Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 17-02-2021 08:28:00 |
Składania : | 03-03-2021 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
w imieniu Gminy Barczewo zapraszmy do składania ofert na poniższe zapytanie ofertowe.
Znak sprawy: OR.2600.4.2021
Z A P Y T A N I E O F E R T O W E
na dostawę materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i urządzeń ksero oraz pozostałych materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Barczewie w 2021 roku.
1. ZAMAWIAJĄCY:
Urząd Miejski w Barczewie, działający w imieniu i na rzecz Gminy Barczewo z siedzibą przy Placu Ratuszowym 1, 11 – 010 Barczewo, REGON: 510743574, NIP: 739-38-44-890
Telefon: (89) 514 83 46; adres e – mail: sekretariat@barczewo.pl
Strona internetowa: https://platformazakupowa.pl/pn/barczewo
Godziny urzędowania: Poniedziałek 800 – 1600 , Wtorek – Piątek 700 – 1500
Zamawiający zwraca się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2021 r. sukcesywnej dostawy materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego oraz urządzeń ksero oraz pozostałych materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Barczewie. Wykonawca zobligowany jest dostarczać osobiście w ciągu 24 godzin od zamówienia, materiały spełniające wymagania techniczne, fabrycznie nowe, w nienaruszonych pierwotnie opakowaniach, wyprodukowane w okresie 12 miesięcy przed datą dostawy.
3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2021 r.
4. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE: Kryterium oceny ofert – cena 100% (cenę należy podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku).
5. WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający następujące warunki:
dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
6. WRAZ Z OFERTĄ NALEŻY ZŁOŻYĆ:
1. Oświadczenie o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia- załącznik numer 1.
2. Formularz cenowy - załącznik numer 3
SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI:
Za pomocą Platformy Zakupowej.
Osoba odpowiedzialna za przeprowadzenie postępowania: Zofia Kaczor tel.(89) 514 83 46 wew. 17.
8. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Ofertę można złożyć wyłącznie w formie elektronicznej przez Platformę Zakupową Gminy Barczewo, oferty złożone w inny sposób nie będą wzięte pod uwagę.
Termin składania ofert upływa w dniu: 3 marca 2021 r. do godz. 12:00.
9. ISTOTNE WARUNKI POSTĘPOWANIA:
1) Zamawiający i Wykonawca związani są ofertą 30 dni od daty jej złożenia.
2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zapytania ofertowego bez podania przyczyny.
3) Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę.
4) Oferty należy sporządzić w języku polskim.
10. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania przez Urząd Miejski w Barczewie zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130.000,00 zł. zatwierdzonym Zarządzeniem Burmistrza Barczewa nr 0050.05.2021 z dnia 04.01.2021 r.
1) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
2) Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy.
3) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4) Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
Załączniki:
Oświadczenie wykonawcy.
Projekt umowy.
Formularz cenowy
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-03-04 14:29 | Zofia Kaczor | Zawiadomienie o wyborze ofert. |
2021-03-03 12:46 | Zofia Kaczor | Informacja z otwarcia ofert. |
Komunikaty