Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 04-06-2021 12:48:00 |
Składania : | 08-06-2021 09:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa elektronarzędzi dla potrzeb Wydziału Malarstwa
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Proxxon Micromot 230/E frezarka, wiertarka i szlifierka 28440*
2. PROXXON Imadło ręczne uniwersalne UHZ do narzędzi*
3. PROXXON WAŁEK GIĘTKI 110/P 100 CM PR28620*
4. ZESTAW 200 SZT. OSPRZĘTU HITACHI 753948 DO PROXXON*
5. DREMEL: 1 Zestaw frezów do grawerowania szkła składajacy się z 8szt*.
6. FREZ DO WIERCENIA W SZKLE 3,2 mm (662) DREMEL*
7. BOSCH Narzędzie wielofunkcyjne PMF 350 CES*
8 .BOSCH zestaw 34 szt BRZESZCZOTÓW STARLOCK GOP, PMF*
9. Wyrzynarka Proxxon DS 230/E precyzyjna 27088*
10. 1 Zestaw BRZESZCZOTY do Wyrzynarki proxxon 24szt- 1 zestaw *
*Lub równoważne
II. Termin wykonania zamówienia
Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony do 7 dni od zawarcia umowy.
III. Termin, miejsce i forma składania ofert
1. Termin złożenia oferty: 08.06.2021 r., godz. 09:00
2. Miejsce złożenia oferty: https://platformazakupowa.pl/pn/asp_krakow/proceedings
3. Forma składania ofert:
1. Oferty należy składać w wersji elektronicznej za pośrednictwem dedykowanej platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/asp_krakow/proceedings
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
3. Treść oferty wykonawcy musi odpowiadać treści zapytania ofertowego
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-06-15 14:45 | Brygida Śliwa | Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty |
Komunikaty