Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 1/IB/2021 Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego na budowę skateparku w Bystrzycy, budowę siłowni zewnętrznej z elementami street workout w Lizawicach oraz budowę siłowni zewnętrznej w Niwniku

Alina Maśluszczak
Gmina Oława
Termin:
Zamieszczenia : 17-05-2021 09:18:00
Składania : 25-05-2021 14:00:00
Otwarcia : 25-05-2021 14:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Oława , dnia  14.05.2021r.

Zapytanie ofertowe

 w celu wyboru najkorzystniejszej oferty

 na opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego

na  budowę skateparku w Bystrzycy, budowę siłowni zewnętrznej z elementami street workout w Lizawicach oraz budowę siłowi zewnętrznej w Niwniku.

 

 

1.      Zamawiający:

Gmina Oława

Pl. M.J.Piłsudskiego  28

55-200 Oława

NIP 912 17 15 754

 

2.      Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego w zakresie budowy

Zadanie 1.  skateparku w Bystrzycy  ,

Zadanie 2.  siłowni zewnętrznej z elementami street workout w Lizawicach

Zadanie 3. siłowi zewnętrznej w Niwniku.”

w ramach inwestycji „ Budowa skateparku w Bystrzycy, budowa siłowni zewnętrznej z elementami street workout w Lizawicach oraz budowa siłowi zewnętrznej w Niwniku.”

Zakres opracowania dla zadania 1:

   -koncepcja zagospodarowania części terenu dz. nr 1503/10 w Bystrzycy

-program funkcjonalno-użytkowy na budowę skateparku modułowego drewnianego na płycie betonowej składającego się  z    elementów:

roll-in 503X366x190,

quarter pipe 503x366x150

funbox do skoków 1  703x366x135/142

funbox z grindboxem 2/3  703x366x60

bank ramp 356x366x150

lawka 1 250x30x35

poręcz prosta 600x5x35

-zestawienie kosztów prac projektowych i robót.

 

 

Zakres opracowania dla zadania 2

   -koncepcja zagospodarowania części terenu dz nr 35/6  w Lizawicach

-program funkcjonalno-użytkowy na budowę siłowni składającej się
 z   5  elementów oraz zestawu  street workout razem z   oświetleniem z wykorzystaniem lamp hybrydowych z panelami fotowoltaicznymi i turbinami  wiatrowymi

-zestawienie kosztów prac projektowych i robót.

 

Zakres opracowania dla zadania 3

   -koncepcja zagospodarowania działki w Niwniku

-program funkcjonalno-użytkowy na budowę siłowni składającej się
 z   5  elementów oraz z   oświetleniem z wykorzystaniem lamp hybrydowych z panelami fotowoltaicznymi i turbinami  wiatrowymi

-zestawienie kosztów prac projektowych i robót.

 

Opracowania będą zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu  Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013.1129 ze zm.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowy.

 

 

3.      Kryteria wybory i sposób oceny oferty

Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty  Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:

  Cena (C) 60%  -  60 pkt

  Doświadczenie (D) 40%  -  40 pkt

3.1.Kryterium CENA będzie rozpatrywane na podstawie ceny Brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej na formularzu Ofertowym.

Liczba punktów w ramach kryterium Cena zostanie obliczona według wzoru;

 

C=(C min/Co)x 60

gdzie Co – cena brutto (zł) badanej oferty

C min – cena brutto oferty z najniższą ceną brutto.

 

W tym kryterium można  uzyskać maksymalnie 60 pkt.

 

3.2.W kryterium Doświadczenie Zamawiający weźmie pod uwagę ilość opracowanych przez Projektanta programów funkcjonalno - użytkowych lub dokumentacji projektowej na budowę skateparków w  ostatnich 5 latach przed upływem składania ofert W formularzy „Doświadczenie”  Projektant  określi ilość opracowań. Zamawiający dopuszcza łączenie ilości programów funkcjionalno-użytkowych i dokumentacji projektowej.

W tym kryterium można uzyskać max 40 pkt.

Punktacja:

0 pkt za  2  opracowania

20 pkt za 3 lub 4   opracowania

40 pkt za powyżej 4 opracowania

Zamawiający dokona wyboru oferty , która uzyska maksymalną ilość punktów.

 

4.      Warunki udziału w postępowaniu

Zamawiający wymaga, opracowania minimum 2 programów funkcjonalno –użytkowych lub dokumentacji projektowej na budowę skateparku opisane w formularzu Doświadczenie.

 

5.      Termin realizacji umowy.

Termin -  30 dni od dnia podpisania umowy.

 

 

6.      Miejsce i termin składania ofert

Ofertę należy przesłać za pośrednictwem Platformy zakupowej :

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina-olawa

    do dnia 25.05.2021 do godz. 14. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

 

7.      Osoba uprawniona do porozumiewania się z Projektantem

Alina Maśluszczak ,      tel 71 38 12 239 ,     e-mail: inwest-bud@gminaolawa.pl

 

 

Załączniki :

1.      Formularz ofertowy

2.      Formularz  doświadczenia

3.      Wzór umowy

 




W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1.Formularz ofertowy -ost.rtf rtf 77.35 2021-05-17 09:18:00 Postępowanie
2.formularze doświadczenie.docx docx 15.33 2021-05-17 09:18:00 Postępowanie
Umowa PFU popr_.docx docx 40.32 2021-05-17 09:18:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 1132.38 2021-05-17 09:18:00 Postępowanie
1.Formularz ofertowy -ost.doc doc 34 2021-05-17 09:18:00 Przedmiot zamówienia
2.formularze doświadczenie.docx docx 15.33 2021-05-17 09:18:00 Kryterium
1.Formularz ofertowy -ost.doc doc 34 2021-05-17 09:18:00 Kryterium

Komunikaty

2021-05-26 11:45 Alina Maśluszczak Postępowanie unieważniono . Oferta , która wpłynęła nie spełnia warunku udziału w postępowaniu (pkt. 4 Zapytania ofertowego)

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 program funkcjonalno -użytkowy j.w.

1.Formularz ofertowy [...].doc

1 szt. Urząd Gminy Oława
Pl. Marsz. Józefa Piłsudskiego 28
55-200, Oława
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2977 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 60% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

1.Formularz ofertowy [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Doświadczenie 40% ilość opracowanych przez Projektanta programów funkcjonalno - użytkowych lub dokumentacji projektowej na budowę skateparków w ostatnich 5 latach przed upływem składania ofert W formularzy „Doświadczenie” Projektant określi ilość opracowań. Zamawiający dopuszcza łączenie ilości programów funkcjionalno-użytkowych i dokumentacji projektowej. W tym kryterium można uzyskać max 40 pkt. Punktacja: 0 pkt za 2 opracowania 20 pkt za 3 lub 4 opracowania 40 pkt za powyżej 4 opracowania Zamawiający dokona wyboru oferty , która uzyska maksymalną ilość punktów. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

2.formularze doświad [...].docx

(0)
(0)

Liczba odsłon strony: 729