Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: FS.7011.2.6.2020 Wykonanie robót budowlanych w zakresie wymiany instalacji elektrycznej w ramach zadania pn. „Modernizacja hali sportowej Liceum Ogólnokształcącego w Poddębicach”

Awatar Pracownika
Jolanta Wójcik
Powiat Poddębicki
Deadlines:
Published : 31-08-2020 13:14:00
Placing offers : 04-09-2020 10:00:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Construction work

Requirements and specifications

Zapytanie ofertowe

w sprawie udzielenia zamówienia zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych

I.     ZAMAWIAJĄCY: 

Powiat Poddębicki w imieniu którego działa Zarząd Powiatu w Poddębicach,

99-200 Poddębice, ul. Łęczycka 16

tel. 043 678 78 60, faks 043 678 27 01, e- mail: powiat@poddebicki.pl

działając w oparciu o zapisy regulaminu dotyczącego udzielenia zamówień o wartości do 30 000 Euro zaprasza do złożenia oferty cenowej na:

Wykonanie robót budowlanych w zakresie wymiany instalacji elektrycznej w ramach zadania pn. „Modernizacja hali sportowej Liceum Ogólnokształcącego w Poddębicach”

45310000-3 roboty instalacyjne elektryczne;

45442100-8 roboty malarskie

 

II. OPIS I ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Zakres rzeczowy zadania obejmuje w szczególności:

1) wymianę instalacji elektrycznej (demontaż instalacji  wewnętrznych, wykonanie instalacji oświetleniowej, instalacji gniazd i wypustów, montaż tablic zasilających itp.);

2) malowanie żelbetowych płyt stropowych;

zgodnie z dokumentacją techniczną i przedmiarem robót.

Zamawiający zaleca, aby przed sporządzeniem oferty Wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektu w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty – od poniedziałku do piątku, w godzinach 800-1500.

Szczegółowy zakres prac określa załączony przedmiar robót stanowiący załącznik nr 3 do niniejszego zapytania oraz dokumentacja techniczna  - załącznik nr 4  

 

III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA ORAZ INNE WARUNKI:

1. Wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie do dwóch miesięcy od daty podpisania umowy, której treść stanowi załącznik nr 2 do niniejszego rozeznania.

2. Wymagany minimalny okres gwarancji udzielony przez wykonawcę na wykonany przedmiot zamówienia  – 36 miesięcy 

3. Warunki płatności – przelew z rachunku Zamawiającego, w terminie do 30 dni od daty

dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury, po wykonaniu i odbiorze przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.

IV. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ POZYSKIWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać za pośrednictwem platformy zakupowej.

V. OSOBY PO STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI.

Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania oraz w sprawach merytorycznych jest Zofia Kaźmierczak, Wydział Pozyskiwania Funduszy Zewnętrznych, Inwestycji i Zamówień Publicznych, tel. (43) 678 78 48, e-mail: z.kazmierczak@poddebicki.pl oraz Jolanta Wójcik, Wydział Pozyskiwania Funduszy Zewnętrznych, Inwestycji i Zamówień Publicznych, tel. (43) 678 78 60, e-mail: zamowienia_publiczne@poddebicki.pl

Kontakt z Zamawiającym:

- za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/pn/poddebicki

- drogą elektroniczną: e-mail: z.kazmierczak@poddebicki.pl, zamowienia_publiczne@poddebicki.pl

VI.   WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO ORAZ DOKUMENTY, JAKIE WYKONAWCA POWINIEN ZAŁĄCZYĆ NA POTWIERDZENIE SPEŁNIANIA WYMAGAŃ:

Wypełniony formularz ofertowy/oferta cenowa (załącznik nr 1), zawierający cenę netto i brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz wysokość stawki podatku VAT obowiązującej dla przedmiotowego zadania. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

Do oferty należy załączyć:

- kosztorys ofertowy (przygotowany w oparciu o pomocniczy przedmiar robót i dokumentację techniczną);

VII. MIEJSCE SKŁADANIA OFERTY CENOWEJ

          Ofertę cenową przygotowaną zgodnie z pkt VI niniejszego zapytania należy złożyć:

-    za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/pn/poddebicki

     lub

-    w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego:  Starostwo Powiatowe w Poddębicach,  ul. Łęczycka 16,  99-200 Poddębice, kancelaria – parter (z dopiskiem: oferta cenowa – hala LO Poddębice)

     lub

-    przesłać drogą e-mail-ową na adres:

     z.kazmierczak@poddebicki.pl,  zamowienia_publiczne@poddebicki.pl

    (w temacie: oferta cenowa – hala LO Poddębice)

Termin składania ofert ustala się do dnia 04 września 2020 r. do godziny 10.00

VIII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY

1.  Wykonawca podaje cenę na całość zamówienia posługując się przy tym załączonym do niniejszego rozeznania rynku pomocniczym przedmiarem robót i dokumentacją techniczną. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.

