Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BI.271.20.2021.JS „Budowa świetlicy kontenerowej w Radostach”

Termin:
Zamieszczenia : 22-02-2021 14:06:00
Składania : 03-03-2021 11:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


Znak sprawy: BI.271.20.2021.JS.                             

                            Z A P Y T A N I E  O F E R T O W E

1. ZAMAWIAJĄCY:

Urząd Miejski w Barczewie, działający w imieniu Gminy Barczewo, Plac Ratuszowy 1, 11-010 Barczewo

Telefon: (89) 514 83 46 wew. 27,

Adres e – mail: janusz.sturlis@barczewo.pl

Strona internetowa: https://platformazakupowa.pl/pn/barczewo

Godziny urzędowania: Poniedziałek 800 – 1600 Wtorek – Piątek 700– 1500

Zamawiający zwraca się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:

2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

2.1. Przedmiotem zamówienia w formule zaprojektuj i wybuduj wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją projektu jest zakup, transport, montaż budynku świetlicy wiejskiej wraz z budową infrastruktury towarzyszącej.

Budynek ma być obiektem kontenerowym, parterowym o dachu płaskim. Budynek ma być w całości wykonany z płyt warstwowych, samonośnych (kontenery systemowe). spełniający wymogi odnośnie efektywności energetycznej obowiązujących na dzień realizacji zamówienia (współczynników przenikania ciepła przegród budowlanych).

2.2.      Szczegółowy zakres przedmiotu zapytania obejmuje:

1)        Wykonanie dokumentacji projektowej zawierającej:

a)         przedstawienie koncepcji zagospodarowania terenu dla w/w kontenerowej świetlicy wiejskiej w zakresie:

     - roboty ziemne

     - fundamenty

     - podłoże nawierzchni pod świetlicę

     - zestaw kontenerowy wykończony podłogą, oświetleniem, grzejnikami, systemem alarmu p-poż i białym montażem,

     - pokrycie dachowe z niezbędnymi obróbkami dekarskimi,

     - instalacje wewnętrzne  wod-kan, elektryczne, p-poż   

     - przyłącze wod-kan. ze zbiornikiem szczelnym na ścieki socjalno-bytowe 10m3,

     - przyłącze energetyczne,

     - elewacja świetlicy wykończona kasetonami lub panelami, miała attyke, 5 (pięć) okien (3 od frontu budynku i po 1 z boków budynków) 2 (dwa małe okno ) w WC, wentylacja grawitacyjna.                        

b)        wykonanie projektu budowlano – wykonawczego, kosztorysu inwestorskiego, uwzględniającego aktualne przepisy Prawa Budowlanego, warunków technicznych, sanitarne, p-poż i BHP - 2 egz. w wersji papierowej i elektronicznej edytowalnej;

c)         wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych – 2 egz. w wersji papierowej  i elektronicznej edytowalnej.

d)        uzyskanie pozwolenia na budowę lub skutecznego zgłoszenia w oparciu o przygotowaną przez Wykonawcę dokumentację projektową;

2)        Zakres Robót budowlanych:

a)         wykonanie robót ziemnych,

b)        wykonanie fundamentów,

c)         zakup, dostawa i montaż zestawu kontenerowego o powierzchni ok. 70 – 75 m2 wysokość budynku - 3,40 m,- wysokość pomieszczeń - 3,0 m z wykończoną podłogą, oświetleniem, grzejnikami, systemem alarmu p-poż i białym montażem, 7 (siedem) okien, drzwi wejściowe, WC męskie z armaturą,  WC damskie z przystosowaniem dla niepełnosprawnych z armaturą, aneks kuchenny z zlewozmywakiem + bateria i przepływowym ogrzewaczem wody oraz miejscem na wstawienie w przyszłości kuchni elektrycznej 60 cm, sala główna.

d)        wykonaniem niezbędnych wewnętrznych instalacji wod-kan i CO - CW - elektryczne z armaturą, instalacja elektryczna z skrzynką rozdzielczą z pokrywą PCV zabezpieczona przeciwprzepięciowo i przeciwpożarowo, zabezpieczenie główne 35A, oświetlenie typu LED, gniazda 230V i jednym 400V wraz z armaturą  i wyjściem mediów na zewnątrz w celu ich podłączenia przez Zamawiającego do istniejących sieci (bez przyłączy).

e)         wykonanie zabezpieczenia alarmowego p-poż.

f)         obsługa geodezyjna (pozyskanie map do celów projektowych, wytyczenie w terenie, wykonanie pomiarów powykonawczych).

g)        pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją projektu.

