Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 16-06-2021 09:45:00 |
Składania : | 20-06-2021 12:00:00 |
Otwarcia : | 20-06-2021 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Przedmiotem zamówienia jest: „Nadzór Inwestorski nad realizacją zadania pn. „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wilkaski, gmina Giżycko etap II na odcinku W5-W13”.I. Zakres przedmiotu zamówienia:
1. Na przedmiot zamówienia składa się pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego z ramienia Zamawiającego nad realizacją inwestycji pn.: „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wilkaski, gmina Giżycko etap II na odcinku W5-W13”.
2. Do obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego należeć będzie bezpośredni nadzór nad prowadzonymi robotami w w/w zadaniu, których szczegółowy zakres określa: Projektowa dokumentacja techniczna oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, a także dokumentacja przetargowa (SWZ).
3. Dokumentacja techniczna stanowi załącznik do materiałów przetargowych na wykonanie robót na stronie „platformy zakupowej” pod linkiem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/455951
4. Do obowiązków inspektora nadzoru w ramach jego zadania należeć będzie pełny zakres czynności, jaki dla Inspektora Nadzoru przewiduje art. 25, 26 i 27 aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane i ponadto:
a) Kontrola zgodności wykonania robót budowlanych pod względem technicznym, materiałowym, użytkowym i ekonomicznym, z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, zgłoszeniami robót – będących podstawą do zawartej umowy na wykonanie robót budowlanych z wybranym Wykonawcą, zgodności z przepisami techniczno-budowlanymi, normami, a także z zasadami wiedzy technicznej oraz kosztorysem ofertowym wykonanych robót budowlanych;
b) Sprawdzenie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów
budowlanych,
a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i
niedopuszczalnych do stosowania w budownictwie;
c) Koordynacja robót poszczególnych branż;
d) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub
zanikających, uczestniczenie
w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz
przygotowanie i udział
w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do
użytkowania;
e) Przedkładanie na bieżąco dokumentacji fotograficznej w wersji elektronicznej z wykonanych robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających;
f) Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad;
g) Sprawdzenie dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę do odbiorów częściowych i odbioru końcowego;
h) Przeprowadzanie rozliczenia wykonanych i odebranych robót, zgodnie
z umową zawartą
z Wykonawcą, a w szczególności: czynności kontrolne i weryfikacja faktur;
i) Potwierdzenie gotowości do odbioru, dokonanie odbioru w obecności
Zamawiającego
i wykonawcy robót, sprawdzenie i weryfikacja obmiarów i kosztorysów;
j) Na wezwanie Zamawiającego składanie pisemnych raportów o stanie
zaawansowania inwestycji (postępie robót), uzyskiwanym poziomie jakości robót,
postępie finansowym oraz występujących trudnościach w realizacji budowy i
odstępstwach od umowy zawartej przez Zamawiającego
z Wykonawcą;
k) Uczestniczenie w spotkaniach organizowanych przez wykonawcę robót
lub Zamawiającego
oraz sporządzanie protokołów z narad;
l) Prowadzenie nadzoru inwestorskiego w przypadku wystąpienia robót dodatkowych na ww. zasadach;
m) Dokonywanie przeglądów w okresie gwarancji udzielonej przez wykonawcę robót;
n) Innych czynności, które są konieczne do wykonywania robót budowlanych, dla przedmiotowej inwestycji.
o) Nadzorowanie i rozliczenie inwestycji w zakresie przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na niniejsze zadanie pod względem zgodności z Ustawą zamówień publicznych oraz prawidłowe rozliczenie Wykonawcy i jego wszystkich Podwykonawców.
II. Zawartość ofert:
Do oferty należy załączyć:
· kopie posiadanych uprawnień do projektowania lub kopia uprawień do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego – w branży drogowej,
· kopie potwierdzającą aktualną przynależności do izby,
III. Sposób złożenia oferty i oceny
1. Pisemną ofertę należy złożyć za pośrednictwem „platformy zakupowej”.
2.
Cenę
podaną w ofercie (brutto w PLN) należy określić z dokładnością do dwóch miejsc
po przecinku.
3. Cena podana w ofercie jest ceną ryczałtową - musi więc obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
4. Ocena ofert:
Cena – 100 %,
5. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
6. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 21 czerwca 2021 r. do godz. 12:00.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
8.
Konsekwencje
złożenia oferty niezgodnie z ww. wymogami ponosi Wykonawca
(np. potraktowanie oferty jako zwykłej korespondencji i nie dostarczenie jej za
pośrednictwem „platformy zakupowej” w terminie określonym w punkcie 6.
9. Oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy po terminie określonym w punkcie 6 nie będą rozpatrywane.
10. Osoby do kontaktu z Wykonawcami:
·
Antoni
Wróbel – tel. 87/429 99 41 (w sprawach technicznych dot. Przedmiotu zamówienia),
e-mail: antoni.wrobel@ugg.pl
·
Marcin
Wójcik – tel. 87/429 99 41 (w sprawach technicznych dot. Przedmiotu
zamówienia),
e-mail: marcin.wojcik@ugg.pl
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty