Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 97/ZP/2021 Zakup wraz z dostawą dysków twardych i SSD dla potrzeb KWP zs. w Radomiu - Przedmiot zamówienia realizowany w ramach projektu pn. „Skuteczni w działaniu – współpraca służb w sytuacjach zagrożenia infrastruktury krytycznej”- ,,Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Programu Krajowego Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego”.

Termin:
Zamieszczenia : 08-06-2021 10:23:00
Składania : 16-06-2021 08:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


Przedmiot zamówienia realizowany w ramach projektu pn. „Skuteczni w działaniu – współpraca służb w sytuacjach zagrożenia infrastruktury krytycznej”- ,,Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Programu Krajowego Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego”.

Wydział Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu zaprasza do złożenia oferty cenowej w zakresie przedmiotowego zakupu p.n.: ,,Zakup wraz z dostawą dysków twardych i SSD dla potrzeb KWP zs. w Radomiu” 97/ZP/2021 (Rej. 43/L/2021) poprzez platformę zakupową Open Nexus w postępowaniu o udzielenie zamówienia wyłączonego ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.2019 poz. 2019) prowadzonym jako zapytanie ofertowe w trybie art. 2 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy zgodnie z wewnętrznym regulaminem organizacji określonym w Decyzji Nr 5/2021 Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą w Radomiu z dnia 13 stycznia 2021r. w sprawie planowania i udzielania zamówień w KWP zs. w Radomiu.

Kod CPV: 37453300-1

        I.            OGÓLNE WYMAGANIA

1.     Termin realizacji  – maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia
       do dnia 02.07.2021 r.

2.      Kryteria wyboru ofert: cena łącznie brutto - 100 %.

1)      Ocena punktowa kryterium „Cena” dokonana zostanie zgodnie z następującym wzorem:

                                                               najniższa cena ofertowa brutto

                                            Cena =  ________________________________________________  x 100

                                                                  cena badanej oferty brutto

2)      W zakresie ww. kryterium, oferta może uzyskać  max 100 punktów. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

 

3)      Opis sposobu wyboru oferty:

 

4)      W przedmiotowym postępowaniu zostanie wybrana oferta, która jest zgodna
z wymaganiami Zamawiającego.

5)      Zaoferowana cena powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane
z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym m.in. koszty udzielonej gwarancji, dostawy przedmiotu zamówienia, ubezpieczenia na czas transportu, opakowania, rozładowania w miejsce wskazane przez zamawiającego, a także wszelkie należne opłaty, podatki, cła itp.

 

 

6) Do obliczenia ceny oferty niezbędne jest wypełnienie Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 2. Wykonawca w tabeli 1 w kolumnie 4 musi wpisać cenę jednostkową brutto
za jedną sztukę oferowanego produktu, natomiast w kolumnie 5 musi wpisać iloczyn ilości sztuk i uprzednio podanej ceny jednostkowej brutto za sztukę (tj. kol. 3 x kol. 4).
Do wiersza łączna wartości brutto Wykonawca wpisze całkowitą wartość brutto przedmiotu zamówienia. Cena oferty powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane
z wykonaniem zamówienia.

7) Wszystkie wartości dotyczące ceny podane w Formularzu ofertowym muszą być podane
w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

8) W przypadku, gdy wartość najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę przeznaczoną
przez Zamawiającego na realizację przedmiotu zamówienia, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania z zastrzeżeniem pkt. 3.

9) Zamawiający poinformuje niezwłocznie wszystkich Wykonawców o:

- wyborze najkorzystniejszej oferty podając punktację przyznaną ofertom w kryterium oceny ofert;

- Wykonawcach, których oferta nie była brana pod uwagę przy wyborze najkorzystniejszej oferty;

- unieważnieniu postępowania.

10) Informacje, o których mowa powyżej, Zamawiający niezwłocznie udostępni na stronie internetowej Zamawiającego.

