Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 31-05-2021 10:06:00 |
Składania : | 24-06-2021 09:38:47 |
Otwarcia : | 09-06-2021 14:01:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Dostawa środków czystości dla potrzeb Urzędu Gminy Grudziądz w roku 2021/2022
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości określonych
w Załączniku nr 1- wykaz środków czystości. Podana w wykazie liczba
poszczególnych produktów jest szacunkowa i może ulec zmianie. Rzeczywiste
ilości środków będą wynikać z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego.
Zamawiający, zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia ilości
dostarczanych środków czystości, wynikających z rzeczywistych, aktualnych
potrzeb, z zachowaniem cen podanych
w ofercie.
2. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30.06.2022 r.
3. Warunki płatności: przelew do 30 dni, na podstawie faktur częściowych
4. Inne istotne warunki zamówienia:
1) Dostawy środków czystości następować będą sukcesywnie, w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego, średnio raz na 2 miesiące, na podstawie odrębnych zamówień złożonych telefonicznie lub drogą mailową.
2) Termin dostaw będzie wynosił do 7 dni roboczych. Zamawiający jako dzień dostawy preferuje wtorek lub czwartek.
3) Zapłata następować będzie na podstawie faktur wystawianych przez Wykonawcę każdorazowo po dostarczeniu zamówienia i dokonania jego odbioru bez zastrzeżeń ze strony Zamawiającego.
4) Dostawa środków czystości będzie realizowana na koszt Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania wymiany lub reklamacji dostawy środków czystości w asortymencie niezgodnych z zamówieniem lub dostawy środków w uszkodzonych opakowaniach lub złej jakości.
5) Do każdej dostawy Wykonawca dołączy karty charakterystyki produktów.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-06-24 09:38 | Paulina Topolewska-Dziewicka |
Postępowanie
zostało
anulowane.
Uzasadnienie:
Zamawiający
zmuszony
jest
unieważnić
postępowanie
z
uwagi
na
konieczność
zmiany
opisu
przedmiotu
zamówienia,
w
szczególności
Załącznika
nr
1-
wykaz
środków
czystości.
Z wyrazami szacunku Paulina Topolewska-Dziewicka |
2021-06-02 11:35 | Paulina Topolewska-Dziewicka |
Zamawiający
informuje,
że
dokonał
korekty
opisu
pozycji
nr
23
w
następujący
sposób: 23. Proszek do prania białego Bryza 4,5 kg - 5 szt. W związku z powyższym Zamawiający dokonał również przedłużenia terminu składania ofert na dzień 09.06.2021 godz. 14:00. Z wyrazami szacunku Paulina Topolewska-Dziewicka |
Komunikaty