Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RRG.272.2.2021.EP Opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Giżycko dla części obrębu wsi Antonowo, zatwierdzonego uchwałą Nr III/11/2010 Rady Gminy Giżycko z dnia 15 grudnia 2010r.

Emilia Piekutowska
Gmina Giżycko Oddział: Urząd Gminy Giżycko - RSSiO
Termin:
Zamieszczenia : 04-03-2021 14:55:00
Składania : 19-03-2021 14:00:00
Otwarcia : 22-03-2021 14:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

 Zaproszenie do złożenia oferty

na opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Giżycko dla części obrębu wsi Antonowo, zatwierdzonego Uchwałą Nr III/11/2010 Rady Gminy Giżycko z dnia 15 grudnia 2010 r.


I. Zamawiający: Gmina Giżycko, ul. Mickiewicza 33, 11-500 Giżycko,

                                 NIP 845 1981949, tel. 87 429 99, email: ugg@ugg.pl

II. Tryb udzielenia zamówienia

Działając w oparciu o Zarządzenie Nr 10/2021 Wójta Gminy Giżycko z dnia 26.01.2021r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania przez Gminę Giżycko zamówień, których wartość nie przekracza kwoty 130.000 zł netto 

zapraszam do złożenia pisemnej oferty na wykonanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Giżycko dla części obrębu wsi Antonowo, zatwierdzonego Uchwałą Nr III/11/2010 Rady Gminy Giżycko z dnia 15 grudnia 2010 r. (uchwała stanowi załącznik nr 1).

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zwolnione ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019 r. ze zm.).

Na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 zamówienie poniżej 130 tys. zł.

 

III. Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Giżycko dla części obrębu wsi Antonowo, zatwierdzonego Uchwałą Nr III/11/2010 Rady Gminy Giżycko z dnia 15 grudnia 2010 r.

W chwili obecnej dla przedmiotowych terenów obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego.

Procedurą opracowania objęto obszar o łącznej powierzchni ok. 4ha w granicach określonych uchwałą.

III.1. Zmianę planu miejscowego będącą przedmiotem zamówienia, należy wykonać zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi, w tym w szczególności z:

1) ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2020 r. poz. 293 ze zm.),

2) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu planu miejscowego (Dz. U z 2003 r. Nr 164 poz. 1587),

3) ustawą z dnia 03 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2020 r. poz. 283 ze zm.),

oraz przepisami wynikającymi z innych aktów prawnych, mających odniesienie do przedmiotu zlecenia m.in. dotyczącymi ochrony środowiska, ochrony zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, dróg.

III.2. Czynności, które projektant wykona w ramach realizacji przedmiotu zlecenia:

1. przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno-prawnych (w tym wymaganych ustawowo pism, zawiadomień, ogłoszeń, obwieszczeń i komunikatów dotyczących opracowania projektu planu) oraz do współpracy przy prowadzeniu procedury oraz dokumentacji prac planistycznych

2. wykonanie inwentaryzacji terenu;

3. wykonanie analizy i przygotowania propozycji rozpatrzenia wniesionych wniosków do planu;

4. opracowania koncepcji projektu planu i prezentacja Zamawiającemu;

5. opracowanie projektu planu wraz z kompletem materiałów planistycznych, zgodnie z ustawą;

6. sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu w formie papierowej oraz elektronicznej na płycie CD;

7. opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko w zakresie uzgodnionym przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska i Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego - zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko;

8. przygotowanie niezbędnej liczby egzemplarzy, określonej przez Zamawiającego, projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko, przeznaczonych do uzgodnień i opinii wynikających z obowiązujących ustaw;

9. przygotowanie materiałów i pism w celu uzyskania opinii i uzgodnień, w tym Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej;

10. przygotowanie wykazu uzgodnień i opinii projektu planu i wprowadzania ewentualnych zmian wynikających z uzgodnień;

11. przygotowanie wniosków na wyłączenie gruntów z produkcji rolnej i leśnej (o ile będzie potrzebna),

12. przygotowanie projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do wyłożenia do publicznego wglądu oraz udziału w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami;

13. prezentacja projektu planu i uczestnictwa w dyskusji na temat przyjętych w projekcie rozwiązań podczas posiedzeń Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej oraz uczestnictwo w spotkaniach z udziałem radnych;

