- Strona główna
- Postępowanie ID 481124
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
ZP/PN/03/2021 Zakup i dostawa mebli biurowych w ramach projektu
Wystawiający
-
UżytkownikAnna Sawkiewicz
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2021-07-09 14:30:00
-
Składania2021-07-15 16:55:17
-
Otwarcie ofert2021-07-23 15:00:00
-
TrybPrzetarg nieograniczony
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Dolnośląski Park Innowacji i Nauki S.A. ogłasza przetarg nieograniczony pn.:
Zakup i dostawa mebli biurowych w ramach projektu
w ramach projektu realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 pn.: „Wsparcie przedsiębiorców sektora MŚP dzięki utworzeniu nowoczesnego Dolnośląskiego Inkubatora Druku 3D we Wrocławiu"
Nr postępowania: ZP/PN/03/2021
Szczegółowe warunki zamówienia znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ):
Przedmiotem zamówienia są usługi oznaczone kodem CPV:
39000000-2 Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert):
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie dokumentów, oświadczeń, wniosków (innych niż wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza Wyślij wiadomość dostępnego na stronie przedmiotowego postępowania znajdującego się pod adresem https://platformazakupowa.pl/dpin/aukcje.
2. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania: ZP/PN/03/2021.
3. Do kontaktu z Wykonawcami w sprawach dotyczących niniejszego postępowania Zamawiający wyznacza: Anna Sawkiewicz, e-mail anna.sawkiewicz@dpin.pl.
4. W sytuacjach awaryjnych, np. w przypadku niedziałania platformy Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej.
5. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Kierowane do wszystkich Wykonawców informacje dotyczące odpowiedzi na zapytania, zmiany SWZ, w tym zmiany terminu składania i otwarcia ofert, Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie w sekcji Komunikaty. Korespondencję, której adresatem jest konkretny Wykonawca, Zamawiający będzie przekazywał temu Wykonawcy w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy, z zastrzeżeniem pkt. 4.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2021-07-15
16:55:17
|
Anna Sawkiewicz | Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Uzasadnienie: W postępowaniu ZP/PN/03/2021 Zamawiający w dniu 15.07.2021 r. podjął decyzję o unieważnieniu przedmiotowego postępowania. Wykonawcy mogą zapoznać się z zawiadomieniem o unieważnieniu postępowania w komunikacie publicznym Zamawiającego z dnia 15.07.2021 |
2021-07-15
16:44:23
|
Anna Sawkiewicz | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
2021-07-15
16:41:04
|
Anna Sawkiewicz |
W
postępowaniu
ZP/PN/03/2021
Zamawiający
w
dniu
15.07.2021
r.
podjął
decyzję
o
unieważnieniu
przedmiotowego
postępowania.
Zawiadomienie
o
unieważnieniu
postępowania
stanowi
załącznik
do
niniejszej
wiadomości.
Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?