Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 30-04-2021 18:11:00 |
Placing offers : | 14-05-2021 12:00:00 |
Offers opening : | 14-05-2021 12:15:00 |
Procedure: | Zapytanie ofertowe |
Type: | Construction work |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
1.Przedmiot zamówienia: „Budowa obejścia awaryjnego rurociągu tłocznego w obrębie stacji podciśnieniowej SP5 w m. Budy Zosine, gm. Jaktorów”.
2.Termin realizacji zamówienia: 2 miesiące od daty podpisania umowy
3. Warunki
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (zdolność do występowania w
obrocie gospodarczym,
odpowiednie uprawnienia do prowadzenia określonej działalności
gospodarczej lub
zawodowej, sytuacja ekonomiczna lub finansowa, zdolność techniczna lub
zawodowa) *:
Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał lub wykonuje co najmniej dwie roboty budowlane związane z budową kanalizacji podciśnieniowo-tłocznej lub budową przepompowni tłocznych.
5. Podstawy wykluczenia z postępowania *: brak
6.Sposób realizacji zamówienia: Przedmiot zamówienia zostanie wykonany na warunkach i w zakresie określonym w umowie oraz na warunkach i w zakresie określonym w dokumentach tj. projekt techniczny, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – opis przedmiotu zamówienia stanowiące załącznik do niniejszego ogłoszenia.
7.Okres gwarancji*: minimum 24 miesiące, wg kryterium oceny ofert.
8.Warunki płatności*: 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
9.Miejsce i termin złożenia oferty: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej „Żyrardów" Sp. z o.o.
Żyrardów, ul. Czysta 5 do dnia 14.05.2021 r. do godz: 12:00.
8.Kryteria oceny ofert:
a) Cena - 80 pkt. - waga 80 %,
Zamawiający przyzna 80 punktów ofercie o najniższej cenie, każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:
C = (C min / C bad) x 80 pkt
gdzie:
C min- najniższa cena brutto z ocenianych ofert
C bad– cena brutto oferty badanej
Obliczenia będą wykonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
b) Okres gwarancji - 20 pkt. - waga 20 %
Ocena punktowa w kryterium „Okres gwarancji” dokonana zostanie według wzoru:
G = (G bad / Gmax) x 20 pkt
gdzie:
G bad- okres udzielonej gwarancji w badanej ofercie (w miesiącach)
G max– najdłuższy okres udzielonej gwarancji (w miesiącach)
Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące, oferty w których okres gwarancji będzie krótszy niż 24 miesiące zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
Obliczenia będą wykonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Opis sposobu obliczenia ceny.
1) W Formularzu oferty Wykonawca powinien podać następujące ceny:
a) cenę netto,
b) kwotę podatku VAT,
c) cenę brutto.
2) Łączna cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
3) W Formularzu oferty Wykonawca poda również inne wymagane dane.
4) Ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.
5) Cena oferty winna być wyrażona w złotych polskich (PLN).
6) Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
10.Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Mirosław Byczak tel.607 388 411, Paulina Sapińska-Szwed tel. 46 855 40 41 wew. 264.
11.Sposób przygotowania oferty: Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, na załączonym formularzu nr 1 za pośrednictwem platformy zakupowej.
12. Treść oferty powinna być zgodna z wzorem stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania.13. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą cenową następujące dokumenty:
a) formularz oferty,
b) wykaz wykonanych robót budowlanych oraz dokumenty potwierdzające należyte wykonanie.
14.Otwarcie ofert nastąpi w dniu: 14.05.2021 r. o godz: 12:15, za pośrednictwem*: platformy zakupowej15. Inne informacje i uwagi *: brak.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-05-17 13:13 | Zamówienia Publiczne | Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania |
Announcements