Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 20-04-2021 12:12:00 |
Składania : | 27-04-2021 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ,,MZGM” Sp. z o.o. ul. Kościuszki 14
w Ostrowie Wielkopolskim prosi o złożenie oferty na świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobie i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej „MZGM” Sp. z o.o. według wskazanego wykazu posesji oraz zakresu prac.
1. Zakres prac:
1) Codziennie w dni robocze usuwanie (zamiatanie, zbieranie) nieczystości z terenów nieruchomości tj.:
- przejść,
- bram, dróg wewnętrznych w osiedlu w szczególności przykrawężnikową część w celu zabezpieczenia drożności odpływu wód deszczowych,
- piaskownic,
- chodników,
- opasek,
- śmietników,
- terenów trawiastych i krzewów.
2) Bieżące utrzymanie w czystości korytarzy piwnicznych, pralni, suszarni, wózkowni i strychów oraz sprzątanie pomieszczeń po awariach kanalizacyjnych.
3) Bieżące sprzątanie śmietników oraz informowanie o potrzebie dodatkowego opróżnienia pojemników na śmieci.
4) Utrzymanie we właściwym stanie oraz w czystości tablic ogłoszeniowych (gablot) na klatkach schodowych oraz na terenie obsługiwanej posesji.
5) Usuwanie z budynku oraz pomieszczeń wspólnego użytku ogłoszeń, plakatów, afiszy umieszczonych bez zgody Zamawiającego.
6) Sprawowanie opieki nad terenami zieleni polegającej na:
- oczyszczaniu trawników z różnych zanieczyszczeń (papiery, odpady domowe, butelki itp.),
- utrzymanie w należytym stanie porządku alejek (odchwaszczanie, usuwanie zanieczyszczeń),
- odchwaszczanie kwietników, spulchnianie gleby na kwietnikach,
- przekopywanie miejsc wydeptanych i obsiewanie trawą (materiał w uzgodnieniu z Zamawiającym).
7) Konserwacja terenów zielonych:
- obcinanie żywopłotów w miarę potrzeb,
- koszenie trawników co najmniej raz w trakcie realizacji umowy wraz z grabieniem i usuwaniem skoszonej trawy,
- wywóz opadłych liści, urobku trawy i obciętych krzewów z terenów posesji,
- prześwietlanie krzewów oraz wycinanie odrostów korzeniowych i napiennych drzew.
8) Bezzwłoczne zawiadamianie Zamawiającego o powstałych awariach w budynku. W przypadku wystąpienia zjawisk atmosferycznych charakterystycznych dla okresu zimowego niezwłoczne zgłaszanie występujących zagrożeń, m.in. występowania sopli, nawisów śnieżnych.
9) Gaszenie zbędnie zapalonych, pozostawionych świateł na klatkach schodowych, w korytarzach piwnicznych oraz na wejściach do budynku.
10) Wymiana lub uzupełnienie w oprawach oświetleniowych żarówek (żarówki dostarcza Zamawiający).
11) Powiadamianie zarządcy nieruchomości o rażących przypadkach naruszania regulaminu porządku domowego.
12) Oczyszczanie osadników pod wycieraczkami przed wejściami do klatek schodowych (pod warunkiem, że możliwe jest wyjęcie kratek znajdujących się na tych osadnikach), okienek piwnicznych oraz opróżnianie koszy osiedlowych.
13) Doręczanie do lokatorów zawiadomień, rozliczeń i innej korespondencji od Zamawiającego. Przy wykonywaniu tych czynności obowiązuje Wykonawcę zasada zachowania tajemnicy Spółki i ochrona tajemnicy danych osobowych oraz informacji niejawnych.
14) Zgłaszanie samowolnych zajęć lokali oraz lokali nieużytkowanych.
15) Dokonywanie w wyznaczonym terminie przez Zamawiającego odczytów stanu wodomierzy.
2. Miejsce realizacji: wykaz posesji stanowi załącznik nr 1.
3. Termin realizacji zamówienia: od 1 maja 2021r. do 30 maja 2021r.
Wzór umowy stanowi załącznik nr 2.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel.: 62/ 50 66 245
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty