- Strona główna
- Postępowanie ID 457471
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Współpraca – tworzenie innowacyjnego i zdrowego środowiska. LT-PL-5R-375. „ROZBUDOWA SZKOŁY PODSTAWOWEJ O ODDZIAŁY PRZEDSZKOLNE W MIEJSCOWOŚCI BYSTRY W GMINIE GIŻYCKO”
Wystawiający
-
UżytkownikAntoni Wróbel
-
Organizacja
-
OddziałUrząd Gminy Giżycko - RRG
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2021-05-13 12:07:00
-
Składania2021-05-21 10:00:00
-
Otwarcie ofert2021-05-21 10:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
I. Opis przedmiotu zamówienia
1. 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru z ramienia Zamawiającego nad inwestycją:
Rozbudowa Szkoły podstawowej o oddziały
przedszkolne w miejscowości Bystry w Gminie Giżycko.
Dokumentacja
techniczna stanowi załącznik do materiałów przetargowych na wykonanie robót na
stronie Platformy zakupowej Gminy Giżycko pod linkiem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/434729.
Do obowiązków inspektora nadzoru w ramach jego zadania
należeć będzie pełny zakres czynności, jaki dla Inspektora Nadzoru przewiduje
art. 25, 26 i 27 aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo
budowlane i ponadto:
a) Kontrola zgodności wykonania robót
budowlanych pod względem technicznym, materiałowym, użytkowym i ekonomicznym, z
dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót,
zgłoszeniami robót, z przepisami techniczno-budowlanymi, normami, a także z
zasadami wiedzy technicznej oraz kosztorysem ofertowym wykonanych robót
budowlanych;
b) Sprawdzenie jakości wykonanych robót i
wbudowanych wyrobów budowlanych,
a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych
i niedopuszczalnych do stosowania w budownictwie;
c) Koordynacja robót poszczególnych branż –
wymagane uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
sanitarnej oraz elektrycznej.
d) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych
ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach
technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w
czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych
i przekazywanie ich do użytkowania;
e) Przedkładanie na bieżąco dokumentacji
fotograficznej w wersji elektronicznej
z wykonanych robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających;
f) Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót
oraz usunięcia wad;
g) Sprawdzenie dokumentów przedłożonych przez
Wykonawcę do odbiorów częściowych i odbioru końcowego;
h) Przeprowadzanie rozliczenia wykonanych i
odebranych robót, zgodnie z umową zawartą z Wykonawcą, a w szczególności:
czynności kontrolne i weryfikacja faktur;
i) Potwierdzenie gotowości do odbioru,
dokonanie odbioru w obecności Zamawiającego
i wykonawcy robót, sprawdzenie i weryfikacja obmiarów i kosztorysów;
j) Na wezwanie Zamawiającego składanie
pisemnych raportów o stanie zaawansowania inwestycji (postępie robót),
uzyskiwanym poziomie jakości robót, postępie finansowym oraz występujących trudnościach
w realizacji budowy i odstępstwach od umowy zawartej przez Zamawiającego z
Wykonawcą;
k) Uczestniczenie w spotkaniach organizowanych
przez wykonawcę robót lub Zamawiającego oraz sporządzanie protokołów z narad;
l) Prowadzenie nadzoru inwestorskiego w
przypadku wystąpienia robót dodatkowych
na ww. zasadach;
m) Dokonywanie przeglądów w okresie gwarancji
udzielonej przez wykonawcę robót;
n) Innych czynności, które są konieczne do
wykonywania robót budowlanych,
dla przedmiotowej inwestycji.
o) Nadzorowanie
i rozliczenie inwestycji w zakresie przeprowadzonego postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego na niniejsze zadanie pod względem zgodności
z Ustawą zamówień publicznych oraz prawidłowe rozliczenie Wykonawcy i jego
wszystkich Podwykonawców.
2. Inspektor
Nadzoru Inwestorskiego uczestniczy we wszelkich sporach ( w tym również przed
sadem powszechnym ) z Wykonawcą reprezentując Zamawiającego.
3.
Wymagany termin wykonania zamówienia: do dnia
odbioru przez Zamawiającego w/w zadania ( orientacyjnie do 6
maja 2022 r.).
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?