Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 25-02-2021 14:34:00 |
Składania : | 08-03-2021 12:00:00 |
Otwarcia : | 08-03-2021 12:30:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
Gmina Miejska Pruszcz Gdański, ul. Grunwaldzka 20, 83-000 Pruszcz Gdański
zaprasza do złożenia oferty na dostawę pn. „Dostawa materiałów biurowych i papieru ksero na potrzeby Urzędu Miasta Pruszcz Gdański”.
Opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego
Pełna treść zapytania ofertowego znajduje się w załączniku do postępowania.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez
przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" ,
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta
platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze,
w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
2021-03-11 13:41 | Anna Banaczyk-Płatek | Gmina Miejska Pruszcz Gdański informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty (w załączeniu informacja z dn. 10.03.2021r. ) |
2021-03-04 08:11 | Anna Banaczyk-Płatek | Informacja dla wykonawców nr 2 z dn. 03.03.2021r. |
2021-03-03 10:22 | Anna Banaczyk-Płatek | Informacja dla wykonawców nr 1 z dn. 03.03.2021r. |
Komunikaty