Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: wykonanie wraz z dostawą tablic rejestracyjnych oraz odbiór i złomowanie starych tablic rejestracyjnych

Anna Stefańska
Powiat Poddębicki
Deadlines:
Published : 22-03-2021 08:57:00
Placing offers : 07-04-2021 10:00:00
Offers opening : 07-04-2021 14:00:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


Zamawiający Powiat Poddębicki w imieniu którego działa Zarząd Powiatu w Poddębicach, zaprasza do złożenia oferty na: wykonanie wraz z dostawą tablic rejestracyjnych oraz odbiór i złomowanie starych tablic rejestracyjnych

Dane Zamawiającego Powiat Poddębicki ul. Łęczycka 16, 99-200 Poddębice

NIP: 828 135 60 97, REGON: 730934826

       Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

            Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych  samochodowych, motocyklowych, motorowerowych i wtórników tablic do siedziby Starostwa Powiatowego w Poddębicach ul. Łęczycka 16 – Wydział Komunikacji.

Zamówienie obejmuje wykonanie i dostawę następujących rodzajów tablic:

 

I. Tablice samochodowe – ogółem7 500 szt. w wersjach;

1. samochodowe zwyczajne jednorzędowe,

2. samochodowe zwyczajnie jednorzędowe zmniejszone

3. samochodowe zwyczajne dwurzędowe

4. samochodowe tymczasowe jednorzędowe

5. samochodowe tymczasowe dwurzędowe

6. samochodowe indywidualne jednorzędowe

7. samochodowe indywidualne dwurzędowe

8. samochodowe zabytkowe jednorzędowe

9. samochodowe zabytkowe dwurzędowe

 

II. Tablice motocyklowe- ogółem 600 szt. w wersjach;

1. zwyczajne

2. indywidualne

3. tymczasowe

4. zabytkowe

 

III. Tablice motorowerowe – ogółem 150 szt. w wersjach;

1. zwyczajne

2. tymczasowe

 

IV. Wtórniki tablic – ogółem 100 szt.

 

Ilości poszczególnych rodzajów tablic są szacunkowe i mogą ulec nieznacznym zmianom w okresie realizacji zamówienia.

Podana liczba nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego wykorzystania w czasie realizacji zamówienia, powyższe dane posłużą jedynie do wyboru oferty najkorzystniejszej.

Tablice rejestracyjne muszą spełniać wymagania określone rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 roku w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017r., poz. 2355 ze. zm.)                      i rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2020r. poz. 797.)

Zamówienie realizowane będzie poprzez sukcesywne dostawy tablic rejestracyjnych oraz  wykonanie ich, winno być zgodne z certyfikatem Instytutu Transportu Samochodowego        w Warszawie.

W przypadku zmiany powyższych aktów prawnych Wykonawca jest zobowiązany                do dostosowania przedmiotu zamówienia do aktualnych przepisów.

Wykonawca będzie zobowiązany do odbioru i złomowania tablic rejestracyjnych przeznaczonych do kasacji. Odbiór będzie odbywał się na koszt Wykonawcy na podstawie protokołu przekazania tablic rejestracyjnych do złomowania, a ich szacunkowa ilość               w okresie trwania umowy wyniesie około 7 000 sztuk. Dokonanie złomowania zużytych tablic rejestracyjnych ma być potwierdzone protokołem likwidacji tablic – za co Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność.

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na oferowane tablice udzielił gwarancji jakości        na okres nie krótszy niż 24 miesiące.

Sposób realizacji zamówienia:

- realizacja dostaw w terminie do 7 dni po zgłoszeniu zapotrzebowania, w przypadku pilnych dostaw tablic rejestracyjnych i wtórników termin realizacji wynosi 3 dni od chwili zgłoszenia zapotrzebowania( złożenie dyspozycji w formie pisemnej, drogą elektroniczną lub faksem) przez Wydział Komunikacji Starostwa Powiatowego w Poddębicach,

- dostawy przedmiotu zamówienia do pomieszczeń Wydziału Komunikacji

zlokalizowanego w siedzibie Starostwa Powiatowego w Poddębicach ,ul. Łęczyckiej 16,

- transport dostaw, opakowania transportowe, zabezpieczenie w czasie transport ubezpieczenie dostaw jest w gestii i na koszt Wykonawcy.

