Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 15-03-2021 13:04:00 |
Składania : | 22-03-2021 09:00:00 |
Otwarcia : | 22-03-2021 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
1. Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji zs. w Radomiu
2. Opis przedmiotu zamówienia:
- Dostawa mierników poziomu dźwięku posiadających pozytywną decyzję GUM o Zatwierdzeniu Typu - 2szt.
(szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 do niniejszego zaproszenia)
3. Termin realizacji zamówienia: - do 14 dni roboczych od dnia zawarcia umowy
4. Osoba wyznaczona do kontaktów z wykonawcami: Mariusz Prygiel tel. +48(47) 701 23 42
5. Kryteria wyboru ofert: cena obejmująca wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia
6. Projekt umowy lub istotne postanowienia umowy, które zostaną zawarte w jej treści*: w załączeniu
Do oferty Zamawiający musi dołączyć:
- wypełniony i podpisany formularz ofertowo-cenowy,
- parafowany projekt umowy,
- karta katalogowa Producenta dotycząca oferowanego sprzętu (w języku polskim lub przetłumaczona na język polski),
- kserokopia decyzji Prezesa Głównego
Urzędu Miar o Zatwierdzeniu typu lub decyzję Prezesa Głównego Urzędu Miar
o uznaniu za równoważne Zatwierdzeniu Typu dopuszczenie indywidualne do
legalizacji wydane w innym kraju Unii Europejskiej (potwierdzona za zgodność z
oryginałem),
Zamawiający zastrzega sobie możliwość odrzucenia oferty, w przypadku gdy będzie ona niekompletna.
2021-03-18 14:08 | Mariusz Prygiel |
Zamawiający
informuje,
że
dopuści
urządzenie,
które: - posiada podświetlany wyświetlacz zamiast kolorowego wyświetlacza, - posiada pamięć wewnętrzną urządzenia, zamiast gniazda karty pamięci, - nie posiada stopnia ochrony co najmniej IP 65 |
Komunikaty