprawnień,
referencji, aktualnej polisy ubezpieczeniowej – sporządzone jako dokumenty w postaci papierowej winny być poświadczone za zgodność z
oryginałem z dokumentem w postaci papierowej, następnie załączone do oferty jako
skan oryginału. Poświadczenia zgodności kserokopii dokumentu z oryginałem dokonuje
własnoręcznym podpisem Wykonawca.
d)
pełnomocnictwo –
jeżeli OFERTA lub inny dokument jest
podpisany przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do reprezentowania na
zewnątrz posiadającą (posiadające) stosowne pełnomocnictwo.
Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje
się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W przypadku gdy pełnomocnictwo,
zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej
i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego
dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem
w postaci papierowej.
Poświadczenia zgodności
cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje mocodawca.
Poświadczenia zgodności cyfrowego
odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej może dokonać również notariusz.
Niezałączenie
wymaganych dokumentów spowoduje odrzucenie oferty.
A. Informacje ogólne:
2. Link do postępowania dostępny jest na stronie operatora platformazakupowa.pl
oraz Profilu Nabywcy Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/zbk_elblag.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i
odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń
oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie Internetowej
Platformy zakupowej OPENNEXUS Sp. z o.o. pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.
4. Występuje limit
objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty lub wniosku
do ilości 10 plików lub spakowanych folderów (pliki można spakować jako zip)
przy maksymalnej wielkości 150 MB.
5. Składając ofertę zaleca
się zaplanowanie złożenia jej z wyprzedzeniem minimum 24h, aby zdążyć
w terminie przewidzianym na jej złożenie w przypadku siły wyższej, jak np. awaria
platformazakupowa.pl, awaria Internetu, problemy techniczne związane z brakiem
np. aktualnej przeglądarki.
6. Za datę przekazania
oferty lub wniosków przyjmuje się datę ich przekazania w systemie poprzez
kliknięcie przycisku „Złóż ofertę” w drugim kroku i wyświetlaniu komunikatu, że
oferta została złożona.
7. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych,
oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji
przyjmuje się datę ich przekazania na platformę zakupową.
B. Złożenie oferty:
2.
Wykonawca składa ofertę lub wniosek o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu, za pośrednictwem „Formularza składania oferty lub wniosku”
dostępnego na platformazakupowa.pl w konkretnym postępowaniu w sprawie udzielenia
zamówienia publicznego.
3.
Sposób złożenia oferty,
opisany został w „Instrukcji dla Wykonawców platforma zakupowa.pl”, dostępnej
na stronie: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
4.
Ofertę należy sporządzić w
języku polskim.
5.
Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej
lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, osobistym lub kwalifikowanym.
Podpis osobisty - to zaawansowany
podpis elektroniczny w rozumieniu art. 3 pkt 11 rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 r.
w sprawie identyfikacji elektronicznej i
usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym
oraz uchylającego dyrektywę 1999/93/WE, weryfikowany za pomocą
certyfikatu podpisu osobistego.
Podpis zaufany - na podstawie art. 20aa ustawy o informatyzacji
działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, profil zaufany
umożliwia podmiotom publicznym na uwierzytelnienie osoby fizycznej, zaś profil
osobisty zapewnia możliwości opatrzenia dokumentu elektronicznego podpisem
zaufanym. Podpisanie pliku przez ePUAP umożliwia potwierdzenie tożsamości jego
posiadacza, w usługach publicznych i pozwala na podpisywanie pism, kierowanych
do podmiotów publicznych, w postaci elektronicznej, wskazując na określoną
osobę, jej konto i czas dokonania tego podpisu (art. 20ad - 20c ustawy o
informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne).
Podpis kwalifikowany – to podpis elektroniczny, który zgodnie z art. 3
pkt 12 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 910/2014 z dnia 23
lipca 2014 r. z dnia 23 lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i
usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym
oraz uchylające dyrektywę 1999/93/WE, oznacza zaawansowany podpis elektroniczny,
który jest składany za pomocą kwalifikowanego urządzenia do składania podpisu
elektronicznego i który opiera się na kwalifikowanym certyfikacie podpisu
elektronicznego.
6.
Ofertę składa się w języku polskim, w formacie danych
doc., docx., pdf., xls., xlsx.
7.
Do oferty lub wniosku należy dołączyć wszystkie wymagane w
ZAPROSZENIU dokumenty zamówienia
w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, osobistym lub kwalifikowanym.
- pobierz wszystkie pliki
dołączone do postępowania na swój komputer,
- wypełnij pliki na swoim
komputerze, a następnie podpisz pliki, które zamierzasz dołączyć do oferty lub
wniosku kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym,
- dołącz wszystkie
podpisane pliki do „Formularza składania oferty lub wniosku” na
platformazakupowa.pl,
- po wypełnieniu „Formularza
składania oferty lub wniosku” i załadowaniu wszystkich wymaganych załączników
należy kliknąć przycisk „Przejdź do podsumowania” i kliknąć „złóż ofertę”, aby
zakończyć etap składania oferty,
- następnie system zaszyfruje
ofertę lub wniosek wykonawcy, tak by ta była niedostępna dla zamawiającego do
terminu otwarcia ofert lub złożenia wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu,
8.
