Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 22-04-2021 10:35:00 |
Składania : | 26-04-2021 11:00:00 |
Otwarcia : | 26-04-2021 11:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ,,MZGM” Sp. z o.o. ul. Kościuszki 14 w Ostrowie Wielkopolskim prosi o podanie ceny wykonania przeglądu okresowego placów zabaw zgodnie z zapisami art. 5 ust. 2 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333).
1. Zakres prac:
Przeglądowi polegającemu na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia, a także zgodności z normą PN-EN-1176 podlegać będą dwa place zabaw.
Z przeprowadzonych przeglądów Wykonawca wykona protokoły przeglądu wraz z zaleceniami, osobny dla każdego placu w wersji papierowej i przedłoży go Zamawiającemu w terminie do dnia 25 maja 2021 r. włącznie. Protokoły te zostaną złożone w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Ostrowie Wielkopolskim.
Wykonawca przeprowadzający przegląd placów zabaw musi dysponować osobą, która dokonywać będzie przeglądu i która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno–budowlanej zgodne z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 j.t.) lub równoważne im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów w wymaganej specjalności dla prowadzonych robót wraz z ważnym członkostwem właściwej Okręgowej Izby Inżynierów oraz dysponująca wiedzą z zakresu zgodności z normą PN-EN 1176.
2. Miejsce realizacji: place zabaw usytuowane przy ul. Klasztornej 7 (działka nr 9/5) oraz ul. Klasztornej 12 (działka nr 5/12) w Ostrowie Wielkopolskim
3. Termin realizacji zamówienia: do dnia 25 maja 2021 r. włącznie.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel.: 691 511 777
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty