Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 37/2020 Dzierżawa automatycznego analizatora parametrów krytycznych wraz z dostawą odczynników dla Szpitala św. Anny w Miechowie - zapytanie ofertowe.

Termin:
Zamieszczenia : 15-10-2020 15:01:00
Składania : 23-10-2020 10:00:00
Otwarcia : 23-10-2020 10:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

 

Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Szpital św. Anny na dzierżawę automatycznego analizatora parametrów krytycznych wraz z dostawą odczynników dla Szpitala św. Anny w Miechowie.



1.    Przedmiotem zamówienia jest:

a.    Wydzierżawienie przez Wykonawcę Zamawiającemu automatycznego analizatora parametrów krytycznych, zgodnego z parametrami określonymi w Załączniku nr 3 do SIWZ,

b.    Dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych oraz części zużywalnych niezbędnych do wykonania miesięcznie średnio 80 badań troponiny oraz 40 badań CRP w okresie 12 miesięcy, zgodnie z załącznikiem nr 2,

c.    Dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych oraz części zużywalnych niezbędnych do wykonania miesięcznie średnio 300 pomiarów minimum: pH, pCO2, pO2, Lac, Glu, pochodne Hb, COHb, MetHb, bilirubina, jony (Na,K,Cl, Ca++) przy automatycznej kontroli jakości przynajmniej raz dziennie dla trzech poziomów kontroli, w okresie 12 miesięcy zgodnie z załącznikiem nr 2a.

 

2.    Termin wykonania zamówienia:

a.    dostarczanie przedmiotu zamówienia, tj. odczynników, odbywać się będzie sukcesywnie na bieżące zapotrzebowanie Szpitala, zgłaszane telefonicznie,e-mail lub faxem i potwierdzane pisemnie. Termin realizacji całości zamówienia: 12 miesiące.

b.    wydzierżawiony analizator zostanie dostarczony do siedziby Zamawiającego w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy.

c.    Miejsce realizacji zamówienia: Szpital św. Anny, 32-200 Miechów, ulica Szpitalna 3.

 

3.    W celu potwierdzenia, że przedmiot Zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty:

a.    oświadczenie o terminie ważności odczynników (Dostawca gwarantuje, że w dniu dostawy odczynników do Zamawiającego ich termin ważności nie będzie krótszy niż 2/3 terminu określonego przez producenta),

b.    kopię zgłoszenia lub powiadomienia Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych - zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz.U.2020.186 t.j. z dnia 2020.02.06),

c.    deklarację zgodności, certyfikat zgodności wystawiony przez jednostkę notyfikowaną (jeżeli wymaga tego klasa urządzenia wg MDD 93/42/EWG, AIMD 90/385/EEC lub IVD 98/79/EC),

d.    ponadto do oferty należy dołączyć wszystkie „załączniki do postępowania” (Załącznik nr 1, 2, 2a, 3, 4, 5).

 

 

 

Upoważnionymi osobami do kontaktów z Wykonawcami są :

Urszula Szarek – Oddział Gruźlicy i Chorób Płuc, tel. 41 3820364

Anita Marczewska – Zamówienia Publiczne, tel. 41 3820308.

 

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 41 38 20 308 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
2020_37_zalaczniki_analizator.docx docx 53.05 2020-10-15 15:01:00 Postępowanie
37_2020 odpowiedzi.pdf pdf 451.96 2020-10-16 14:28:02 Publiczna wiadomość
2020_37_wybor oferty.xlsx xlsx 32.79 2020-10-26 11:58:09 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-10-26 11:58 Anita Marczewska W załączeniu wybór oferty

2020_37_wybor oferty [...].xlsx

2020-10-16 14:28 Katarzyna Seweryn-Michalska
W załączeniu odpowiedzi do postępowanie 37/2020

37_2020 odpowiedzi.p [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 a. dostawy odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych oraz części zużywalnych niezbędnych do wykonania miesięcznie średnio 80 badań troponiny oraz 40 badań CRP w okresie 12 miesięcy, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ, załączniki do postępowania 120 szt. Szpital Św. Anny w Miechowie
Szpitalna 3
32-200, Miechów
(0)
2 b. dostawy odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych oraz części zużywalnych niezbędnych do wykonania miesięcznie średnio 300 pomiarów minimum: pH, pCO2, pO2, Lac, Glu, pochodne Hb, COHb, MetHb, bilirubina, jony (Na,K,Cl, Ca++) przy automatycznej załączniki do postępowania 300 szt. - (0)
3 3. Zobowiązujemy się udostępnić aparat w formie dzierżawy na okres 12 miesięcy załączniki do postępowania 12 m - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do 7 dni od daty podpisania umowy Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 434