14. obsługa wyłożenia projektu planu, która wynika z obowiązującej ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym w miejscu i terminie ustalonym z Zamawiającym, w razie konieczności - składania wyjaśnień osobom zainteresowanym (pisemnych lub ustnych);

15. przygotowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych do wyłożonego do publicznego wglądu projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz przygotowania wykazu uwag i wprowadzenia ewentualnych zmian po rozpatrzeniu uwag;

16. przygotowanie i przedłożenie Radzie Gminie projektu planu do uchwalenia wraz z listą nieuwzględnionych uwag oraz udział w sesji Rady Gminy zatwierdzającej projekt;

17. przygotowanie i skompletowanie dokumentacji planistycznej po uchwaleniu planu celem oceny przez Wojewodę ich zgodności z przepisami prawnymi.

III.3. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu:

1. inwentaryzację uproszczoną terenu opracowania w skali 1: 1000 – 1 szt. plansza kolorowa wraz z opisem oraz materiały analityczne;

2. rysunek planu (wersja uchwalona) w skali 1:1000 – 3 szt. kolorowe;

3. rysunek planu pomniejszony do formatu A4 (wersja uchwalona) – 3 szt. kolorowe;

4. tekst planu ( wersja uchwalona) wraz z załącznikami ( w obowiązującym formacie na płycie, rysunki w formacie tiff, shp);

5. opracowanie ekofizjograficzne – 2 szt.,

6. prognozę oddziaływania na środowisko (tekst i rysunek w skali 1: 1000) – 2 szt.;

7. prognozę skutków finansowych uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego z uwzględnieniem art. 36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym – 2 szt.;

8. dokumenty określone w pkt 2-7 zapisane w uzgodnionym formacie na płycie CD-R- 2 szt.;

9. oświadczenie Wykonawcy, że projekt planu został wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, zgodnie z zasadami i trybem sporządzania planów miejscowych oraz, że zostaje przekazany Zamawiającemu w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.

IV. Wymagane dokumenty przy składaniu oferty.

1. Wypełniony formularz

2. Dokument (kopia) potwierdzający prowadzenie działalności.

3. Kserokopię dokumentów potwierdzających uprawnienia do sporządzania projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego zgodnie z art. 5 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym

4. Wykaz (co najmniej 3) sporządzonych miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, zakończonych publikacją w dzienniku urzędowym województwa,

5. Oferty, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po terminie nie będą rozpatrywane.

6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

V. Kryterium wyboru oferty – 100% cena brutto.

VI. Termin realizacji zamówienia.

31 grudzień 2021 r.

Osobą upoważnioną do kontaktów z oferentami jest: Emilia Piekutowska tel. (87) 429 99 71.

VII. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty, bez podania przyczyny.

Załączniki:

  1. Uchwała Nr XXVII/281/2020 Rady Gminy Giżycko z dnia 29 października 2020 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w obrębie geodezyjnym wsi Grajwo.

 

 

 

 

 

 

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załacznik do Uchwały.pdf pdf 392.75 2021-03-04 14:55:00 Postępowanie
Uchwała Nr XXX-319-2021.pdf pdf 484.12 2021-03-04 14:55:00 Postępowanie

Komunikaty

2021-04-15 07:52 Emilia Piekutowska Wójt Gminy Giżycko informuje, że dnia 22 marca 2021r. w przeprowadzonym rozpoznaniu cenowym na opracowanie „Projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Giżycko dla części obrębu wsi Antonowo, zatwierdzonego Uchwałą Nr III/11/2010 Rady Gminy Giżycko z dnia 15 grudnia 2010r.” wybrano ofertę złożoną przez firmę: VIVERE Łukasz Nitecki za cenę brutto 10 959,30 z terminem realizacji 31.12.2021r.
Dziękując za złożenie ofert w przedmiotowym postępowaniu, zapraszam do udziału w kolejnych.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Projekt zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. - 1 szt. Urząd Gminy Giżycko
Mickiewicza 33
11-500, Giżycko
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2904 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę wpisać "Akceptuję". (0)
3 Termin realizacji - 31.12.2021r. Proszę wpisać "Akceptuję". (0)
4 Dokument (kopia) potwierdzający prowadzenie działalności. - - (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Kserokopię dokumentów potwierdzających uprawnienia do sporządzania projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego zgodnie z art. 5 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym - - (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Wykaz (co najmniej 3) sporządzonych miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, zakończonych publikacją w dzienniku urzędowym województwa - - (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 760