Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 22-02-2021 14:06:00 |
Składania : | 03-03-2021 11:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
Znak
sprawy: BI.271.20.2021.JS.
Z A P Y T A N I E O F E R T O W E
1. ZAMAWIAJĄCY:
Urząd
Miejski w Barczewie, działający w imieniu Gminy Barczewo, Plac Ratuszowy 1,
11-010 Barczewo
Telefon: (89) 514 83 46 wew. 27,
Adres e – mail: janusz.sturlis@barczewo.pl
Strona internetowa: https://platformazakupowa.pl/pn/barczewo
Godziny urzędowania: Poniedziałek 800 – 1600 Wtorek – Piątek 700– 1500
Zamawiający
zwraca się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot
zamówienia:
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
2.1.
Przedmiotem zamówienia w formule zaprojektuj i wybuduj wraz z
pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją projektu jest zakup, transport,
montaż budynku świetlicy wiejskiej wraz z budową infrastruktury towarzyszącej.
Budynek ma być obiektem kontenerowym, parterowym o dachu płaskim.
Budynek ma być w całości wykonany z płyt warstwowych, samonośnych (kontenery
systemowe). spełniający wymogi odnośnie efektywności energetycznej
obowiązujących na dzień realizacji zamówienia (współczynników przenikania
ciepła przegród budowlanych).
2.2. Szczegółowy zakres przedmiotu zapytania
obejmuje:
1) Wykonanie dokumentacji projektowej
zawierającej:
a) przedstawienie koncepcji
zagospodarowania terenu dla w/w kontenerowej świetlicy wiejskiej w zakresie:
- roboty ziemne
- fundamenty
- podłoże nawierzchni pod świetlicę
- zestaw kontenerowy wykończony podłogą, oświetleniem, grzejnikami, systemem alarmu p-poż i białym montażem,
- pokrycie dachowe z niezbędnymi obróbkami
dekarskimi,
- instalacje wewnętrzne wod-kan, elektryczne, p-poż
- przyłącze wod-kan. ze zbiornikiem
szczelnym na ścieki socjalno-bytowe 10m3,
- przyłącze energetyczne,
- elewacja świetlicy wykończona kasetonami lub panelami, miała attyke, 5 (pięć) okien (3 od frontu budynku i po 1 z boków budynków) 2 (dwa małe okno ) w WC, wentylacja grawitacyjna.
b) wykonanie projektu budowlano –
wykonawczego, kosztorysu inwestorskiego, uwzględniającego aktualne przepisy
Prawa Budowlanego, warunków technicznych, sanitarne, p-poż i BHP - 2 egz. w
wersji papierowej i elektronicznej edytowalnej;
c) wykonanie specyfikacji technicznych
wykonania i odbioru robót budowlanych – 2 egz. w wersji papierowej i elektronicznej edytowalnej.
d) uzyskanie pozwolenia na budowę lub
skutecznego zgłoszenia w oparciu o przygotowaną przez Wykonawcę dokumentację
projektową;
2) Zakres Robót budowlanych:
a) wykonanie robót ziemnych,
b) wykonanie fundamentów,
c) zakup, dostawa i montaż zestawu
kontenerowego o powierzchni ok. 70 – 75 m2 wysokość budynku - 3,40 m,- wysokość
pomieszczeń - 3,0 m z wykończoną podłogą, oświetleniem, grzejnikami, systemem
alarmu p-poż i białym montażem, 7 (siedem) okien, drzwi wejściowe, WC męskie z
armaturą, WC damskie z przystosowaniem
dla niepełnosprawnych z armaturą, aneks kuchenny z zlewozmywakiem + bateria i
przepływowym ogrzewaczem wody oraz miejscem na wstawienie w przyszłości kuchni
elektrycznej 60 cm, sala główna.
d) wykonaniem niezbędnych wewnętrznych
instalacji wod-kan i CO - CW - elektryczne z armaturą, instalacja elektryczna z
skrzynką rozdzielczą z pokrywą PCV zabezpieczona przeciwprzepięciowo i
przeciwpożarowo, zabezpieczenie główne 35A, oświetlenie typu LED, gniazda 230V
i jednym 400V wraz z armaturą i wyjściem
mediów na zewnątrz w celu ich podłączenia przez Zamawiającego do istniejących
sieci (bez przyłączy).
e) wykonanie zabezpieczenia alarmowego
p-poż.
f) obsługa geodezyjna (pozyskanie map do
celów projektowych, wytyczenie w terenie, wykonanie pomiarów powykonawczych).
g) pełnienie nadzoru autorskiego nad
realizacją projektu.
2.3. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za
skalkulowanie wynagrodzenia za przedmiot umowy o którym mowa w ust. 2.
Przedmiot umowy o którym mowa w ust. 2
zostanie wykonany z materiałów i urządzeń zakupionych przez Wykonawcę w
ramach wynagrodzenia złożonego w ofercie
z dnia ……………
2.4. Wykonawca jest zobowiązany wykonać
przedmiot umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, zasadami wiedzy
technicznej i sztuki budowlanej. Dokumentacja projektowa powinna być kompletna,
zawierać wszystkie niezbędne opinie, uzgodnienia i zatwierdzenia, tak, aby
możliwa była na jej podstawie realizacja inwestycji budowlanej.
3. TERMIN WYKONANIA
ZAMÓWIENIA: do
zakończenia całości zadania, które planowane jest na dzień 30.11.2021 r .
4. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH
ZNACZENIE:
Kryterium
oceny ofert – cena 100 % (kwotę netto, podatek VAT oraz kwotę brutto należy
podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku).
5. WARUNKI UDZIAŁU
W POSTĘPOWANIU WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY:
Dysponują osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia.
Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że do wykonania
przedmiotu zamówienia dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi
kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu
zamówienia, jako Kierownik Budowy, posiadający: uprawnienia budowlane bez ograniczeń
do kierowania/nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjnej, instalacyjnej w zakresie sieci, wod-kan, instalacji
i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
6. WRAZ Z OFERTĄ NALEŻY ZŁOŻYĆ:
W celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy
załączyć:
1) wykaz
osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub nadzór nad robotami
budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także
zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami – załącznik nr 1;
2) pełnomocnictwo
do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik. Wykonawca ma obowiązek
przedstawienia (załączenia do oferty) oryginału dokumentu pełnomocnictwa lub
jego kopii poświadczonej notarialnie.
7. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ
ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI:
Za pomocą Platformy Zakupowej.
8. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Ofertę można złożyć wyłącznie w formie
elektronicznej przez Platformę Zakupową Gminy Barczewo, oferty złożone w inny
sposób nie będą wzięte pod uwagę.
Termin
składania ofert upływa w dniu 03.03.2021
r. godz. 1100
9. ISTOTNE WARUNKI POSTĘPOWANIA:
1) Zamawiający i Wykonawca związani są ofertą 30 dni od daty
jej złożenia.
2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od
zapytania ofertowego bez podania przyczyny.
3) Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę.
4) Oferty należy sporządzić w języku polskim.
10. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU
NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
Wybór oferty
nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania przez Urząd Miejski w Barczewie
zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych
równowartości kwoty 130.000,00 zł. zatwierdzonym Zarządzeniem Burmistrza
Barczewa nr 0050.05.2021 z dnia
04.01.2021 r.
1)
Niezwłocznie
po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich
Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
2)
Zamawiający
zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze
Wykonawcy.
3)
Jeżeli
Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy,
Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert,
bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4)
Do
prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej
określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-03-04 09:19 | Edyta Olszewska | INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA |
2021-03-03 14:16 | Edyta Olszewska | INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT |
Komunikaty