Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OR.272.1.2021(7) Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. „Wykonanie kotłowni gazowej z wymiana instalacji c.o. i instalacji gazowej w budynku DPS w Mirsku"

Alicja Kołomyjska
Powiat Lwówecki
Termin:
Zamieszczenia : 12-03-2021 15:13:00
Składania : 18-03-2021 12:10:00
Otwarcia : 18-03-2021 12:25:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zapytanie nadzór inwestorski kotłownia DPS MIRSK _12.03.21.pdf pdf 618.12 2021-03-12 15:13:00 Postępowanie
dokumentacja projektowa kotlownia DPS Mirsk _ nadzór inwestorski.zip zip 5081.99 2021-03-12 15:13:00 Postępowanie
Zmiana treści zapytania ofertowego 16.03.2021.pdf pdf 215.41 2021-03-16 09:48:50 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert nadzór inwestorski kotłownie DPS Mirsk.pdf pdf 135.22 2021-03-19 11:57:37 Publiczna wiadomość
unieważnienie postępowania.pdf pdf 154.59 2021-03-19 11:58:48 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-03-19 11:58 Alicja Kołomyjska UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA

unieważnienie postęp [...].pdf

2021-03-19 11:57 Alicja Kołomyjska INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

informacja z otwarci [...].pdf

2021-03-16 09:48 Alicja Kołomyjska Zmiana treści zapytania ofertowego

Zmiana treści zapyta [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Weryfikacja dokumentacji projektowej zgodnie z zapytaniem ofertowym 1 kpl. - (0)
2 Pełnienie funkcji wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w imieniu Zamawiającego zgodnie z zapytaniem ofertowym 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Wiedza i doświadczenie - 1.Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: 1.1. w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przed upływem terminu składania ofert: wykonał należycie co najmniej dwa zamówienia polegające na świadczeniu usługi pełnienia funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania o podobnej złożoności tj. przebudowie/rozbudowie/remoncie/lub budowie kotłowni w budynku użyteczności publicznej wraz instalacjami i robotami towarzyszącymi, produkującej ciepło dla potrzeb cwu i ogrzewania pomieszczeń ze wspomaganiem odnawialnymi źródłami energii o mocy łącznej mocy kotła/ kotłów min. 120 kW i wartości robót budowlanych min. 100 000,00zł, finansowanej ze środków publicznych, (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Wiedza i doświadczenie - Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie z zapisami zapytania ofertowego (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Spełniam warunki w postępowaniu określone przez Zamawiającego w zakresie: 1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; 2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej; 3. zdolności technicznej lub zawodowej. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Oświadczenie RODO - klauzula informacyjna i oświadczenie (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 386