Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 08-03-2021 13:56:00 |
Składania : | 11-03-2021 13:32:00 |
Otwarcia : | 11-03-2021 13:37:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel /047/ 701 29 24
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych stałych z Komendy Powiatowej Policji w Pułtusku ul. Rynek 23, 06-100 Pułtusk
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 (formularzu ofertowym) – stanowiący wykaz cennik asortymentowo-ilościowy.
2. Zamawiający
wymaga, aby każda oferta zawierała następujące dokumenty:
a) Formularz ofertowy - wykaz asortymentowo-ilościowy - załącznik do umowy,
należy dodać go do poniżej tabeli jako załącznik.
b) Oświadczenie o nie zaleganiu w opłacie składek – Oświadczenie -wzór w załączeniu, należy dodać go do poniżej tabeli jako załącznik nr 2.
c) Oświadczenie RODO - Oświadczenie -wzór w załączeniu, należy dodać go do poniżej tabeli jako załącznik nr 3.
3. Projekt umowy w załączeniu.
4. Zamówienia odbywają się wyłącznie za pomocą platformy zakupowej na stronie https://platformazakupowa.pl/
5. Zamawiający wyłącza ze stosowania przesyłanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych zgodnie z art. 4 ust. 3 Ustawy z dnia 9 listopada 2018 roku o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. 2020 poz. 1666).
6. Zamawiający wyłącza ze stosowania przesyłanie za pośrednictwem Platformy innych ustrukturyzowanych dokumentów elektronicznych zgodnie z art. 4 ust. 4 Ustawy z dnia 9 listopada 2018 roku o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. 2020 poz. 1666).
Komunikaty