Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.271.2.8.2021 Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej obejmującej budowę sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Pieńki Królewskie

Weronika Chałubowicz
Gmina Grudziądz Oddział: Samodzielne stanowisko ds. Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 02-06-2021 12:54:00
Składania : 29-06-2021 07:45:08
Otwarcia : -
Tryb: Szacowanie wartości zamówienia
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.  

Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?

Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:

  • zaproszeniem do złożenia oferty lub/i 

  • zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub 

  • zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu. 


1.         Opis przedmiotu zamówienia: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej obejmującej budowę sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Pieńki Królewskie od ul. Cejnowy w Grudziądzu.

1.1. Wykonawca zobowiązuje się wykonać kompletną dokumentację projektową w 5 egzemplarzach w formie pisemnej i 1 egzemplarzu utrwalonym na nośniku elektronicznym.

1.2. Zakres dokumentacji obejmuje sporządzenie wszelkich niezbędnych dokumentów dla zgłoszenia zamiaru budowy oraz ogłoszenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności:

1)       koncepcje techniczne kanalizacji sanitarnej (wariantowe),

2)       mapy stanu prawnego,

3)       dokumentacje geotechniczne lub geologiczno-inżynierskie,

4)       projekt organizacji ruchu na czas budowy,

5)       projekty odbudowy nawierzchni drogowych,

6)       dokumentacje dendrologiczne wycinki drzew,

7)       złożenie wniosku i uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,

8)       złożenie wniosku i uzyskanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego,

9)        ewentualne operaty wodnoprawne wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego,

10)   projekty budowlane sieci kanalizacyjnej ze złożeniem wniosku zgłoszenia budowlanego,

11)   projekty wykonawcze sieci kanalizacyjnej,

12)   przedmiary i kosztorysy,

13)   uzyskanie oświadczeń wyrażających zgodę na zaprojektowanie oraz wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej lub/i przyłącza  kanalizacji,

14)   specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,

15)        inne opracowania wynikające z uzgodnień i decyzji oraz przepisów prawa.

1.3. Planowana długość sieci kanalizacji sanitarnej będzie wynosiła ok. 8,2 km. Obszar projektowanej sieci wskazano na mapie poglądowej stanowiącej załącznik do niniejszej umowy.

1.4. Dokumentacja ma obejmować połączenie wybudowanej (nieaktywnej) sieci kanalizacji sanitarnej w Białym Borze z aktywną siecią kanalizacyjną w mieście Grudziądzu zgodnie z wydanymi warunkami przez Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnię Sp. z o.o. w Grudziądzu.

1.5. W uzgodnieniu z Zamawiającym projektowana długość przewodów kanalizacyjnych może ulec zmianie po zweryfikowaniu przez projektanta lokalizacji istniejącej i projektowanej infrastruktury oraz możliwości ich wykonania.

1.6. Projekt winien być kompleksowy i zawierać projekt przepompowni, sieci kanalizacji grawitacyjnej czy też ciśnieniowej (jeśli zajdzie taka potrzeba) oraz projekt przyłączy .

1.7. Dokumentację należy wykonać w oparciu o uzyskane warunki techniczne od Zamawiającego i Miejskich Wodociągów i Oczyszczalni Sp. z o.o.

 

2. Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.

3. Warunki płatności: przelew do 30 dni od daty otrzymania faktury VAT.

4. Inne istotne warunki zamówienia:

4.1.    Wykonawca przy opracowywaniu dokumentacji projektowej zobowiązuje się:

1)  zastosować optymalne rozwiązania konstrukcyjne, materiałowe i kosztowe w celu uzyskania nowoczesnych i właściwych standardów dla tego typu zadania inwestycyjnego, które ma być w oparciu o nią wykonane,

2)       ponieść wszelkie opłaty za pozyskiwane w ramach realizacji dokumentacji projektowej decyzje, uzgodnienia i opinie,

3)   opracować dokumentację projektową kompletną z punktu widzenia zadania inwestycyjnego, które ma być wykonane na jej podstawie, spójną i skoordynowaną we wszystkich specjalnościach, a w szczególności posiadającej niezbędne uzgodnienia, przedstawiającej rozwiązania szczegółowe w zakresie umożliwiającym realizację zadania inwestycyjnego, które ma być wykonane na jej podstawie, bez dodatkowych opracowań i uzupełnień.