1. Wymagany termin realizacji zamówienia:

    Sukcesywnie od dnia podpisania umowy przez okres jednego roku.

2.. Kryterium wyboru oferty:

1.    Kryterium wyboru: cena=100 %

2.    Oferta, która będzie zawierała najniższą cenę uzyska max. ilość punktów, natomiast pozostałe oferty odpowiednio mniej punktów wg następującego wzoru:

         C= C min/C ofer. x 100 pkt

   gdzie:

   C - ilość punktów przyznana danej ofercie,

   C min - cena brutto najkorzystniejszej oferty,

   C ofer.- cena brutto badanej oferty.

 Uwaga: Jeżeli z przesłanych ofert nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach

3. Miejsce i termin złożenia oferty:

Termin składania ofert upływa 7 kwietnia 2021r. o godz. 10.00. Oferty złożone po tym

terminie zostaną zwrócone bez otwierania. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania

powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej

wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.

Oferty należy złożyć w zamkniętych kopertach do siedziby Zamawiającego – Kancelaria Starostwa Powiatowego w Poddębicach ul. Łęczycka 16 lub przesłać pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Poddębicach, 99-200 Poddębice ul. Łęczycka 16.

Na kopercie powinna widnieć nazwa Wykonawcy oraz następujące oznaczenie: „Wykonanie   i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i złomowanie starych tablic rejestracyjnych.” oraz adnotacją „Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert”.

4. Osoba upoważniona do kontaktu:

Osobami upoważnionymi przez Starostę do kontaktu z Wykonawcami będzie:

Anna Stefańska-Naczelnik Wydziału Komunikacji tel. 43 678-78-02, e-mail: astefanska@poddebicki.pl

Anna Fiktus- Inspektor w Wydziale Komunikacji tel. 43 678-78-03, e-mail: komunikacja@poddebicki.pl

5. Sposób przygotowania oferty:

Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego zaproszenia. Do oferty należy dołączyć oświadczenia i dokumenty wskazane w punkcie          6  zapytania ofertowego.

 

6. Warunki udziału w postępowaniu:

2.1. Wykonawca winien wykazać się posiadaniem uprawnień do wykonywania określonej działalności tj. posiadać wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o których mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r.,- Prawo o ruchu drogowym    (Dz. U. z 2021r., poz. 450)- kserokopię dokumentu należy dołączyć do oferty,

2.2. Posiadać certyfikat na zgodność produkowanych tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi- kserokopię dokumentu należy dołączyć do oferty,

2.3. Winien posiadać wiedzę i doświadczenie oraz dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia- oświadczenie                na formularzu ofertowym,

2.4. Winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację zamówienia – oświadczenie na formularzu ofertowym

8. Miejsce i termin otwarcia oferty:

Ustala się, iż oferty będą otwarte w siedzibie Starostwa Powiatowego w Poddębicach przy ul. Łęczyckiej 16, Wydział Komunikacji pokój nr.3, w dniu 7 kwietnia 2021r. o godz .14.00.

9. Postanowienia końcowe:

Zamawiający zastrzega, iż pozostaje związany, złożoną w odpowiedzi na zapytanie ofertowe ofertą przez okres 30 dni.

Zamawiający zastrzega, iż postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego może zostać unieważnione bez podania przyczyny.

 

 

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 43 6787802 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
formularz ofertowy 2021.docx docx 17.4 2021-03-22 08:57:00 Proceeding
umowa.docx docx 18.76 2021-03-22 08:57:00 Proceeding

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 tablice tablice samochodowe 1 pc. - (0)
2 tablice tablice motocyklowe, 1 pc. - (0)
3 tablice tablice motorowerowe 1 pc. - (0)
4 tablice wtórniki tablic 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 521