Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 23-04-2021 13:53:00 |
Składania : | 10-05-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 10-05-2021 10:15:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2021-05-28 14:38 | Joanna Michalska |
Działając
na
podstawie
art.
253
ust.
2
ustawy
z
11
września
2019
r.
–
Prawo
zamówień
publicznych
(Dz.U.
poz.
2019
ze
zm.)
–
dalej:
ustawa
Pzp,
zamawiający
informuje,
że
dokonał
wyboru
oferty
najkorzystniejszej.
Jako ofertę najkorzystniejszą uznano ofertę nr 4, złożoną przez wykonawcę INFRAKOM Kościan Sp. z o.o. Sp. k., ul. Nowowiejskiego 4, 64-000 Kościan 1 BRUKPOL Sp. z o.o. Strzelce Wielkie 81c, 63-820 Piaski - 88,86 pkt. 2 Konsorcjum firm: Lider: PUH BUD-BRUK Ryszard Mielcarek, ul. Wybickiego 7, 64-020 Czempiń Partner: MARDROG Maciej Kubacha, ul. Bułgarska 10 Piechanin, 64-020 Czempiń - 90,46 pkt. 3 Usługi Ogólno-Budowlane i Wodno-Kanalizacyjne Robert Kornosz ul. Mieszka I 8 62-050 Mosina - 96,67 pkt. 4 INFRAKOM Kościan Sp. z o.o. Sp. k., ul. Nowowiejskiego 4, 64-000 Kościan - 100 pkt. |
2021-05-10 14:18 | Joanna Michalska |
Działając
na
podstawie
art.
222
ust.
5
ustawy
z
11
września
2019
r.
–
Prawo
zamówień
publicznych
(Dz.U.
poz.
2019),
zamawiający
informuje,
że
w
postępowaniu
wpłynęły
następujące
oferty: 1. BRUKPOL Sp. z o.o., Strzelce Wielkie 81c, 63-820 Piaski cena - 2 137 483,55 zł brutto, 72 m - ce 2. Konsorcjum firm: Lider: PUH BUD-BRUK Ryszard Mielcarek, ul. Wybickiego 7, 64-020 Czempiń Partner: MARDROG Maciej Kubacha, ul. Bułgarska 10 Piechanin, 64-020 Czempiń cena - 2 069 481,15 zł brutto, 72 m - ce 3. Usługi Ogólno-Budowlane i Wodno-Kanalizacyjne Robert Kornosz, ul. Mieszka I 8, 62-050 Mosina cen - 1 842 839,26 zł brutto, 72 m-ce 4. INFRAKOM Kościan Sp. z o.o. Sp. k. ul. Nowowiejskiego 4, 64-000 Kościan cena - 1 740 450,00 zł brutto, 72 m -ce |
2021-05-10 10:00 | Komunikat Zamawiającego | Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 918 869,43 zł brutto |
2021-05-06 13:31 | Paulina Adamczak |
UWAGA
ZMIANA
TREŚCI
SWZ,
ZAŁĄCZNIKÓW
NR
1
-
FORMULARZ
OFERTY,
NR
8
-
OŚWIADCZENIE
(...)
I
9
-PROJEKT
UMOWY,
WYJAŚNIENIA
TREŚCI
SWZ,
OGŁOSZENIE
O
ZMIANIE
OGŁOSZENIA ZMIANA TREŚCI SWZ: Gmina Czempiń na podstawie art. 286 ust 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zmienia treść SWZ w następującym zakresie: I. Zmienia się treść punktu 10.3 ppkt. a) SWZ W SWZ było: a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:(a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 PZP,(b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, odnośnie do orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego, (c) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a) PZP, (d) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b) PZP, odnośnie do prawomocnego ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu, (e) art. 109 ust. 1 pkt 3 PZP, odnośnie do skazania za przestępstwo lub ukarania za wykroczenie, za które wymierzona karę aresztu - sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem W SWZ jest: a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:(a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 PZP,(b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego, (c) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a) PZP, (d) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b) PZP, dotyczącej ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu, (e) art. 109 ust. 1 pkt 3 PZP dotyczącej skazania za przestępstwo lub ukarania za wykroczenie, za które wymierzona karę aresztu - sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem, II. Zmienia się treść punktu 20.7 SWZ W SWZ było: Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej oraz postanowienie Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, o którym mowa w art. 519 ust. 1 PZP, stronom oraz uczestnikom postępowania przysługuje skarga do sądu. Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie - sądu zamówień publicznych. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, w terminie 14 dni od dnia doręczenia orzeczenia Krajowej Izby Odwoławczej lub postanowienia Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, o którym mowa w art. 519 ust. 1 PZP, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1041 z późn. zm.). W SWZ jest: Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej oraz postanowienie Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, o którym mowa w art. 519 ust. 1 PZP, stronom oraz uczestnikom postępowania przysługuje skarga do sądu. Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie - sądu zamówień publicznych. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, w terminie 14 dni od dnia doręczenia orzeczenia Krajowej Izby Odwoławczej lub postanowienia Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, o którym mowa w art. 519 ust. 1 PZP, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1041 z późn. zm.) jest równoznaczne z jej wniesieniem. III. Zmienia się treść punktu 21.6 SWZ W SWZ było: Zabezpieczenie należytego wykonania umowy, we wszystkich formach przewidzianych w pkt 21.3., powinno zabezpieczać roszczenia wynikające z niewykonania bądź nienależytego wykonania umowy w taki sam sposób, co oznacza, iż zabezpieczenie wniesione w formie innej niż pieniądz nie może zabezpieczać roszczeń Zamawiającego w sposób mniej korzystny, niż jakby miało to miejsce w przypadku wniesienia zabezpieczenia w pieniądzu. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w formie gwarancji/poręczenia powinno być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza możliwości uzależnienia wypłaty kwot z gwarancji/poręczenia od przedłożenia jakichkolwiek dodatkowych dokumentów, bądź spełnienia jakichkolwiek warunków, poza oświadczeniem Zamawiającego, iż żądana kwota jest należna z tytułu niewykonania bądź nienależytego wykonania umowy. W SWZ jest: Zabezpieczenie należytego wykonania umowy, we wszystkich formach przewidzianych w pkt 21.3, powinno zabezpieczać roszczenia wynikające z niewykonania bądź nienależytego wykonania umowy w taki sam sposób, co oznacza, iż zabezpieczenie wniesione w formie innej niż pieniądz nie może zabezpieczać roszczeń Zamawiającego w sposób mniej korzystny, niż jakby miało to miejsce w przypadku wniesienia zabezpieczenia w pieniądzu. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w formie gwarancji/poręczenia powinno: 1) być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza możliwości uzależnienia wypłaty kwot z gwarancji/poręczenia od przedłożenia jakichkolwiek dodatkowych dokumentów, bądź spełnienia jakichkolwiek warunków, poza oświadczeniem Zamawiającego, iż żądana kwota jest należna z tytułu niewykonania bądź nienależytego wykonania umowy. 2) posiadać postanowienie, iż żadna zmiana czy uzupełnienie lub inna modyfikacja warunków umowy, które mogą zostać przeprowadzone na podstawie tej umowy lub w jakichkolwiek dokumentach, jakie mogą zostać sporządzone między Zamawiającym a Wykonawcą, nie uwalniają poręczyciela lub gwaranta od odpowiedzialności wynikającej z gwarancji lub poręczenia; 3) zawierać oświadczenie, że poręczyciel lub gwarant zrzeka się obowiązku powiadomienia go o takiej zmianie uzupełnieniu czy modyfikacji. IV. Zmienia się treść punktu 22.3 SWZ W SWZ było: Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI PZP, do upływu terminu do ich wniesienia. W SWZ jest: Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX PZP, do upływu terminu do ich wniesienia. V. Zmienia się treść punktów 22.5 – 22.7 W SWZ było: 22.5 Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art. 93 ust. 1 PZP – w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji. 22.6 Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o art. 8-8a oraz 96 ust. 3-3b PZP. 22.7 Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego. W SWZ jest: 22.5 Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również po wybraniu Wykonawcy – zawarciem umowy z Wykonawcą oraz jej realizacją, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji. 22.6 Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o art. 18-19 oraz 74-76 PZP. 22.7 Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego. VI. Zmienia się treść załącznika nr 1 – Formularz oferty. VII. Zmienia się treść załącznika nr 8 Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa a art. 125 ust. 1 PZP w zakresie podstaw wykluczenia. VIII. Zmienia się treść załącznika nr 9 Projekt umowy. W pozostałym zakresie SWZ pozostaje bez zmian. WYJAŚNIENIA TREŚCI SWZ: Gmina Czempiń na podstawie art. 284 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, udziela wyjaśnień na pytania zadane w postępowaniu: „Przebudowa ulicy Kwiatowej w Czempiniu i w Piotrkowicach z połączeniem z ulicą Wiatrakową wraz z budową kanalizacji deszczowej w ulicy Zachodniej”. Pytanie 1 Zwracamy się z prośbą o wyjaśnienie, który termin realizacji będzie zobowiązany wykonawca na wykonanie przedmiotu zamówienia. Czy to jest 6 miesięcy według formularza ofertowego, czy 9 miesięcy tak jak zawiera projekt umowy. Odpowiedź: Wymagany przez Zamawiającego termin realizacji zamówienia wynosi do 9 miesięcy od dnia podpisania umowy. Termin ten został wskazany w punkcie 6 SWZ, ogłoszeniu o zamówieniu oraz projekcie umowy. W związku z wymaganym terminem realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający zmienia treść załącznika nr 1 do SWZ Formularz oferty. FZ.271.1.10.2021 Zmi [...].pdf Ogłoszenie o zmianie [...].pdf Wyjaśnienie treści S [...].pdf FZ.271.1.10.2021 zał [...].doc |
2021-04-28 14:44 | Joanna Michalska |
Gmina Czempiń na podstawie art. 284 ust 1 i 2 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, udziela odpowiedzi na pytanie: Pytanie 1 Czy przedmiary robót zostaną dołączone do dokumentacji projektowej? Odpowiedź Zamawiający udostępnia przedmiary robót dotyczące niniejszego postepowania. Jednocześnie Zamawiający informuję, iż przedmiary pełnią jedynie funkcje pomocniczą przy kalkulowaniu ceny oferty. Wynagrodzenie Wykonawcy jest wynagrodzeniem ryczałtowym, które winno obejmować wszelkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. FZ.271.1.10.2021 wyj [...].pdf Przedmiar - kanaliza [...].pdf |
Komunikaty