Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 15-10-2020 15:01:00 |
Składania : | 23-10-2020 10:00:00 |
Otwarcia : | 23-10-2020 10:15:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Szpital św. Anny na dzierżawę automatycznego analizatora parametrów krytycznych wraz z dostawą odczynników dla Szpitala św. Anny w Miechowie.
1. Przedmiotem zamówienia jest:
a. Wydzierżawienie przez Wykonawcę Zamawiającemu automatycznego analizatora parametrów krytycznych, zgodnego z parametrami określonymi w Załączniku nr 3 do SIWZ,
b. Dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych oraz części zużywalnych niezbędnych do wykonania miesięcznie średnio 80 badań troponiny oraz 40 badań CRP w okresie 12 miesięcy, zgodnie z załącznikiem nr 2,
c. Dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych oraz części zużywalnych niezbędnych do wykonania miesięcznie średnio 300 pomiarów minimum: pH, pCO2, pO2, Lac, Glu, pochodne Hb, COHb, MetHb, bilirubina, jony (Na,K,Cl, Ca++) przy automatycznej kontroli jakości przynajmniej raz dziennie dla trzech poziomów kontroli, w okresie 12 miesięcy zgodnie z załącznikiem nr 2a.
2. Termin wykonania zamówienia:
a. dostarczanie przedmiotu zamówienia, tj. odczynników, odbywać się będzie sukcesywnie na bieżące zapotrzebowanie Szpitala, zgłaszane telefonicznie,e-mail lub faxem i potwierdzane pisemnie. Termin realizacji całości zamówienia: 12 miesiące.
b. wydzierżawiony analizator zostanie dostarczony do siedziby Zamawiającego w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy.
c. Miejsce realizacji zamówienia: Szpital św. Anny, 32-200 Miechów, ulica Szpitalna 3.
3. W celu potwierdzenia, że przedmiot Zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty:
a. oświadczenie o terminie ważności odczynników (Dostawca gwarantuje, że w dniu dostawy odczynników do Zamawiającego ich termin ważności nie będzie krótszy niż 2/3 terminu określonego przez producenta),
b. kopię zgłoszenia lub powiadomienia Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych - zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz.U.2020.186 t.j. z dnia 2020.02.06),
c. deklarację zgodności, certyfikat zgodności wystawiony przez jednostkę notyfikowaną (jeżeli wymaga tego klasa urządzenia wg MDD 93/42/EWG, AIMD 90/385/EEC lub IVD 98/79/EC),
d. ponadto do oferty należy dołączyć wszystkie „załączniki do postępowania” (Załącznik nr 1, 2, 2a, 3, 4, 5).
Upoważnionymi osobami do kontaktów z Wykonawcami są :
Urszula Szarek – Oddział Gruźlicy i Chorób Płuc, tel. 41 3820364
Anita Marczewska – Zamówienia Publiczne, tel. 41 3820308.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 41 38 20 308
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2020-10-26 11:58 | Anita Marczewska | W załączeniu wybór oferty |
2020-10-16 14:28 | Katarzyna Seweryn-Michalska |
W załączeniu odpowiedzi do postępowanie 37/2020 |
Komunikaty