Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 12-07-2021 14:49:00 |
Składania : | 30-07-2021 12:00:00 |
Otwarcia : | 30-07-2021 12:15:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zapytanie
ofertowe z opcją zawarcia umowy
na opracowanie miejscowego
planu zagospodarowania w obrębie geodezyjnym Grajwo, gmina Giżycko,
zatwierdzonego Uchwałą Nr XXXIII/342/2021 Rady Gminy Giżycko z dnia 31marca 2021
r.
Zamawiający zastrzega, że postępowanie może zakończyć
się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmiany warunków Zamawiającego.
Złożenie oferty
nie rodzi po stronie Oferenta roszczenia o zawarcie umowy.
I. Zamawiający: Gmina Giżycko, ul. Mickiewicza 33, 11-500 Giżycko, NIP 845 1981949, tel. 87 429 99, email:
ugg@ugg.pl
II. Tryb
udzielenia zamówienia
Działając w oparciu o Zarządzenie Nr 39/2021
Wójta Gminy Giżycko z dnia 09.04.2021 r. w sprawie wprowadzenia
regulaminu udzielania przez Gminę Giżycko zamówień, których wartość nie
przekracza kwoty 130.000 zł netto
zapraszam do złożenia pisemnej oferty na wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania
przestrzennego w obrębie geodezyjnym Grajwo, gmina Giżycko, zatwierdzonego
Uchwałą Nr XXXIII/342/2021 Rady Gminy Giżycko z dnia 31marca 2021 r. (uchwała
stanowi załącznik nr 1).
Postępowanie o udzielenie
zamówienia publicznego zwolnione ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019
r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019 r. ze zm.).
Na podstawie art. 2 ust. 1
pkt 1 zamówienie poniżej 130 tys. zł.
III. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest
opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w obrębie geodezyjnym Grajwo, gmina Giżycko,
zatwierdzonego Uchwałą Nr XXXIII/342/2021 Rady Gminy Giżycko z dnia 31marca 2021
r.
W chwili obecnej przedmiotowy
teren częściowo jest objęty miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego.
Procedurą opracowania objęto
obszar o łącznej powierzchni ok. 130 ha w granicach określonych uchwałą.
III.1. Plan miejscowy będący przedmiotem zamówienia,
należy wykonać zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi, w tym w szczególności
z:
1) ustawą z dnia 27 marca
2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2020 r. poz.
293 ze zm.),
2) rozporządzeniem Ministra
Infrastruktury dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu
planu miejscowego (Dz. U z 2003 r. Nr 164 poz. 1587),
3) ustawą z dnia 03
października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie,
udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na
środowisko (Dz. U. z 2020 r. poz. 283 ze zm.),
oraz przepisami wynikającymi
z innych aktów prawnych, mających odniesienie do przedmiotu zlecenia m.in.
dotyczącymi ochrony środowiska, ochrony zabytków, prawa wodnego, ochrony
gruntów rolnych i leśnych, dróg.
III.2. Czynności,
które projektant wykona w ramach realizacji przedmiotu zlecenia:
1. przygotowanie merytoryczne
dokumentów formalno-prawnych (w tym wymaganych ustawowo pism, zawiadomień,
ogłoszeń, obwieszczeń i komunikatów dotyczących opracowania projektu planu)
oraz do współpracy przy prowadzeniu procedury oraz dokumentacji prac
planistycznych
2. wykonanie inwentaryzacji
terenu;
3. wykonanie analizy i
przygotowania propozycji rozpatrzenia wniesionych wniosków do planu;
4. opracowania koncepcji
projektu planu i prezentacja Zamawiającemu;
5. opracowanie projektu planu
wraz z kompletem materiałów planistycznych, zgodnie z ustawą;
6. sporządzenie prognozy
skutków finansowych uchwalenia planu w formie papierowej oraz elektronicznej na
płycie CD;
7. opracowanie prognozy
oddziaływania na środowisko w zakresie uzgodnionym przez Regionalnego Dyrektora
Ochrony Środowiska i Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego - zgodnie
z ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku
i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach
oddziaływania na środowisko;
8. przygotowanie niezbędnej
liczby egzemplarzy, określonej przez Zamawiającego, projektu planu i prognozy
oddziaływania na środowisko, przeznaczonych do uzgodnień i opinii wynikających
z obowiązujących ustaw;
9. przygotowanie materiałów i
