Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 11-02-2021 13:59:00 |
Składania : | 18-02-2021 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
1. ZAMAWIAJĄCY:
Urząd Miejski w Barczewie, działający w imieniu i na rzecz Gminy Barczewo z siedzibą przy Placu Ratuszowym 1, 11 – 010 Barczewo,
„Wykonanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego polegającego na przebudowie i odwodnieniu terenu Szkoły Podstawowej nr 1 w Barczewie oraz zagospodarowaniu terenu dz. nr 78 obr. 2 m. Barczewo”
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: „Wykonanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego
polegającego na przebudowie i odwodnieniu terenu Szkoły Podstawowej nr 1 w
Barczewie oraz zagospodarowaniu terenu
dz. nr 78 obr. 2 m. Barczewo”.
W zakresie:
a)
odwodnienia
terenu Szkoły Podstawowej wraz z określeniem lokalizacji studni i systemu
gromadzenia wody opadowej w celu jej późniejszego wykorzystania a nadmiar wód
odprowadzić do istniejących sieci kanalizacji deszczowych.
b)
wykonania
nowych miejsc parkingowych w uzgodnieniu z Zamawiającym.
c)
wykonania
zagospodarowania terenu, utworzenie zieleńców i małej architektury w
uzgodnieniu z Zamawiającym i Użytkownikiem terenu.
d)
wykonania
skwerku pedagogicznego dotyczącego wybranych zagadnień przyrodniczych.
e)
przebudowy
istniejącego ogrodzenia Szkoły.
f)
wybudowania
energooszczędnego oświetlenia LED na terenie szkoły.
g)
wykonania
kanałów technologicznych pod monitoring zintegrowany z miejskim monitoringiem.
h)
wykonania
wyceny kosztów materiałów, robót, projektu oraz obsługi inwestycji do PFU
zagospodarowaniu terenu Szkoły Podstawowej nr 1 w Barczewie.
i)
uzyskania
wstępne uzgodnienia z właścicielami sieci.
j)
uzyskania
zaleceń konserwatorskich.
k)
wykonania wyceny kosztów materiałów, robót, projektu
oraz obsługi inwestycji.
2. Program Funkcjonalno-Użytkowy musi być zgodny z
przepisami wydanymi na podstawie art. 103 ust. 4 Ustawy Pzp. Wykonawca
zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z najwyższą starannością i
dokładnością, w sposób spójny i zgodny z prawem, mając na uwadze, że PFU ma
stanowić podstawę wyboru projektanta i wykonawcy zadania w trybie „zaprojektuj
i wybuduj” w ramach przetargu nieograniczonego zgodnie z ustawą Prawo zamówień
publicznych w zakresie zgodnym z załączoną mapą poglądową terenu.
3.
Dokumentacja Programu Funkcionalno-Użytkowa, o której mowa w ust. 1 obejmuje:
a)
weryfikację kompletności
wszystkich danych niezbędnych dla prawidłowego zaprojektowania i realizacji wykonania
inwestycji w formule zaprojektuj i wybuduj;
b)
ocena podłoża gruntu w niezbędnym
zakresie przebudowy i odwodnienia terenu;
c)
występowanie w imieniu
Zamawiającego z wnioskami o wydanie warunków technicznych i uzgodnień z właścicielami
sieci;
d)
wykonanie przedmiarów robót z podziałem
na dwa etapy realizacji zadania w zakresie, o którym mowa w § 6 Rozporządzenia
Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego
zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i
odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz.U. 2013r.
poz.1129) – 2 egz. w wersji papierowej;
e)
wykonanie specyfikacji
technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie i formie zgodnej
z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w
sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji
technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu
funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. 2013r. poz.1129) – 3 egz. w wersji papierowej;
f)
wykonanie
kosztorysów inwestorskich z podziałem na dwa etapy
realizacji zadania (wraz ZZK) sporządzonych zgodnie z
wymogami ustalonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja
2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu
inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz
planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie
funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. 2013r. ppoz.1129) – 2 egz. w wersji papierowej;
g)
dokumentacje opisane w ustępach
powyżej należy przekazać Zamawiającemu
na płycie cd zapisaną w formacie doc,
pdf i dwg.
4. Koszt wszelkich czynności
związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia ponosi wyłącznie Wykonawca.
Wykonawca oświadcza, że wynagrodzenie opisane w § 6 uwzględnia koszty tych
czynności.
5. Dokumentację Programu
Funkcjonalno -Użytkową należy wykonać z najwyższą starannością, zgodnie z
umową, uwarunkowaniami przestrzennymi, zasadami aktualnej wiedzy technicznej,
zgodnie z normami, a także z obowiązującymi przepisami prawa.
6. W terminach wskazanych przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania dla Zamawiającego wyczerpujących i szczegółowych odpowiedzi na pytania oraz zarzuty dotyczące opracowanej dokumentacji Programu Funkcionalno-Użytkowego np. w składanych środkach ochrony prawnej, złożone przez wykonawców w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizacje robót budowlanych w oparciu o przedmiot umowy, aż do zawarcia umowy z Wykonawcą robót, oraz przygotowywania ewentualnych modyfikacji dokumentacji Programu Funkcionalno-Użytkowego wynikających z tych pytań i udzielanych odpowiedzi – w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego; Zamawiający każdorazowo wyznaczy termin, o którym mowa w zdaniu poprzednim nie krótszy niż 2 dni robocze od dnia przekazania przez Zamawiającego stosownej informacji faksem lub za pomocą poczty elektronicznej.
3.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do
dnia 30.04.2021 r. w tym:
1) przedstawienie koncepcji do 06.03.2021r.
4. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:
CENA - 100 %
5. WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY:
Posiadanie
uprawnień budowlanych do projektowania w
specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wod- kan, sieci i instalacji urządzeń elektrycznych i
elektroenergetycznych oraz drogowych (lub równoważne), lub dysponowanie osobami
posiadającymi ww. uprawnienia.
6. WRAZ Z OFERTĄ NALEŻY ZŁOŻYĆ:
1) oświadczenie o posiadaniu uprawnień budowlanych do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wod- kan, sieci i instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz drogowych (lub równoważne) lub dysponowanie osobami posiadającymi ww. uprawnienia - załącznik nr 1;
2) kopię wymaganych uprawnień budowlanych oraz aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej izby inżynierów budownictwa – potwierdzoną za zgodność z oryginałem.
7. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI:
Za pomocą Platformy Zakupowej.
8. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Ofertę można złożyć wyłącznie w formie elektronicznej przez Platformę Zakupową Gminy Barczewo, oferty złożone w inny sposób nie bedą wziąte pod uwagę.
Termin składania ofert upływa w dnia 18.02.2021r. do godz. 1200
9. ISTOTNE WARUNKI POSTĘPOWANIA:
1) Zamawiający i Wykonawca związani są ofertą 30 dni od daty jej złożenia.
2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zapytania ofertowego bez podania przyczyny.
3) Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę.
4) Oferty należy sporządzić w języku polskim.
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-02-19 09:32 | Edyta Olszewska | INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA |
2021-02-18 14:35 | Edyta Olszewska | INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT |
Komunikaty