Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 12-05-2021 14:39:00 |
Składania : | 24-05-2021 12:00:00 |
Otwarcia : | 24-05-2021 12:30:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Zamawiający:
Gmina Miasto Stargard
ul. Hetmana Stefana Czarnieckiego 17
73-110 Stargard
ROZDZIAŁ I
ZAMAWIAJĄCY
1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Miasto Stargard
2. Adres do korespondencji:
Urząd Miejski w Stargardzie, ul. Hetmana Stefana Czarnieckiego 17, 73-110 Stargard
email:urzad@um.stargard.pl
ROZDZIAŁ II
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie nie przekracza kwoty 130 000 zł, w związku z tym na podstawie art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do niniejszego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy a zamówienie odbywa się w oparciu o Zarządzenie nr 371/2020 Prezydenta Miasta Stargard z dnia 30 grudnia 2020 r.
ROZDZIAŁ III
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji planistycznej dotyczącej rozwoju publicznego transportu zbiorowego.
2. Zamówienie składa się z dwóch części:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji planistycznej dotyczącej rozwoju publicznego transportu zbiorowego. Zamówienie składa się z dwóch niżej wymienionych części:
Część I – Aktualizacja Analizy kosztów i korzyści związanych z wykorzystaniem autobusów zeroemisyjnych przy świadczeniu usług w komunikacji miejskiej organizowanej przez Gminę Miasto Stargard.
Część II - Aktualizacja Planu zrównoważonego rozwoju publicznego transportu zbiorowego dla Miasta Stargard oraz gmin, z którymi zawarte zostały porozumienia międzygminne w zakresie organizacji publicznego transportu zbiorowego na lata 2021- 2030 na podstawie „Planu zrównoważonego rozwoju publicznego transportu zbiorowego dla Stargardu Szczecińskiego oraz gmin, z którymi zawarte zostały porozumienia międzygminne w zakresie organizacji publicznego transportu zbiorowego” zatwierdzonego Uchwałą Nr XXXIX/459/2014 Rady Miejskiej w Stargardzie Szczecińskim z dnia 27 maja 2014 r.
zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącymi Załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego.
3. Zamawiający nie przewiduje składania
ofert częściowych, Wykonawca składa ofertę
w odniesieniu do obu części.
4. Terminy realizacji zamówienia:
1) Część I: w terminie do 60 dni od daty zawarcia umowy;
2) Część II - opracowanie projektu dokumentu, zgodnie z pkt II.1 opisu przedmiotu zamówienia: w terminie 45 dni od daty protokolarnego odbioru Części I;
3) Część II (całość) – w terminie 120 dni od daty zawarcia umowy.
5. Podwykonawcy:
Zamawiający dopuszcza powierzenie przez Wykonawcę
części zamówienia Podwykonawcom z zastrzeżeniem, że Podwykonawca będzie
spełniał warunki udziału
w postępowaniu określone odpowiednio:
1) dla zamówienia w Części I - w Rozdziale IV pkt I.1);
2) dla zamówienia w Części II - w Rozdziale IV pkt I.2).
Szczegółowe informacje w załącznikach do postępowania.- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 91 578 05 56.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-06-07 14:05 | Anna Sałapata |
ZAWIADOMIENIE
O
WYBORZE
OFERTY
NAJKORZYSTNIEJSZEJ
dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia o wartości zamówienia mniejszej niż 130 000,00 zł na: „Wykonanie dokumentacji planistycznej dotyczącej rozwoju publicznego transportu zbiorowego”. W przedmiotowym postępowaniu złożone zostały 3 oferty: 1) w dniu 24 maja 2021 r., przez: TRAKO PROJEKTY TRANSPORTOWE Szamborski i Szelukowski Sp. J., ul. Jaracza 71/9, 50-305 Wrocław (oferta nr 1), która opiewała na kwotę 54 366,00 zł brutto; 2) w dniu 24 maja 2021 r., przez: REFUNDA, Maciocha i Stanko sp.k. oraz REFUNDA Sp. z o.o. ul. Sikorskiego 3H/36, 53-659 Wrocław, (oferta nr 2), która opiewała na kwotę 42 888,87 zł brutto; 3) w dniu 24 maja 2021 r. przez: INTERNATIONAL MANAGEMENT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ul. Felicjanek 4/10, 31-104 Kraków (oferta nr 3), która opiewała na kwotę 67 625,40 zł brutto. Zamawiający zawiadamia, że w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia oferta: REFUNDA Sp. z o.o. sp.k. ul. Sikorskiego 3H/36, 53-659 Wrocław została uznana za najkorzystniejszą. Oferta uznana została za najkorzystniejszą gdyż spełniła warunki udziału w postępowaniu określone w Zapytaniu Ofertowym a Oferent zaoferował najniższą cenę w kryterium oceny ofert. |
2021-05-13 15:04 | Anna Sałapata |
Zapytanie
ofertowe
zawiera
błędną
informację
w
sprawie
formy
składania
ofert,
w
rozdziale
VII
ust.
5
i
6. 1) w ust. 5 pkt 5 otrzymuje brzmienie: „wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie skanu poświadczonego za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Oferenta na każdej zapisanej stronie lub podpisane elektronicznie;” 2) w ust. 5 pkt 6 otrzymuje brzmienie: „Oferent składa ofertę za pośrednictwem platformy zakupowej.” 3) w ust. 5 pkt 7 skreśla się część zdania: „tj. w zamkniętej kopercie z odpowiednim dopiskiem „Zmiana” lub „Wycofanie”. 4) w ust. 6 pkt 1 otrzymuje brzmienie: „miejscem składania ofert jest platforma zakupowa”. 5) w ust. 6 pkt 2 wykreśla się. |
Komunikaty