2.  Wartość oferty należy podać w złotych polskich cyfrą oraz słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

3.  Wszystkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

IX.   INFORMACJE DODATKOWE

1.  Wykonawca związany jest ofertą cenową przez okres 30 dni.

2.  Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz upływem terminu składnia oferty cenowej.

3.  Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

4.  Najkorzystniejsza oferta cenowa, to oferta określająca najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia.

5. Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się
o udzielenie zamówienia o wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej.

6. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

7. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

8.  W przypadku zbieżności cen Zamawiający wezwie oferentów, którzy podali taką samą cenę w ofercie cenowej na realizację przedmiotowego zadania do złożenia dodatkowej oferty cenowej. Jednocześnie zastrzega się, że oferent w dodatkowej ofercie cenowej nie może przedstawić ceny wyższej niż zaproponowanej w pierwszej ofercie cenowej.

9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

10. Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy ustawy prawo zamówień publicznych.

11. Zamawiający zastrzega, że może pozostawić niniejsze rozeznanie bez rozstrzygnięcia, jeżeli każda ze złożonych ofert przekroczy kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację usługi objętej zapytaniem.

12. Zamawiający zastrzega, iż postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego może zostać unieważnione bez podania przyczyny.

     Załączniki:

- formularz oferty/oferta cenowa – załącznik nr 1;

- projekt umowy – załącznik nr 2;

- przedmiar robót – załącznik nr 3;

- dokumentacja techniczna w zakresie wymiany instalacji elektrycznej– załącznik nr 4;

- klauzula informacyjna – załącznik nr 5.


Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 43 678 78 60

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
zapytanie ofertowe II.pdf pdf 775.75 2020-08-31 13:14:00 Proceeding
Załącznik nr 1 - Oferta cenowa.docx docx 15.25 2020-08-31 13:14:00 Proceeding
Załącznik nr 2 - projekt umowy.docx docx 20.21 2020-08-31 13:14:00 Proceeding
Załącznik nr 3 - przedmiar robót.pdf pdf 1095.29 2020-08-31 13:14:00 Proceeding
Załącznik nr 4 - dokumentacja techn.zip zip 1604.85 2020-08-31 13:14:00 Proceeding
Załącznik nr 5 - Klauzula.docx docx 13.35 2020-08-31 13:14:00 Proceeding
Załącznik nr 1 - Oferta cenowa.docx docx 15.25 2020-08-31 13:14:00 Criterion
Informacja o udzieleniu zamówienia Hala LO.pdf pdf 195.15 2020-09-10 15:28:54 Public message

Announcements

2020-09-10 15:28 Jolanta Wójcik W załączeniu przesyłam informację o udzieleniu zamówienia na wykonanie robót budowlanych w zakresie wymiany instalacji elektrycznej w ramach zadania pn.: Modernizacja hali sportowej Liceum Ogólnokształcącego w Poddębicach.


Informacja o udziele [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Roboty budowlane Zakres rzeczowy zadania obejmuje w szczególności: 1) wymianę instalacji elektrycznej (demontaż instalacji wewnętrznych, wykonanie instalacji oświetleniowej, instalacji gniazd i wypustów, montaż tablic zasilających itp.); 2) malowanie żelbetowych płyt stropowych; zgodnie z dokumentacją techniczną i przedmiarem robót. 1 building work - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do 2 miesięcy od daty podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Okres gwarancji - Minimalny wymagany okres gwarancji 36. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub podać oferowany dłuższy okres gwarancji (0)
5 Załącznik do oferty - formularz oferty - Należy załączyć formularz oferty Attachment required

Załącznik nr 1 - Ofe [...].docx

(0)
6 Załącznik do oferty - kosztorys ofertowy - Należy załączyć kosztorys ofertowy Attachment required (0)
7 Załącznik do oferty - Odpis z KRS lub CEiDG - Należy załączyć odpis z KRS lub CEiDG Attachment required (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 490