pism w celu uzyskania opinii i uzgodnień, w tym Gminnej Komisji
Urbanistyczno-Architektonicznej;
10. przygotowanie wykazu
uzgodnień i opinii projektu planu i wprowadzania ewentualnych zmian
wynikających z uzgodnień;
11. przygotowanie wniosków na wyłączenie gruntów z
produkcji rolnej i leśnej (o ile będzie potrzebna),
12. przygotowanie
projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do wyłożenia do
publicznego wglądu oraz udziału w dyskusji publicznej nad przyjętymi w
projekcie planu rozwiązaniami;
13. prezentacja projektu
planu i uczestnictwa w dyskusji na temat przyjętych w projekcie rozwiązań
podczas posiedzeń Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej oraz
uczestnictwo w spotkaniach z udziałem radnych;
14. obsługa wyłożenia
projektu planu, która wynika z obowiązującej ustawy o planowaniu i
zagospodarowaniu przestrzennym w miejscu i terminie ustalonym z Zamawiającym, w
razie konieczności - składania wyjaśnień osobom zainteresowanym (pisemnych lub
ustnych);
15. przygotowanie propozycji
rozpatrzenia uwag wniesionych do wyłożonego do publicznego wglądu projektu
planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz przygotowania wykazu
uwag i wprowadzenia ewentualnych zmian po rozpatrzeniu uwag;
16. przygotowanie i
przedłożenie Radzie Gminie projektu planu do uchwalenia wraz z listą
nieuwzględnionych uwag oraz udział w sesji Rady Gminy zatwierdzającej projekt;
17. przygotowanie i
skompletowanie dokumentacji planistycznej po uchwaleniu planu celem oceny przez
Wojewodę ich zgodności z przepisami prawnymi.
III.3. W ramach
zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu:
1. inwentaryzację uproszczoną
terenu opracowania w skali 1: 1000 – 1 szt. plansza kolorowa wraz z opisem oraz
materiały analityczne;
2. rysunek planu (wersja
uchwalona) w skali 1:1000 – 3 szt. kolorowe;
3. rysunek planu pomniejszony
do formatu A4 (wersja uchwalona) – 3 szt. kolorowe;
4. tekst planu ( wersja
uchwalona) wraz z załącznikami ( w obowiązującym formacie na płycie, rysunki w
formacie tiff, shp);
5. opracowanie
ekofizjograficzne – 2 szt.,
6. prognozę oddziaływania na
środowisko (tekst i rysunek w skali 1: 1000) – 2 szt.;
7. prognozę skutków
finansowych uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego z
uwzględnieniem art. 36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym – 2
szt.;
8. dokumenty określone w pkt
2-7 zapisane w uzgodnionym formacie na płycie CD-R- 2 szt.;
9. oświadczenie Wykonawcy, że
projekt planu został wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami,
zgodnie z zasadami i trybem sporządzania planów miejscowych oraz, że zostaje
przekazany Zamawiającemu w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma
służyć.
IV. Wymagane
dokumenty przy składaniu oferty.
1. Wypełniony formularz
2. Dokument (kopia)
potwierdzający prowadzenie działalności.
3. Kserokopię dokumentów
potwierdzających uprawnienia do sporządzania projektów miejscowych planów
zagospodarowania przestrzennego zgodnie z art. 5 ustawy o planowaniu i
zagospodarowaniu przestrzennym
4. Wykaz (co najmniej 3)
sporządzonych miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w okresie
ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, zakończonych publikacją
w dzienniku urzędowym województwa,
5. Oferty, które wpłyną do
Urzędu niekompletne lub po terminie nie będą rozpatrywane.
6. W toku badania i oceny
ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści
złożonych ofert.
V. Kryterium
wyboru oferty – 100% cena brutto.
VI. Termin
realizacji zamówienia.
30 czerwca 2022 r.
Osobą upoważnioną do
kontaktów z oferentami jest: Dorota Tkaczyk tel. (87) 429 99 81.
Załączniki:
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 87 429 99 81.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-07-21 10:06 | Dorota Tkaczyk |
Gmina
Gizycko
doprecyzowuje
zapisy
pkt
4
rozdziału
IV
Ogłoszenia
oraz
Zaproszenia
do
składania
ofert
na
następujące: " Wykaz (co najmniej 3) sporządzonych miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, zakończonych publikacją w Dzienniku Urzędowym Województwa Warmińsko-Mazurskiego. Kryterium i warunki formalne pozostają bez zmian. |
Komunikaty