2.3.      Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skalkulowanie wynagrodzenia za przedmiot umowy o którym mowa w ust. 2. Przedmiot umowy o którym mowa w ust. 2  zostanie wykonany z materiałów i urządzeń zakupionych przez Wykonawcę w ramach wynagrodzenia  złożonego w ofercie z dnia ……………

2.4.      Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. Dokumentacja projektowa powinna być kompletna, zawierać wszystkie niezbędne opinie, uzgodnienia i zatwierdzenia, tak, aby możliwa była na jej podstawie realizacja inwestycji budowlanej.


3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do zakończenia całości zadania, które planowane jest na dzień 30.11.2021 r .


4. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:

Kryterium oceny ofert – cena 100 % (kwotę netto, podatek VAT oraz kwotę brutto należy podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku).


5. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY:

 Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że do wykonania przedmiotu zamówienia dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, jako Kierownik Budowy, posiadający: uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania/nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjnej, instalacyjnej w zakresie sieci, wod-kan, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,


6. WRAZ Z OFERTĄ NALEŻY ZŁOŻYĆ:

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć:

1) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub nadzór nad robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 1;

2) pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik. Wykonawca ma obowiązek przedstawienia (załączenia do oferty) oryginału dokumentu pełnomocnictwa lub jego kopii poświadczonej notarialnie.


7. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI: 

Za pomocą Platformy Zakupowej.


8. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:

Ofertę można złożyć wyłącznie w formie elektronicznej przez Platformę Zakupową Gminy Barczewo, oferty złożone w inny sposób nie będą wzięte pod uwagę.


Termin składania ofert upływa w dniu 03.03.2021 r. godz. 1100


9. ISTOTNE WARUNKI POSTĘPOWANIA:

1) Zamawiający i Wykonawca związani są ofertą 30 dni od daty jej złożenia.

2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zapytania ofertowego bez podania przyczyny.

3) Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę.

4) Oferty należy sporządzić w języku polskim.


10. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:

Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania przez Urząd Miejski w Barczewie zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130.000,00 zł. zatwierdzonym Zarządzeniem Burmistrza Barczewa nr 0050.05.2021 z dnia 04.01.2021 r.

1)     Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

2)     Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy.

3)     Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4)     Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
RODO.pdf pdf 210.37 2021-02-22 14:06:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Wzór umowy.pdf pdf 624.68 2021-02-22 14:06:00 Postępowanie
Zdjęcia poglądowe świetlicy kontenerowej.pdf pdf 1055.46 2021-02-22 14:06:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - wykaz osób.doc doc 34 2021-02-22 14:06:00 Kryterium
Informacja o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 210.53 2021-03-04 09:19:30 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 217.95 2021-03-03 14:16:18 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-03-04 09:19 Edyta Olszewska INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

Informacja o unieważ [...].pdf

2021-03-03 14:16 Edyta Olszewska INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

Informacja z otwarci [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Budowa świetlicy kontenerowej w Radostach Przedmiotem zamówienia w formule zaprojektuj i wybuduj wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją projektu jest zakup, transport, montaż budynku świetlicy wiejskiej wraz z budową infrastruktury towarzyszącej. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2904 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Od dnia podpisania umowy do dnia 30.11.2021 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Warunki zawarte w projekcie umowy - Wykonawca oświadcza, że akceptuje warunki zawarte w projekcie umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Warunki udziału w postępowaniu - Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że do wykonania przedmiotu zamówienia dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, jako Kierownik Budowy, posiadający: uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania/nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjnej, instalacyjnej w zakresie sieci, wod-kan, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć: 1) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub nadzór nad robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 1; (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 - wy [...].doc

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1414