- Strona główna
- Postępowanie ID 438693
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
RRG.6140.17.2021.AP Dostawa suchej karmy dla kotów wolno żyjących
Wystawiający
-
UżytkownikArtur Pawlukowski
-
Organizacja
-
OddziałUrząd Gminy Giżycko - RRG
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2021-03-25 13:54:00
-
Składania2021-04-01 12:00:00
-
Otwarcie ofert2021-04-01 12:30:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
I. Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa suchej karmy dla kotów wolno żyjących w ilości 1500 kg realizowanej w dwóch etapach po 750 kg w workach po 10-15 kg, tj. odpowiednio do 09.04.2021 r. i od 15.09.2021 do 30.09.2021 r. Minimalny termin ważności karmy winien wynosić min. 12-cy od dnia dostawy.
II. Zamówienie obejmuje koszt transportu i dostawy przedmiotu zamówienia na adres Zamawiającego: Gmina Giżycko, ul. Mickiewicza 33, 11-500 Giżycko.
III. Warunki udziału w postępowaniu: Wypełniony prawidłowo formularz ofertowy, który Wykonawca składa wyłącznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
IV. Termin wykonania zamówienia: I etap do 09.04.2021 r. ; II etap od 15.09.2021 r. do 30.09.2021 r.
V. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
VI. Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.
VII. Zamawiający zastrzega prawo:
a) swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów przetargowych lub uznania, że przetarg nie dał rezultatu,
b) odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,
c) zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,
d) zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
e) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie postępowania,
f) wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników.
VIII. Termin składania ofert upływa dnia 01.04.2021 r. o godz. 12.00.
IX. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
X. Otwarcie ofert nastąpi dnia 01.04.2021 r. o godz. 12.30 w siedzibie Zamawiającego.
XI. Termin związania ofertą – 30 dni.
XII. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest Artur Pawlukowski.
XIII. Kryteria oceny i wyboru oferty: cena 100 %.
Zgodnie z obowiązkiem nałożonym art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO), poniżej przekazujemy informacje dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych:
1) administratorem danych osobowych jest Gmina Giżycko reprezentowana przez Wójta, ul. Mickiewicza 33, 11-500 Giżycko (dalej: Administrator);
2) Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Jaromira Dylewskiego, z którym kontakt jest możliwy pod adresem email: iod@ugg.pl bądź nr telefonu 22 350 01 40;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w ramach prowadzonego postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. Dane osobowe przetwarzane są na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1740 z późn. zm.).
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa, podmioty współpracujące z Administratorem w zakresie obsługi administracyjnej, informatycznej oraz innym w celu realizacji zadań nałożonych na Administratora na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, zgodnie z art. 28 RODO.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 3, a po tym czasie przez okres archiwizacji w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa;
6) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, jak również prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania;
7) jeżeli uważa Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, ma Pani/Pan prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
8) podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, w przypadku niepodania danych nie będzie możliwe rozpoznanie żądania.
9) w oparciu o Pana/Pani dane osobowe Administrator nie będzie podejmował wobec Pana/Pani zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.
10) dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 87 429 99 81
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?