11) Wezwanie zamawiającego  do złożenia dokumentów,  pełnomocnictw/wyjaśnień treści złożonych     ofert

1)      Zamawiający, w wyznaczonym przez siebie terminie wezwie Wykonawców,
którzy w określonym terminie nie złożyli dokumentów, o których mowa w pkt. 8 Zaproszenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia,
lub do udzielenia wyjaśnień, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia
lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy nie będzie brana
pod uwagę przez Zamawiającego przy wyborze najkorzystniejszej oferty
albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

2)      Zamawiający, w wyznaczonym przez siebie terminie wezwie Wykonawców,
którzy nie złożyli wymaganych pełnomocnictw albo złożyli wadliwe pełnomocnictwa,
chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy nie będzie brana pod uwagę przez Zamawiającego przy wyborze najkorzystniejszej oferty albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

3)      Zamawiający w toku badania i oceny ofert, w razie potrzeby wezwie Wykonawców –
w wyznaczonym przez siebie terminie – do złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

12)  Oczywista omyłka pisarska/ omyłka rachunkowa

            Zamawiający poprawi w ofercie:

            1) oczywiste omyłki pisarskie,

            2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych   

                dokonanych poprawek;

 

3)      inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zaproszeniem, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty,

 

– niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

Zamawiający zastrzega, że w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ppkt 3):

– jeśli Wykonawca w ciągu 1 dnia od dnia doręczenia zawiadomienia o poprawie innej omyłki poinformuje Zamawiającego, iż nie wyraża zgody na poprawę ww. omyłki – Zamawiający
nie będzie brał pod uwagę oferty Wykonawcy przy wyborze najkorzystniejszej oferty,

– jeśli Wykonawca w ciągu 1 dnia od daty doręczenia zawiadomienia o poprawie innej omyłki
nie odpowie na pismo Zamawiającego – Zamawiający uzna, iż Wykonawca wyraża milczącą zgodę
na poprawę ww. omyłki i będzie brał pod uwagę ofertę Wykonawcy przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

3.        Dopuszcza się przeprowadzenie negocjacji. Liczba Wykonawców zaproszonych
do negocjacji w przypadku ich podjęcia powinna obejmować przynajmniej trzech Wykonawców, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty. W przypadku braku takiej ilości ofert Zamawiający może podjąć negocjacje ze wszystkimi Wykonawcami, którzy złożyli oferty.

 

4.   Dostawa – na koszt Wykonawcy do Magazynu Wydziału Łączności i Informatyki KWP      

      zs. w Radomiu przy ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom w godz. 8.00-14.00 po   

      uprzednim powiadomieniu telefonicznym na nr. tel.: 47 701 34 35.

 

5.      Termin i forma płatności na rzecz Wykonawcy: Płatność na warunkach określonych
        we wzorze umowy - przelewem w ciągu 30 dni od daty otrzymania przez KWP
        zs. w Radomiu prawidłowo wystawionej Faktury Vat.

Uwaga: Zamawiający wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych zgodnie z Ustawą z dnia 9 listopada 2018r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno – prawnym.

     6.      Zamawiający  nie dopuszcza składania ofert częściowych.

     7.      Oferent jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.

     8.      W przypadku braku akceptacji OPZ jak również niewyrażenia zgody na określone warunki udziału w postępowaniu prosimy nie składać oferty!!!

    9.       Wymagania, jakie powinni spełniać Wykonawcy zamówienia, w zakresie wymaganych dokumentów – poza wypełnieniem formularza na stronie postępowania – platformie zakupowej Open Nexus należy dołączyć:

• wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – Załącznik nr 1.
pełnomocnictwo do podpisania oferty /w przypadku udzielenia/.

Uwaga: W razie awarii uszkodzony dysk twardy lub SSD pozostaje u Zamawiającego.

Wymagane oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie tego warunku – (Załączyć do oferty dokument potwierdzający spełnienie wymogu)

 

Uwaga: Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktu równoważnego do wskazanego w OPZ pod warunkiem, że Wykonawca wykaże Zamawiającemu, iż zaproponowany przez niego produkt równoważny jest nie gorszej jakości i posiada co najmniej parametry techniczne i funkcjonalność do wymienionego w OPZ.

 

W związku z powyższym tylko w przypadku zaoferowania produktu równoważnego Wykonawca do oferty zobowiązany jest  załączyć karty katalogowe lub inne dokumenty typu dokumentacja techniczna producenta zawierające specyfikację oferowanych produktów potwierdzające wymagania Zamawiającego dotyczące minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych, na podstawie których Zamawiający bez żadnych wątpliwości i w sposób jednoznaczny będzie mógł stwierdzić równoważność oferowanych produktów
z treścią OPZ (w przypadku dokumentów składanych w formie kopii lub skanów wymaga
się aby zostały one potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, a złożone
w języku obcym innym niż język angielski składane są wraz z tłumaczeniem na język polski).