Jeżeli dokumenty elektroniczne,
przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje
stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy
z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, wykonawca, w
celu utrzymania
w poufności tych informacji, powinny zostać załączone w osobnym miejscu w kroku
1 składania oferty przeznaczonym na zamieszczenie tajemnicy przedsiębiorstwa.
9.
Oferta może być złożona tylko do
upływu terminu składania ofert.
10.
Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert
wycofać ofertę lub wniosek za pośrednictwem Formularza składania oferty lub
wniosku.
C. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania
ofert)
2. Komunikacja poprzez Wyślij wiadomość umożliwia dodanie do treści
wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego katalogu (załączników). Występuje
limit objętości plików lub spakowanych folderów do ilości 10 plików lub spakowanych
folderów przy maksymalnej sumarycznej wielkości 500 MB.
3. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem
„Formularza składania oferty lub wniosku” jako załączniki. Sposób sporządzenia
dokumentów elektronicznych musi być zgodny
z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30
grudnia 2020 r.
w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych
dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra
Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych
środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający
od wykonawcy.
11.
Miejsce i termin
złożenia oferty:
1. Wykonawca składa ofertę
lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, za pośrednictwem „Formularza
składania oferty lub wniosku” dostępnego na platformazakupowa.pl.
2. Termin składania ofert upływa
dnia 23 lipca 2021 r. o godz. 09:30.
3. Zamawiający odrzuci ofertę złożoną po terminie składania ofert.
4. Wykonawca może przed
upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę lub wniosek za pośrednictwem
Formularza składania oferty lub wniosku. Sposób wycofania oferty
został opisany w „Instrukcji użytkownika” dostępnej na miniPortalu. Sposób złożenia bądź wycofania oferty, opisany został w „Instrukcji
dla Wykonawców platforma zakupowa.pl”, dostępnej na stronie: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
5. Zamawiający otworzy oferty w dniu
23 lipca 2021 r. o godz. 9:45.
6. Otwarcie ofert następuje poprzez użycie mechanizmu do
odszyfrowania ofert dostępnego na platformie zakupowej prowadzonego postepowania.
7. Otwarcie ofert jest niejawne.
8. W przypadku awarii systemu teleinformatycznego,
która powoduje brak możliwości otwarcia ofert
w terminie określonym przez Zamawiającego, otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie
po usunięciu awarii.
O zmianie terminu otwarcia ofert Zamawiający
poinformuje na platformie zakupowej prowadzonego postępowania.
9. Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert,
udostępni na platformie zakupowej prowadzonego postępowania informację o kwocie,
jaką zamierza przeznaczyć́ na sfinansowanie zamówienia.
10. Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępni
na platformie zakupowej prowadzonego
postępowania informacje o:
1) nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej
działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania Wykonawców, których oferty
zostały otwarte;
2) cenach lub kosztach zawartych w ofertach.
12.
Osoby uprawnione do porozumiewania
się z Wykonawcą:
Dział Administracyjno-Organizacyjny – Joanna Jasińska,
Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu, ul. Ratuszowa 4, tel. 55 221 20 00; 55 221 20 66,
13.
Istotne dla stron postanowienia,
które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego:
Określone we wzorze umowy - ZAŁĄCZNIK NR 2 do
ZAPROSZENIA
14.
Informacje dodatkowe:
W toku badania i oceny
ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści
złożonych ofert.
Zamawiający zastrzega
obowiązek osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę składającego oświadczenie
woli w postaci oferty.
Zamawiający
przewiduje możliwość negocjacji ceny zaoferowanej przez Wykonawcę.
Złożenie ofert nie musi skutkować zawarciem umowy.
Zarząd Budynków Komunalnych
zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
Załączniki:
1.
ZAŁĄCZNIK
NR 1- Formularz Oferta
2.
ZAŁĄCZNIK
NR 2 - Wzór umowy
3.
ZAŁĄCZNIK
NR 3 - Wykaz robót
4.
ZAŁĄCZNIK
NR 4 - Wykaz osób
5.
ZAŁĄCZNIK
NR 5 - Przedmiary robót, mapka sytuacyjna, STWiORB, Decyzja – pozwolenie na
rozbiórkę Nr 12/2021
z dnia 01.07.2021 r.
2021-07-28 09:02 | Joanna Jasińska | Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - w załączniku do pobrania. |
2021-07-23 13:54 | Joanna Jasińska | Informacja z otwarcia ofert - w załączniku do pobrania |
2021-07-21 09:42 | Joanna Jasińska |
ZMIANA ZAŁĄCZNIKA NR 3 do ZAPROSZENIA w postępowaniu 58/DAO/21 na zadanie pn.: „Rozbiórka budynku użytkowego na adresie: Elbląg, ul. Królewiecka 211, działka nr 752, obręb 5” Zarząd Budynków Komunalnych jako Zamawiający dokonuje zmian w treści ZAŁĄCZNIKA NR 3 do ZAPROSZENIA do składania ofert w sposób następujący: „Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowe ukończenie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 3 robót budowlanych polegających na rozbiórkach budynków mieszkalnych, mieszkalno-użytkowych lub użytkowych, każda o wartości minimum 20.000 zł z VAT”. Nowa treść ZAŁĄCZNIKA NR 3 – w załącznikach do pobrania pn. ZMIANA ZAŁĄCZNIKA NR 3 do ZAPROSZENIA. Pozostała treść ZAPROSZENIA nie ulega zmianie. |
Komunikaty