Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 11-03-2021 13:08:00 |
Składania : | 19-03-2021 11:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Z A P Y T A N I E O F E R T O W E
1. ZAMAWIAJĄCY:
Urząd
Miejski w Barczewie, działający w imieniu Gminy Barczewo, Plac Ratuszowy 1,
11-010 Barczewo
Telefon: (89) 514 8346 wew. 21
Adres e – mail: wieslaw.czapiewski@barczewo.pl
Strona internetowa: https://platformazakupowa.pl/pn/barczewo
Godziny
urzędowania: Poniedziałek 800 – 1600 Wtorek – Piątek 700
– 1500
Zamawiający zwraca się z prośbą o przedstawienie swojej
oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
,,Okresowa kontrola stanu technicznego dróg o łącznej długości 110 km na terenie miasta i gminy Barczewo w roku 2021”
Przedmiotem umowy
jest wykonanie okresowej kontroli stanu
technicznego dróg o łącznej długości 110 km na terenie miasta i gminy Barczewo
w roku 2021
1) Przeprowadzenie okresowego
przeglądu stanu technicznego dróg dla ilości jak wyżej;
2) Wykonanie fotorejestracji
dróg z interwałem zdjęć co ok. 10 metrów pokonywanego dystansu;
3) Sporządzenie protokołów
pokontrolnych dla każdej drogi z osobna oraz zestawienia zbiorczego;
4) Opracowanie mapy stanu technicznego (plik
PDF) nawierzchni dróg w pięciostopniowej skali.
Wykonawca usługi
sporządzi Protokół kontroli okresowej, który powinien zawierać:
1)
Podstawowe
dane ewidencyjne drogi
2)
Przegląd
stanu nawierzchni
3)
Przegląd
stanu poboczy
4)
Przegląd
stanu odwodnienia
5)
Przegląd
stanu chodników
6)
Stan
wyposażenia technicznego i urządzeń BRD
7)
Inne
urządzenia drogi i jej otoczenia
8)
Ocena kompleksowa stanu technicznego obiektu,
przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu i jego
otoczenia
9)
Stwierdzone
nieprawidłowości
10)
Ocena
ogólna stanu technicznego drogi
3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do zakończenia całości zadania,
które planowane jest na dzień 31.05.2021
r .
4. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH
ZNACZENIE:
Kryterium oceny ofert – cena 100 % (kwotę netto, podatek VAT oraz kwotę brutto należy podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku).
5. WARUNKI UDZIAŁU
W POSTĘPOWANIU WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY:
Posiadanie wiedzy i doświadczenia
niezbędnego do należytego wykonania przedmiotu zamówienia oraz dysponowania
osobami zdolnymi do należytego wykonania przedmiotu zamówienia.
6. WRAZ Z OFERTĄ NALEŻY ZŁOŻYĆ:
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu do oferty należy załączyć:
1) oświadczenie o posiadaniu wiedzy i
doświadczenia niezbędnego do należytego wykonania przedmiotu zamówienia i
dysponowania osobami zdolnymi do należytego wykonania przedmiotu zamówienia -
załącznik nr 1;
2) pełnomocnictwo do reprezentowania,
o ile ofertę składa pełnomocnik. Wykonawca ma obowiązek przedstawienia
(załączenia do oferty) oryginału dokumentu pełnomocnictwa lub jego kopii
poświadczonej notarialnie.
7. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ
ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI:
Za pomocą
Platformy Zakupowej.
8. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA
OFERT:
Ofertę można złożyć wyłącznie w formie
elektronicznej przez Platformę Zakupową Gminy Barczewo, oferty złożone w inny
sposób nie będą wzięte pod uwagę.
Termin
składania ofert upływa w dniu 19.03.2021
r. godz. 1100
9. ISTOTNE WARUNKI POSTĘPOWANIA:
1) Zamawiający i Wykonawca związani są ofertą 30 dni od daty
jej złożenia.
2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od
zapytania ofertowego bez podania przyczyny.
3) Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę.
4) Oferty należy sporządzić w języku polskim.
10. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU
NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
Wybór oferty
nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania przez Urząd Miejski w Barczewie
zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych
równowartości kwoty 130.000,00 zł. zatwierdzonym Zarządzeniem Burmistrza
Barczewa nr 0050.05.2021 z dnia
04.01.2021 r.
1)
Niezwłocznie
po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich
Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
2)
Zamawiający
zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze
Wykonawcy.
3)
Jeżeli
Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy,
Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert,
bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4)
Do
prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej
określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-03-30 08:15 | Edyta Olszewska | ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY |
2021-03-19 14:07 | Edyta Olszewska | INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT |
Komunikaty