Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: TZP-002/12/2021 Wymiana stolarki okiennej na nową drewnianą w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM

Deadlines:
Published : 09-06-2021 07:43:00
Placing offers : 28-06-2021 09:00:00
Offers opening : 28-06-2021 09:05:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Construction work

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
ogloszenie o zamówieniu.pdf pdf 98.7 2021-06-09 07:43:00 Proceeding
SWZ.docx docx 146.62 2021-06-09 07:43:00 Proceeding
Załącznik nr 7 do swz.zip zip 947.14 2021-06-09 07:43:00 Proceeding
otwarcie ofert.docx docx 18.54 2021-06-28 10:09:11 Public message
Zawiadomienie o unieważnieniu część II.docx docx 17.3 2021-07-07 11:01:58 Public message
Zawiadomienie o wyborze część I-ADM-1.docx docx 17.67 2021-07-08 13:58:07 Public message

Announcements

2021-07-08 13:58 Alina Bloch-Zapytowska Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej na realizację części I-rejon ADM-1

Zawiadomienie o wybo [...].docx

2021-07-07 11:01 Alina Bloch-Zapytowska zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w zakresie części II - rejon ADM-4

Zawiadomienie o unie [...].docx

2021-06-28 10:09 Alina Bloch-Zapytowska Informacja z otwarcia ofert

otwarcie ofert.docx

2021-06-28 09:00 Buyer message Stosownie do art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019r. poz. 2019 ze zm.), Zamawiający informuje, że na realizacje zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 63 487,80pln brutto, z czego na poszczególne zadania:
Zadanie I – rejon ADM-1: 27 593,86pln;
Zadanie II – rejon ADM-4: 35 893,94pln.

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

The number of page views: 545