 

     

 

      II.            W przypadku pytań merytorycznych:

- proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do Zamawiającego"

  lub

·         w sprawach formalnych  - Paweł Łyżwiński tel.: 47 701 34 05

e-mail: pawel.lyzwinski@ra.policja.gov.pl

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

·         tel. 22 101 02 02

·         e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

    III.            OGÓLNY REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY WYKONAWCÓW REALIZUJĄCYCH ZAMÓWIENIA W TRYBIE ART. 2 ust. 1 pkt. 1 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA POTRZEBY WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI KWP zs. w RADOMIU:

 

 1)      Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią niniejszego Regulaminu i jego akceptacja. Akceptując Regulamin Wykonawca wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania. W przypadku nie wyrażenia zgody na warunki udziału - proszę nie składać swojej oferty.

 2)      Zamówienia realizowane przez KWP zs. w Radomiu za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platforma zakupowa.pl. Oferty składane w inny sposób niż za pośrednictwem platformy zakupowej
nie będą rozpatrywane.

 3)  Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), ewentualne załączniki oraz inne niezbędne informacje zamieszczone są na stronie konkretnego zamówienia, a Wykonawca składając ofertę godzi się na warunki udziału i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.

 4)  Oferowana przez Wykonawcę cena za towar / usługę musi zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, w tym koszty dostarczenia/dojazdu. KWP zs. w Radomiu nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów związanych z realizacją zamówienia przez Wykonawcę.

 5)      O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w odniesieniu do ceny brutto.

 6)      Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw / usług zaoferowany asortyment i wykorzystane materiały są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz spełniają wymagania wynikające z przepisów prawa.

 7)      KWP zs. w Radomiu zastrzega, że:

- wybierze ofertę najkorzystniejszą zgodnie z określonymi w danym postępowaniu kryteriami wyboru oferty;

- przeprowadzane postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy, a Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia w stosunku do KWP zs. w Radomiu;

- w przypadku realizowania dostawy/ usługi niezgodnie z opisem przedmiotu zamówienia
oraz złożoną ofertą, zwróci przedmiot zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy;

- istnieje możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

 

 8)      Zamawiający informuje,  że dane osobowe Wykonawców składających oferty handlowe
będą przetwarzane przez Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą  w Radomiu,  
ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom dla potrzeb niezbędnych do udzielenia zamówienia publicznego, a dane osobowe/ zakupowe Wykonawcy, który złożył ofertę najkorzystniejszą będą wykorzystane do celów realizacji umowy / zamówienia.

 9) Zamawiający informuje, że dane osobowe zebrane w wyniku procesu rekrutacji będą mogły być udostępniane w celu monitoringu, sprawozdawczości i audytu realizowanego projektu wyłącznie podmiotom uprawnionym do przeprowadzania powyższych czynności.

 


 

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) Załącznik nr 1.pdf pdf 555.15 2021-06-08 13:35:59 Postępowanie
Formularz ofertowy Załącznik nr 2.docx docx 2018.34 2021-06-08 10:23:00 Postępowanie
Projekt umowy.pdf pdf 596.33 2021-06-08 10:23:00 Postępowanie
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty 97-ZP-2021.pdf pdf 362.09 2021-06-22 13:13:43 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-06-22 13:13 Paweł Łyżwiński Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty 97 ZP 2021

Informacja o wyborze [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zakup wraz z dostawą dysków twardych i SSD Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia Załącznik nr 1 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2847 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury zgodnie z warunkami określonymi w projekcie umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Maksymalny do 02.07.2021 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu do Magazynu Wydziału Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu przy ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom , po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Formularz ofertowy - Proszę o wypełnienie, podpisanie i załączenie formularza ofertowego - zał nr 2 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Oświadczenie Wykonawcy - Proszę o dołączenie pisemnego oświadczenia, że w razie uszkodzenia dysk twardy lub SSD pozostaje u Zamawiającego (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
7 RODO - Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. Proszę potwierdzić wpisując „TAK” (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 931