Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 04-03-2021 14:55:00 |
Składania : | 19-03-2021 14:00:00 |
Otwarcia : | 22-03-2021 14:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Zaproszenie do
złożenia oferty
na opracowanie zmiany miejscowego
planu zagospodarowania przestrzennego gminy Giżycko dla części obrębu wsi
Antonowo, zatwierdzonego Uchwałą Nr III/11/2010 Rady Gminy Giżycko z dnia 15
grudnia 2010 r.
I. Zamawiający: Gmina Giżycko, ul. Mickiewicza 33, 11-500 Giżycko,
NIP 845 1981949, tel. 87 429 99, email:
ugg@ugg.pl
II.
Tryb udzielenia zamówienia
Działając w oparciu o Zarządzenie Nr 10/2021 Wójta Gminy Giżycko z dnia 26.01.2021r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania przez Gminę Giżycko zamówień, których wartość nie przekracza kwoty 130.000 zł netto
zapraszam do złożenia pisemnej oferty na wykonanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Giżycko dla części obrębu wsi Antonowo, zatwierdzonego Uchwałą Nr III/11/2010 Rady Gminy Giżycko z dnia 15 grudnia 2010 r. (uchwała stanowi załącznik nr 1).
Postępowanie
o udzielenie zamówienia publicznego zwolnione ze stosowania ustawy z dnia 11 września
2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019 r. ze zm.).
Na
podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 zamówienie poniżej 130 tys. zł.
III. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem
zamówienia jest opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania
przestrzennego gminy Giżycko dla części obrębu wsi Antonowo, zatwierdzonego
Uchwałą Nr III/11/2010 Rady Gminy Giżycko z dnia 15 grudnia 2010 r.
W
chwili obecnej dla przedmiotowych terenów obowiązuje miejscowy plan
zagospodarowania przestrzennego.
Procedurą
opracowania objęto obszar o łącznej powierzchni ok. 4ha w granicach określonych
uchwałą.
III.1. Zmianę planu miejscowego
będącą przedmiotem zamówienia, należy wykonać zgodnie z obowiązującymi aktami
prawnymi, w tym w szczególności z:
1) ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu
przestrzennym (Dz. U. z 2020 r. poz. 293 ze zm.),
2) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury dnia 26 sierpnia 2003 r. w
sprawie wymaganego zakresu projektu planu miejscowego (Dz. U z 2003 r. Nr 164
poz. 1587),
3) ustawą z dnia 03 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o
środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz
ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2020 r. poz. 283 ze zm.),
oraz przepisami wynikającymi z innych
aktów prawnych, mających odniesienie do przedmiotu zlecenia m.in. dotyczącymi
ochrony środowiska, ochrony zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i
leśnych, dróg.
III.2. Czynności, które projektant wykona w ramach realizacji przedmiotu zlecenia:
1. przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno-prawnych (w tym wymaganych ustawowo pism, zawiadomień, ogłoszeń, obwieszczeń i komunikatów dotyczących opracowania projektu planu) oraz do współpracy przy prowadzeniu procedury oraz dokumentacji prac planistycznych
2. wykonanie inwentaryzacji terenu;
3. wykonanie analizy i przygotowania propozycji rozpatrzenia wniesionych wniosków do planu;
4. opracowania koncepcji projektu planu i prezentacja Zamawiającemu;
5. opracowanie projektu planu wraz z kompletem materiałów planistycznych, zgodnie z ustawą;
6. sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu w formie papierowej oraz elektronicznej na płycie CD;
7. opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko w zakresie uzgodnionym przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska i Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego - zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko;
8. przygotowanie niezbędnej liczby egzemplarzy, określonej przez Zamawiającego, projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko, przeznaczonych do uzgodnień i opinii wynikających z obowiązujących ustaw;
9. przygotowanie materiałów i pism w celu uzyskania opinii i uzgodnień, w tym Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej;
10. przygotowanie wykazu uzgodnień i opinii projektu planu i wprowadzania ewentualnych zmian wynikających z uzgodnień;
11. przygotowanie wniosków na wyłączenie gruntów z produkcji rolnej i leśnej (o ile będzie potrzebna),
12. przygotowanie projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do wyłożenia do publicznego wglądu oraz udziału w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami;
13. prezentacja projektu planu i uczestnictwa w dyskusji na temat przyjętych w projekcie rozwiązań podczas posiedzeń Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej oraz uczestnictwo w spotkaniach z udziałem radnych;
14. obsługa wyłożenia projektu planu, która wynika z obowiązującej ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym w miejscu i terminie ustalonym z Zamawiającym, w razie konieczności - składania wyjaśnień osobom zainteresowanym (pisemnych lub ustnych);
15. przygotowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych do wyłożonego do publicznego wglądu projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz przygotowania wykazu uwag i wprowadzenia ewentualnych zmian po rozpatrzeniu uwag;
16. przygotowanie i przedłożenie Radzie Gminie projektu planu do uchwalenia wraz z listą nieuwzględnionych uwag oraz udział w sesji Rady Gminy zatwierdzającej projekt;
17. przygotowanie i skompletowanie dokumentacji planistycznej po uchwaleniu planu celem oceny przez Wojewodę ich zgodności z przepisami prawnymi.
