Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BZP-3942-30/2021 Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie

Termin:
Zamieszczenia : 22-06-2021 15:12:00
Składania : 01-07-2021 10:00:00
Otwarcia : 01-07-2021 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 324.02 2021-06-22 15:12:00 Postępowanie
punkty_karty_graficzne.zip zip 946.95 2021-06-22 15:12:00 Postępowanie
punkty_procesory.zip zip 1295.83 2021-06-22 15:12:00 Postępowanie
Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ).pdf pdf 7434.12 2021-06-22 15:12:00 Postępowanie
zał. nr 1 opis przedmiotu zamówienia.doc doc 609 2021-06-22 15:12:00 Postępowanie
zał. nr 1 opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 696.17 2021-06-22 15:12:00 Postępowanie
zał. nr 2 formularz ofertowy.doc doc 151 2021-06-22 15:12:00 Postępowanie
zał. nr 3 projektowane postanowienia umowy.pdf pdf 356.96 2021-06-22 15:12:00 Postępowanie
zał. nr 4 oświadczenia wykonawcy.doc doc 55 2021-06-22 15:12:00 Postępowanie
zał. nr 5 oświadczenie grupa kapitałowa.doc doc 66.5 2021-06-22 15:12:00 Postępowanie
zał. nr 6 formularz cenowy.doc doc 104.5 2021-06-22 15:12:00 Postępowanie
informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 445.06 2021-07-01 11:46:09 Publiczna wiadomość
informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej.pdf pdf 2368.99 2021-07-16 14:56:20 Publiczna wiadomość
informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 19-07-2021.pdf pdf 1012.37 2021-07-19 16:36:30 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-07-19 16:36 Jolanta Kurek Zamawiający - Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, 31-157 Kraków, Plac Jana Matejki 13, działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późniejszymi zmianami) przekazuje informację o rozstrzygnięciu postępowania w zakresie części nr 3, 4, 8.

informacja o wyborze [...].pdf

2021-07-16 14:56 Jolanta Kurek Zamawiający - Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, 31-157 Kraków, Plac Jana Matejki 13, działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późniejszymi zmianami) przekazuje informację o wyborze oferty najkorzystniejszej w postępowaniu w zakresie części nr 2, 6, 7, 9, 10, 11, 12.

informacja o wyborze [...].pdf

2021-07-01 11:46 Jolanta Kurek Zamawiający - Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późniejszymi zmianami) przekazuje informacje z otwarcia ofert.

informacja z otwarci [...].pdf

2021-07-01 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwota brutto jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie w danej części zamówienia wynosi (w złotych brutto):
- dla części nr 1 - 21.332,75 zł;
- dla części nr 2 - 19.999,00 zł;
- dla części nr 3 - 7.700,00 zł;
- dla części nr 4 - 16.387,16 zł;
- dla części nr 5 - 4.400,00 zł;
- dla części nr 6 - 3.690,00 zł;
- dla części nr 7 - 8.610,00 zł;
- dla części nr 8 - 6.189,36 zł;
- dla części nr 9 - 9.988,00 zł;
- dla części nr 10 - 5.799,00 zł;
- dla części nr 11 - 14.361,00 zł;
- dla części nr 12 - 2.831,00 zł.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 462