4.2   Wszelkie koszty związane z uzyskaniem materiałów wyjściowych do projektowania (np. mapa do celów projektowych) oraz uzyskaniem uzgodnień, opinii, decyzji (np. opłaty skarbowe) ponosi w całości Wykonawca.

4.3   Wykonawca zobowiązany jest do dokonania zgłoszeń budowlanych wraz z uzyskaniem braku sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych/pozwolenia na budowę.

4.4   Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo na żądanie Zamawiającego do pełnienia nadzoru autorskiego zgodnie z zasadami wiedzy, obowiązującymi przepisami oraz z należytą starannością.

4.5   W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania
w szczególności następujących czynności:

1)   stwierdzenia w toku wykonywania robót budowlanych, na wezwanie Zamawiającego, zgodności realizacji inwestycji z opracowaniami projektowymi;

2) uzupełniania szczegółów opracowań projektowych oraz wyjaśnianie wątpliwości powstałych w toku realizacji budowlanych wykonywanych na ich podstawie,

3) uzgadniania z Zamawiającym możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do materiałów i konstrukcji przewidzianych w opracowaniach projektowych powstałych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, a zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru,

4)   udzielania stosownych porad i wskazówek oraz bieżące wyjaśnienie wątpliwości
i problemów powstałych w toku robót budowalnych,

5) w przypadku wystąpienia konieczności dokonywania zmian w opracowaniach projektowych powstałych w ramach realizacji niniejszej umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy robót budowlanych i od Projektanta – dokonywanie stosownych zmian,

6)   dwukrotnej aktualizacji kosztorysów inwestorskich – o ile zajdzie taka potrzeba,

7) wyjaśniania wszelkich wątpliwości dotyczących dokumentacji projektowej i zawartych w niej rozwiązań (w tym udzielania odpowiedzi na zapytania w postępowaniu przetargowym dot. projektowanej inwestycji),

8)   uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie – nadzoru autorskiego.

4.6   Wykonywane przez Wykonawcę w/w. obowiązków, będzie następować w ramach podstawowego wynagrodzenia Wykonawcy.

4.7   Do czasu zakończenia robót budowlanych, Wykonawca zobowiązuje się (bez dodatkowego wynagrodzenia) do dokonywania zmian w dokumentacji projektowej koniecznych do realizacji procesu budowlanego, w tym również do dokonywania poprawek i uzupełnień zgodnie z żądaniami organu wydającego decyzje formalno-prawne, wymaganych w trakcie toczących się postępowań mających na celu uzyskanie decyzji zezwalających na wykonywanie robót budowlanych.

4.8   Szczegółowy zakres i formę ww. dokumentacji określa rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129).

 

W przypadku pytań:

  • technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego".

  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
mapa do zapytania kanalizacja.pdf pdf 582.06 2021-06-02 12:54:00 Postępowanie
warunki kanalizacji sanitarnej MWIO 2021.pdf pdf 1629.89 2021-06-02 12:54:00 Postępowanie
wzór umowy.pdf pdf 165.62 2021-06-02 12:54:00 Postępowanie
KLAUZULA INFORMACYJNA art 14.pdf pdf 248.86 2021-06-02 12:54:00 Postępowanie
KLAUZULA INFORMACYJNA ART. 13.pdf pdf 247.26 2021-06-02 12:54:00 Postępowanie

Komunikaty

2021-06-29 07:45 Weronika Chałubowicz Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie:

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dokumentacja projektowa zgodnie z opisem 1 usługa Urząd Gminy Grudziądz
Wybickiego 38
86-300, Grudziądz
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Wstępny opis przedmiotu zamówienia - Jeżeli w załączonym wstępnym opisie przedmiotu zamówienia zamawiający nie ujął wszystkich istotnych czynników kosztotwórczych, proszę o stosowny komentarz (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 533