Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 08-06-2021 10:23:00 |
Składania : | 16-06-2021 08:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
Przedmiot zamówienia realizowany w ramach projektu pn. „Skuteczni w działaniu – współpraca służb w sytuacjach zagrożenia infrastruktury krytycznej”- ,,Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Programu Krajowego Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego”.
Wydział Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu zaprasza do złożenia oferty cenowej w zakresie przedmiotowego zakupu p.n.: ,,Zakup wraz z dostawą dysków twardych i SSD dla potrzeb KWP zs. w Radomiu” 97/ZP/2021 (Rej. 43/L/2021) poprzez platformę zakupową Open Nexus w postępowaniu o udzielenie zamówienia wyłączonego ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.2019 poz. 2019) prowadzonym jako zapytanie ofertowe w trybie art. 2 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy zgodnie z wewnętrznym regulaminem organizacji określonym w Decyzji Nr 5/2021 Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą w Radomiu z dnia 13 stycznia 2021r. w sprawie planowania i udzielania zamówień w KWP zs. w Radomiu.
Kod CPV: 37453300-1
I. OGÓLNE WYMAGANIA
1. Termin
realizacji ––
maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia
do dnia 02.07.2021 r.
2. Kryteria wyboru ofert: cena łącznie brutto - 100 %.
1) Ocena punktowa kryterium „Cena” dokonana zostanie zgodnie z następującym wzorem:
najniższa cena ofertowa brutto
Cena = ________________________________________________ x 100
cena badanej oferty brutto
2) W zakresie ww. kryterium, oferta może uzyskać max 100 punktów. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3) Opis sposobu wyboru oferty:
4)
W przedmiotowym
postępowaniu zostanie wybrana oferta, która jest zgodna
z wymaganiami Zamawiającego.
5)
Zaoferowana cena powinna obejmować wszystkie
koszty i składniki związane
z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym m.in. koszty udzielonej gwarancji,
dostawy przedmiotu zamówienia, ubezpieczenia na czas transportu, opakowania,
rozładowania w miejsce wskazane przez zamawiającego, a także wszelkie należne
opłaty, podatki, cła itp.
6) Do
obliczenia ceny oferty niezbędne jest wypełnienie Formularza ofertowego
stanowiącego Załącznik nr 2. Wykonawca w tabeli 1 w kolumnie 4 musi wpisać cenę
jednostkową brutto
za jedną sztukę oferowanego produktu, natomiast w kolumnie 5 musi wpisać
iloczyn ilości sztuk i uprzednio podanej ceny jednostkowej brutto za sztukę
(tj. kol. 3 x kol. 4).
Do wiersza łączna wartości brutto Wykonawca wpisze całkowitą wartość brutto
przedmiotu zamówienia. Cena oferty powinna obejmować wszystkie koszty i
składniki związane
z wykonaniem zamówienia.
7) Wszystkie
wartości dotyczące ceny podane w Formularzu ofertowym muszą być podane
w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
8) W przypadku,
gdy wartość najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę przeznaczoną
przez Zamawiającego na realizację przedmiotu zamówienia, Zamawiający przewiduje
możliwość unieważnienia postępowania z zastrzeżeniem pkt. 3.
9) Zamawiający poinformuje niezwłocznie wszystkich Wykonawców o:
- wyborze najkorzystniejszej oferty podając punktację przyznaną ofertom w kryterium oceny ofert;
- Wykonawcach, których oferta nie była brana pod uwagę przy wyborze najkorzystniejszej oferty;
- unieważnieniu postępowania.
10) Informacje, o których mowa powyżej, Zamawiający niezwłocznie udostępni na stronie internetowej Zamawiającego.
11) Wezwanie zamawiającego do złożenia dokumentów, pełnomocnictw/wyjaśnień treści złożonych ofert
1)
Zamawiający, w
wyznaczonym przez siebie terminie wezwie Wykonawców,
którzy w określonym terminie nie złożyli dokumentów, o których mowa w pkt. 8
Zaproszenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane
przez Zamawiającego wątpliwości do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia,
lub do udzielenia wyjaśnień, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia
lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy nie będzie brana
pod uwagę przez Zamawiającego przy wyborze najkorzystniejszej oferty
albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
2)
Zamawiający, w
wyznaczonym przez siebie terminie wezwie Wykonawców,
którzy nie złożyli wymaganych pełnomocnictw albo złożyli wadliwe
pełnomocnictwa,
chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia
wyjaśnień oferta Wykonawcy nie będzie brana pod uwagę przez Zamawiającego przy
wyborze najkorzystniejszej oferty albo konieczne byłoby unieważnienie
postępowania.
3)
Zamawiający
w toku badania i oceny ofert, w razie potrzeby wezwie Wykonawców –
w wyznaczonym przez siebie terminie – do złożenia wyjaśnień dotyczących treści
złożonych ofert.
12) Oczywista omyłka pisarska/ omyłka rachunkowa
Zamawiający poprawi w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych
dokonanych poprawek;
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zaproszeniem, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty,
– niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
Zamawiający zastrzega, że w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ppkt 3):
– jeśli Wykonawca w ciągu 1 dnia od dnia doręczenia
zawiadomienia o poprawie innej omyłki poinformuje Zamawiającego, iż nie
wyraża zgody na poprawę ww. omyłki – Zamawiający
nie będzie brał pod uwagę oferty Wykonawcy przy wyborze najkorzystniejszej
oferty,
– jeśli Wykonawca w ciągu 1 dnia od daty doręczenia
zawiadomienia o poprawie innej omyłki
nie odpowie na pismo Zamawiającego – Zamawiający uzna, iż Wykonawca wyraża milczącą
zgodę
na poprawę ww. omyłki i będzie brał pod uwagę ofertę Wykonawcy przy wyborze
najkorzystniejszej oferty.