III.3. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu:
1. inwentaryzację uproszczoną terenu opracowania w skali 1: 1000 – 1 szt. plansza kolorowa wraz z opisem oraz materiały analityczne;
2. rysunek planu (wersja uchwalona) w skali 1:1000 – 3 szt. kolorowe;
3. rysunek planu pomniejszony do formatu A4 (wersja uchwalona) – 3 szt. kolorowe;
4. tekst planu ( wersja uchwalona) wraz z załącznikami ( w obowiązującym formacie na płycie, rysunki w formacie tiff, shp);
5. opracowanie ekofizjograficzne – 2 szt.,
6. prognozę oddziaływania na środowisko (tekst i rysunek w skali 1: 1000) – 2 szt.;
7. prognozę skutków finansowych uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego z uwzględnieniem art. 36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym – 2 szt.;
8. dokumenty określone w pkt 2-7 zapisane w uzgodnionym formacie na płycie CD-R- 2 szt.;
9. oświadczenie Wykonawcy, że projekt planu został wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, zgodnie z zasadami i trybem sporządzania planów miejscowych oraz, że zostaje przekazany Zamawiającemu w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
IV. Wymagane dokumenty przy składaniu oferty.
1. Wypełniony formularz
2. Dokument (kopia) potwierdzający prowadzenie działalności.
3. Kserokopię dokumentów potwierdzających uprawnienia do sporządzania projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego zgodnie z art. 5 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
4. Wykaz (co najmniej 3) sporządzonych miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, zakończonych publikacją w dzienniku urzędowym województwa,
5. Oferty, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po terminie nie będą rozpatrywane.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
V.
Kryterium wyboru oferty – 100% cena brutto.
VI.
Termin realizacji zamówienia.
31 grudzień 2021 r.
Osobą upoważnioną do kontaktów z
oferentami jest: Emilia Piekutowska tel. (87) 429 99 71.
VII.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania bez dokonania
wyboru oferty, bez podania przyczyny.
Załączniki:
2021-04-15 07:52 | Emilia Piekutowska |
Wójt
Gminy
Giżycko
informuje,
że
dnia
22
marca
2021r.
w
przeprowadzonym
rozpoznaniu
cenowym
na
opracowanie
„Projektu
zmiany
miejscowego
planu
zagospodarowania
przestrzennego
gminy
Giżycko
dla
części
obrębu
wsi
Antonowo,
zatwierdzonego
Uchwałą
Nr
III/11/2010
Rady
Gminy
Giżycko
z
dnia
15
grudnia
2010r.”
wybrano
ofertę
złożoną
przez
firmę:
VIVERE
Łukasz
Nitecki
za
cenę
brutto
10
959,30
z
terminem
realizacji
31.12.2021r.
Dziękując za złożenie ofert w przedmiotowym postępowaniu, zapraszam do udziału w kolejnych. |
Komunikaty