Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 17-05-2021 09:18:00 |
Składania : | 25-05-2021 14:00:00 |
Otwarcia : | 25-05-2021 14:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Oława , dnia 14.05.2021r.
Zapytanie ofertowe
w celu wyboru najkorzystniejszej oferty
na opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego
na budowę skateparku w Bystrzycy, budowę siłowni zewnętrznej z elementami street workout w Lizawicach oraz budowę siłowi zewnętrznej w Niwniku.
1. Zamawiający:
Gmina Oława
Pl. M.J.Piłsudskiego 28
55-200 Oława
NIP 912 17 15 754
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego w zakresie budowy
Zadanie 1. skateparku w Bystrzycy ,
Zadanie 2. siłowni zewnętrznej z elementami street workout w Lizawicach
Zadanie 3. siłowi zewnętrznej w Niwniku.”
w ramach inwestycji „ Budowa skateparku w Bystrzycy, budowa siłowni zewnętrznej z elementami street workout w Lizawicach oraz budowa siłowi zewnętrznej w Niwniku.”
Zakres opracowania dla zadania 1:
-koncepcja zagospodarowania części terenu dz. nr 1503/10 w Bystrzycy
-program funkcjonalno-użytkowy na budowę skateparku modułowego drewnianego na płycie betonowej składającego się z elementów:
roll-in 503X366x190,
quarter pipe 503x366x150
funbox do skoków 1 703x366x135/142
funbox z grindboxem 2/3 703x366x60
bank ramp 356x366x150
lawka 1 250x30x35
poręcz prosta 600x5x35
-zestawienie kosztów prac projektowych i robót.
Zakres opracowania dla zadania 2
-koncepcja zagospodarowania części terenu dz nr 35/6 w Lizawicach
-program
funkcjonalno-użytkowy na budowę siłowni składającej się
z
5 elementów oraz zestawu street workout razem z oświetleniem z wykorzystaniem lamp
hybrydowych z panelami fotowoltaicznymi i turbinami wiatrowymi
-zestawienie kosztów prac projektowych i robót.
Zakres opracowania dla zadania 3
-koncepcja zagospodarowania działki w Niwniku
-program
funkcjonalno-użytkowy na budowę siłowni składającej się
z
5 elementów oraz z oświetleniem z wykorzystaniem lamp
hybrydowych z panelami fotowoltaicznymi i turbinami wiatrowymi
-zestawienie kosztów prac projektowych i robót.
Opracowania będą zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013.1129 ze zm.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowy.
3. Kryteria wybory i sposób oceny oferty
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
Cena (C) 60% - 60 pkt
Doświadczenie (D) 40% - 40 pkt
3.1.Kryterium CENA będzie rozpatrywane na podstawie ceny Brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej na formularzu Ofertowym.
Liczba punktów w ramach kryterium Cena zostanie obliczona według wzoru;
C=(C min/Co)x 60
gdzie Co – cena brutto (zł) badanej oferty
C min – cena brutto oferty z najniższą ceną brutto.
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 pkt.
3.2.W kryterium Doświadczenie Zamawiający weźmie pod uwagę ilość opracowanych przez Projektanta programów funkcjonalno - użytkowych lub dokumentacji projektowej na budowę skateparków w ostatnich 5 latach przed upływem składania ofert W formularzy „Doświadczenie” Projektant określi ilość opracowań. Zamawiający dopuszcza łączenie ilości programów funkcjionalno-użytkowych i dokumentacji projektowej.
W tym kryterium można uzyskać max 40 pkt.
Punktacja:
0 pkt za 2 opracowania
20 pkt za 3 lub 4 opracowania
40 pkt za powyżej 4 opracowania
Zamawiający dokona wyboru oferty , która uzyska maksymalną ilość punktów.
4. Warunki udziału w postępowaniu
Zamawiający wymaga, opracowania minimum 2 programów funkcjonalno –użytkowych lub dokumentacji projektowej na budowę skateparku opisane w formularzu Doświadczenie.
5. Termin realizacji umowy.
Termin - 30 dni od dnia podpisania umowy.
6. Miejsce i termin składania ofert
Ofertę należy przesłać za pośrednictwem Platformy zakupowej :
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina-olawa
do dnia 25.05.2021 do godz. 14. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
7. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Projektantem
Alina Maśluszczak , tel 71 38 12 239 , e-mail: inwest-bud@gminaolawa.pl
Załączniki :
1. Formularz ofertowy
2. Formularz doświadczenia
3. Wzór umowy
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-05-26 11:45 | Alina Maśluszczak | Postępowanie unieważniono . Oferta , która wpłynęła nie spełnia warunku udziału w postępowaniu (pkt. 4 Zapytania ofertowego) |
Komunikaty