3.
Dopuszcza się
przeprowadzenie negocjacji. Liczba Wykonawców zaproszonych
do negocjacji w przypadku ich podjęcia powinna obejmować przynajmniej
trzech Wykonawców, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty. W przypadku braku
takiej ilości ofert Zamawiający może podjąć negocjacje ze wszystkimi
Wykonawcami, którzy złożyli oferty.
4. Dostawa – na koszt Wykonawcy do Magazynu Wydziału Łączności i Informatyki KWP
zs. w Radomiu przy ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom w godz. 8.00-14.00 po
uprzednim powiadomieniu telefonicznym na nr. tel.: 47 701 34 35.
5. Termin
i forma płatności na rzecz Wykonawcy: Płatność na warunkach określonych
we wzorze umowy - przelewem w
ciągu 30 dni od daty otrzymania przez KWP
zs. w Radomiu prawidłowo
wystawionej Faktury Vat.
Uwaga: Zamawiający wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych zgodnie z Ustawą z dnia 9 listopada 2018r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno – prawnym.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
7. Oferent jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
8. W przypadku braku akceptacji OPZ jak również niewyrażenia zgody na określone warunki udziału w postępowaniu prosimy nie składać oferty!!!
9. Wymagania, jakie powinni spełniać Wykonawcy zamówienia, w zakresie wymaganych dokumentów – poza wypełnieniem formularza na stronie postępowania – platformie zakupowej Open Nexus należy dołączyć:
• wypełniony i podpisany
Formularz ofertowy – Załącznik nr 1.
• pełnomocnictwo do
podpisania oferty /w przypadku udzielenia/.
Uwaga: W razie awarii uszkodzony dysk twardy lub SSD pozostaje u Zamawiającego.
Wymagane oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie tego warunku – (Załączyć do oferty dokument potwierdzający spełnienie wymogu)
Uwaga: Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktu równoważnego do wskazanego w OPZ pod warunkiem, że Wykonawca wykaże Zamawiającemu, iż zaproponowany przez niego produkt równoważny jest nie gorszej jakości i posiada co najmniej parametry techniczne i funkcjonalność do wymienionego w OPZ.
W związku z powyższym tylko w przypadku zaoferowania produktu
równoważnego Wykonawca do oferty zobowiązany jest załączyć karty katalogowe lub inne dokumenty
typu dokumentacja techniczna producenta zawierające specyfikację oferowanych
produktów potwierdzające wymagania Zamawiającego dotyczące minimalnych
parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych, na podstawie których Zamawiający bez żadnych wątpliwości i w sposób
jednoznaczny będzie mógł stwierdzić równoważność oferowanych produktów
z treścią OPZ (w przypadku dokumentów składanych w formie kopii lub skanów
wymaga
się aby zostały one potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę,
a złożone
w języku obcym innym niż język angielski składane są wraz z tłumaczeniem na
język polski).
II. W przypadku pytań merytorycznych:
- proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do Zamawiającego"
lub
· w sprawach formalnych - Paweł Łyżwiński tel.: 47 701 34 05
e-mail: pawel.lyzwinski@ra.policja.gov.pl
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
· tel. 22 101 02 02
· e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
III. OGÓLNY REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY WYKONAWCÓW REALIZUJĄCYCH ZAMÓWIENIA W TRYBIE ART. 2 ust. 1 pkt. 1 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA POTRZEBY WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI KWP zs. w RADOMIU:
1) Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią niniejszego Regulaminu i jego akceptacja. Akceptując Regulamin Wykonawca wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania. W przypadku nie wyrażenia zgody na warunki udziału - proszę nie składać swojej oferty.
2) Zamówienia realizowane przez KWP zs.
w Radomiu za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus odbywają się
wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platforma zakupowa.pl.
Oferty składane w inny sposób niż za pośrednictwem platformy zakupowej
nie będą rozpatrywane.
3) Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), ewentualne załączniki oraz inne niezbędne informacje zamieszczone są na stronie konkretnego zamówienia, a Wykonawca składając ofertę godzi się na warunki udziału i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.
4) Oferowana przez Wykonawcę cena za towar / usługę musi zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, w tym koszty dostarczenia/dojazdu. KWP zs. w Radomiu nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów związanych z realizacją zamówienia przez Wykonawcę.
5) O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w odniesieniu do ceny brutto.
6) Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw / usług zaoferowany asortyment i wykorzystane materiały są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz spełniają wymagania wynikające z przepisów prawa.
7) KWP zs. w Radomiu zastrzega, że:
- wybierze ofertę najkorzystniejszą zgodnie z określonymi w danym postępowaniu kryteriami wyboru oferty;
- przeprowadzane postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy, a Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia w stosunku do KWP zs. w Radomiu;
- w przypadku realizowania dostawy/
usługi niezgodnie z opisem przedmiotu zamówienia
oraz złożoną ofertą, zwróci przedmiot zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy;
- istnieje możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
8) Zamawiający informuje, że dane osobowe Wykonawców składających
oferty handlowe
będą przetwarzane przez Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą w Radomiu,
ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom dla potrzeb niezbędnych do udzielenia
zamówienia publicznego, a dane osobowe/ zakupowe Wykonawcy, który złożył ofertę
najkorzystniejszą będą wykorzystane do celów realizacji umowy / zamówienia.
9) Zamawiający informuje, że dane osobowe zebrane w wyniku procesu rekrutacji będą mogły być udostępniane w celu monitoringu, sprawozdawczości i audytu realizowanego projektu wyłącznie podmiotom uprawnionym do przeprowadzania powyższych czynności.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-06-22 13:13 | Paweł Łyżwiński | Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty 97 ZP 2021 |
Komunikaty