Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 28-06-2021 08:59:00 |
Składania : | 06-07-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 06-07-2021 10:15:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2021-07-12 13:02 | Agnieszka Parzewska | Informacja o unieważnieniu postępowania w cz. I. |
2021-07-06 13:15 | Agnieszka Parzewska | Unieważnienie postępowania w części II III i IV. |
2021-07-06 10:43 | Agnieszka Parzewska | Informacja z otwarcia ofert. |
2021-07-06 10:00 | Komunikat Zamawiającego |
Gdańsk,
dnia
28.06.2021r. INFORMACJA O KWOCIE JAKĄ ZAMAWIAJACY ZAMIERZA PRZEZNACZYĆ NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA Dotyczy: zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt. 1) Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z póź. zm.) pn. „Dostawa kamer cyfrowych i kontrolera ruchu gałek ocznych dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej. CRZP/95/009/D/21, ZP/52/WETI/21. Działając na podst. art. 222 pkt. 4) Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z póź. zm.) Zamawiający informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości: Część I – Dostawa kamery 360 stopni – 28 200,00 zł. Część II – Dostawa kontrolera ruchu gałek ocznych do projektu INFOLIGHT – 1 500,00 zł. Część III – Dostawa kontrolera ruchu gałek ocznych – 4 060,00 zł. Część IV – Dostawa kamery do obserwacji warunków drogowych – 4305,00 zł. |
Komunikaty