Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 09-02-2021 15:16:00 |
Składania : | 19-02-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 19-02-2021 11:00:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Zamawiający - Gmina Wołomin zaprasza do składania ofert w postępowaniu na
realizację zamówienia o wartości poniżej 130 000 zł netto
pn. :„Wykonanie operatów szacunkowych dla potrzeb związanych z realizacją zadań Gminy Wołomin w zakresie gospodarowania nieruchomościami ”
I.Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia zawiera Zaproszenie do składania ofert oraz IPU.
II.Termin realizacji zamówienia - 1 miesiąc od dnia otrzymania zlecenia przy wycenach dla potrzeb ustalania opłat adiacenckiej oraz 21 dni od otrzymania zlecenia przy pozostałych wycenach
III.Kryteria oceny ofert - zgodnie z zaproszeniem
IV. W przypadku, gdy oferta zawiera cenę rażąco niską, Zamawiający wzywa Wykonawcę do złożenia wyjaśnień.
Brak wyjaśnień lub uznanie ich przez Zamawiającego za nieprzekonywujące powoduje odrzucenie oferty.
V. W przypadku, gdy oferent nie załączył wszystkich wymaganych dokumentów lub oświadczeń lub są one niezgodne z zapisami niniejszego Zaproszenia , Zamawiający wzywa do ich uzupełnienia. Brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń we wskazanym terminie powoduje odrzucenie oferty.
VI. Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni. Zawarcie umowy następuje z chwilą jej podpisania.
VII. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako
oferta najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający
może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych
ofert.
VIII. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania postępowania bez podania przyczyny, bądź zamknięcia przetargu bez wyboru którejkolwiek z ofert.
IX.Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
2021-02-23 14:47 | Zamówienia Publiczne (MM) | informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej |
Komunikaty