Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RRG.271.5.2021.ASZ.PZ3 Dostawa i montaż elementów malej architektury w ramach funduszu soleckich w Gminie Giżycko

Anna Szymaniuk
Gmina Giżycko Oddział: Urząd Gminy Giżycko - RRG
Termin:
Zamieszczenia : 16-04-2021 11:57:00
Składania : 26-04-2021 10:00:00
Otwarcia : 26-04-2021 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Wójt Gminy Giżycko zaprasza do złożenia oferty na dostawę i montaż elementów malej architektury w ramach funduszu soleckich w Gminie Giżycko

 

Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż w oparciu o typowe
i dostępne na rynku urządzenia, które posiadają niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa dopuszczające do użytkowania.

Użyte rysunki, opisy zostały podane przykładowo. Wykonawca, oferując przedmiot również do opisanego w rozpoznaniu cenowym, jest zobowiązany zachować równoważność
w zakresie parametrów jakościowych, użytkowych i funkcjonalnych, które muszą być na poziomie nie niższym od wskazanych przez Zamawiającego.

Szczegółowy opis zadania w załączniku nr 1

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 87 249 99 87 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
opis zadań.doc doc 10216 2021-04-16 11:57:00 Postępowanie
wzór umowy.docx docx 22.41 2021-04-16 11:57:00 Postępowanie
RODO.doc doc 31.5 2021-04-16 11:57:00 Kryterium
protokoł z postępowania .pdf pdf 271.29 2021-04-29 14:30:28 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-04-29 14:30 Anna Szymaniuk informacja o wyborze oferty

protokoł z postępowa [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zadanie nr 1 m. Bogaczewo Zakup domku ze zjeżdżalnią, torem przeszkód na metalowych kotwach 1 dostawa - (0)
2 Zadanie nr 2 - m. Bystry Ławy biesiadne 3 zestawy. zestaw zabawowy Tablica informacyjna 1 dostawa - (0)
3 Zadanie nr 3 -m. Gajewo Zakup betonowych koszy na śmieci szt. 8 1 dostawa - (0)
4 Zadanie nr 4 - m. Guty Huśtawka Zestaw zabawowy 1 dostawa - (0)
5 Zadanie nr 5 - m. Kamionki Zakup wiaty przenośnej z siedziskami i stolami szt. 2 1 dostawa - (0)
6 Zadanie nr 6- m. Kozin Zakup betonowych koszy na śmieci szt. 1 1 dostawa - (0)
7 Zadanie nr 7 - m. Kożuchy Wielkie Wykonanie małej drewnianej wiatki z stołem i ławkami 1 dostawa - (0)
8 Zadanie nr 8 - m. Pieczonki Wykonanie wiaty, stołu i dwóch ławek 1 dostawa - (0)
9 Zadanie nr 9 - m. Pierkunowo Wykonanie wiaty drewnianej 1 dostawa - (0)
10 Zadanie nr 10 - m. Sterławki Małe Zakup ławki z oparciem 3 szt. 1 dostawa - (0)
11 Zadanie nr 11 - m. Szczybały Giżyckie Zakup stojaka na rowery 1 dostawa - (0)
12 Zadanie nr 12 - m. Upałty Małe Zakup ławek drewnianych bez oparcia 10 szt. i 3 szt. z oparciem Zjazdu linowy 1 dostawa - (0)
13 Zadanie nr 13 - m. Wilkasy Zjazd linowy Huśtawka 1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2904 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 30.09.2021 (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Klazura informacyjna RODO - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

RODO.doc

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 884