Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 22-04-2021 20:53:00 |
Placing offers : | 30-04-2021 10:00:00 |
Offers opening : | 30-04-2021 10:05:00 |
Procedure: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Type: | Service |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
OFERTĘ MOŻNA SKŁADAĆ NA JEDNĄ LUB DWIE CZĘŚCI W TAKIM PRZYPADKU NALEŻY ZAŁĄCZYĆ ODPOWIEDNIE DOKUMENTY.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2021-05-11 15:21 | Jolanta Wójcik | Ogłoszenie o wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego PRI.272.2.2021 |
2021-04-30 14:06 | Jolanta Wójcik | Informacja z otwarcia ofert - PRI.272.2.2021 |
2021-04-30 10:00 | Buyer message |
Zamawiający
na
sfinansowanie
zamówienia
-
części
1
-
ma
zamiar
przeznaczyć
kwotę
210
060,00
zł
brutto Zamawiający na sfinansowanie zamówienia - części 2 - ma zamiar przeznaczyć kwotę 74 630,00 zł brutto |
2021-04-23 14:27 | Jolanta Wójcik |
Zamawiający
informuje,
że
w
Planie
postępowań
w
Biuletynie
Zamówień
Publicznych,
na
etapie
wszczętego
postępowania,
nie
ma
możliwości
dokonania
aktualizacji
orientacyjnych
wartości
zamówienia,
które
zostały
podane
niepoprawnie. Aktualne orientacyjne wartości zamówienia to: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków gm. Uniejów obręb Spycimierz (pozycja planu - 1.3.3) - kwota 170 780,00 zł netto Modernizacja ewidencji gruntów i budynków gm. Dalików obręb Sarnów (pozycja planu - 1.3.4) - kwota 60 675,00 zł netto Przewidywany termin wszczęcia obu postępowań to II kwartał br. |
Announcements