Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 22-04-2021 16:08:00 |
Składania : | 29-04-2021 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Szacowanie wartości zamówienia |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Zamek Książąt Pomorskich w Szczecinie zaprasza do złożenia oferty w ramach szacowania wartości zamówienia na wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania "Modernizacja i remont dziedzińców Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie" wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia opisany został w załączniku nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia.
2. Zamawiający wymaga:
1) Warunki
płatności: 30 dni od daty dostarczenia do Zamawiającego prawidłowo
wystawionej faktury VAT.
2) Termin realizacji przedmiotu umowy:
Etap I: 30 dni od podpisania umowy
Etap II: 180 dni od dnia podpisania umowy wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych zgód, uzgodnień i prawomocnego pozwolenia na budowę.
Etap III: na
etapie wyboru wykonawcy i podczas realizacji robót budowlanych.
Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?
Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:
zaproszeniem do złożenia oferty lub/i
zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub
zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu.
W przypadku pytań:
technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty