Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 08-03-2021 13:56:00 |
Składania : | 12-03-2021 11:00:00 |
Otwarcia : | 12-03-2021 11:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego prowadzonego z zastosowaniem art. 30 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019, poz. 2019 ze zmianami).
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa przedłużenia subskrypcji (dla użytkownika komercyjnego) na oprogramowanie Tenable Nessus - Nessus Professional do monitorowania infrastruktury informatycznej na kolejny rok.
2. Dodatkowe informacje:
1) Subskrypcja 12 miesięczna z datą aktywacji: 19.03.2021r.
2) Zamawiający posiada konto w serwisie Tenable, na którym zarejestrowany jest Nessus.
3) Odbiór poprzez potwierdzenie producenta oprogramowania o objęciu Zamawiającego wsparciem
serwisowym na okres kolejnych 12 miesięcy.
4) Zamawiający jest użytkownikiem komercyjnym.
5) Szczegółowe warunki zamówienia zawarte są w załączonym wzorze umowy. Zamawiający udzieli zamówienia na warunkach określonych w załączonym wzorze.
3. Termin realizacji zamówienia - do 4 dni od zawarcia umowy.
4. Termin płatności – płatność jednorazowa w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
5. Warunek udziału w postępowaniu: oferowany produkt pochodzi z autoryzowanego kanału sprzedaży producenta.
6. Termin związania ofertą: 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania bez wyboru oferty i unieważnienia postępowania bez podania przyczyny i bez ponoszenia skutków prawnych.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest zawarcie umowy.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
W przypadku pytań:
1) merytorycznych,
proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".
2) związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
· tel. 22 101 02 02
· e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-03-17 13:53 | Robert Chorążewski |
Szanowni
Państwo, Zamawiający przekazuje informację o wyborze oferty. |
2021-03-12 11:25 | Sylwia Marciniak |
Szanowni
Państwo, w załączeniu przekazuję zbiorcze zestawienie złożonych ofert. |
2021-03-11 10:37 | Sylwia Marciniak |
Szanowni
Państwo, Zamawiający informuje, że w dniu 11.03.2021r. wpłynął wniosek od jednego z Wykonawców, o treści (cytat): "Poproszę o podanie Państwa identyfikatora klienta , w systemie Tenable" Odpowiedź: Konto Zamawiającego w serwisie Tenable, na którym zarejestrowany jest Nessus: CID 252702. (informacja ta została wskazana przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do zapytania - wzór umowy, strona 6). |
2021-03-09 11:00 | Komunikat Zamawiającego | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
Komunikaty