Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 14-08-2020 11:46:00 |
Składania : | 19-08-2020 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Poddębice, dnia 14 sierpnia 2020 r.
Zapytanie ofertowe nr OZ / 1 / 2020
( dotyczy zamówienia sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych, telewizorów i środków ochrony indywidualnej)
W związku realizacją projektu pn.”Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19” w ramach działania 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, PI 9IV: Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020, zwracam się z zapytaniem ofertowym o cenę zakupu sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych, telewizorów i środków ochrony indywidualnej – w podziale na części.
Podstawę zapytania stanowi §12 Regulaminu postępowania w zakresie zamówień publicznych (Uchwała nr 154/1234/14 Zarządu Powiatu w Poddębicach z dnia 15 maja 2014 r.).
I. ZAMAWIAJĄCY
Powiat Poddębicki, 99-200 Poddębice, ul. Łęczycka 16 NIP 828-135-60-97; REGON 730934826
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawia sprzętu, który będzie służyć dzieciom w pieczy zastępczej, z przeznaczeniem do nauki, wyrównywania braków szkolnych, podnoszenia kompetencji i organizacji czasu wolnego oraz środków ochrony indywidualnej do bezpośredniej walki z epidemią, z możliwością podziału na części tj.:
- w części 1: sprzętu komputerowego,
- w części 2: urządzeń wielofunkcyjnych,
- w części 3: telewizorów,
- w części 4: środków ochrony indywidualnej (tj. maseczek ochronnych, rękawiczek jednorazowych, płynów dezynfekcyjnych).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.
3. W ramach zamówienia zostanie wybrany Sprzedawca, który złoży najkorzystniejszą (najtańszą) ofertę cenową na całość zamówienia lub poszczególne części zamówienia wymienione w pkt. 1.
4. Cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Cena powinna zawierać cenę brutto, w tym cenę netto plus stawkę oraz podatek VAT.
5. Zakup sprzętu komputerowego i urządzeń wielofunkcyjnych, telewizorów oraz środków ochrony indywidualnej, o których mowa wyżej realizowany będzie na podstawie umów zawartych ze sprzedawcą, którego oferta będzie najkorzystniejsza, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
6. Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Zamawiającego.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 27.08.2020 r.
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Oferent powinien przygotować ofertę Formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 3.1, 3.2, 3.3, 3.4 do niniejszego zapytania.
2. Oferta powinna:
- być opatrzona pieczątką firmową,
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
- być podpisana
czytelnie lub elektronicznie przez Sprzedawcę lub osobę przez niego upoważnioną (pełnomocnictwo).
3. Cena oferowana netto i brutto przedstawiona przez Oferenta musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia i odnosić się odrębnie do każdej części zapytania ofertowego.
4. Ofertę można złożyć na dowolną ilość części przedmiotu zamówienia. W Formularzu ofertowym (załącznik nr 3.1, 3.2, 3.3, 3.4) Oferent przedkłada tylko tę część dokumentu, która odnosi się do tej części/lub tych części zamówienia, na które składa ofertę.
5.
Złożona oferta musi być kompletna tzn. obejmować wszystkie elementy
przynależne do danej części przedmiotu zamówienia (zgodnie ze specyfikacją w załączniku nr 1
do zapytania ofertowego), na którą składana jest oferta.
6. Dokumenty określone w pkt 3b Formularza ofertowego tj. aktualny odpis z właściwego rejestru przedsiębiorców lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, Oferent składa tylko raz, niezależnie od ilości części zamówienia, na które składa ofertę.
V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferta powinna być dostarczona za pośrednictwem: poczty, kuriera lub osobiście na adres: Starostwo Powiatowe w Poddębicach, 99-200 Poddębice, ul. Łęczycka 16 oraz elektronicznie przez platformę” www.platformazakupowa.pl/pn/poddebicki do dnia 19 sierpnia 2020 r. do godziny 1000 wraz z załączoną kserokopią wypisu z rejestru przedsiębiorców lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego w dacie nie wcześniejszej niż sześć miesięcy przed datą złożenia oferty.
Oferta w formie papierowej powinna zostać złożona w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Oferta na zakup i dostawę sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych, telewizorów i środków ochrony indywidualnej w ramach projektu pn. Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19”
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
5. Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: www.poddebice.biuletyn.net, w zakładce zamówienia publiczne.
VI. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.poddebice.biuletyn.net, w zakładce aktualności -zamówienia publiczne. Oferent, którego oferta zostanie wybrana do realizacji dodatkowo zostanie powiadomiony telefonicznie.
VII. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela Katarzyna Torzewska pod numerem telefonu 43 678 78 39 oraz adresem email: zdrowie@poddebicki.pl
VIII. ZAŁĄCZNIKI
IX. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
UWAGA!
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków lub może zostać unieważnione w całości lub w danej części bez podania przyczyny
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 43 678 78 39
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2020-08-24 16:10 | Jolanta Wójcik |
Wyniki
w
postępowaniu
nr
OZ.1.2020
prowadzonym
w
trybie
zapytania
ofertowego
na:
"Zakup
i
dostawę
sprzętu
komputerowego,
urządzeń
wielofunkcyjnych,
telewizorów
i
środków
ochrony
indywidualnej
w
ramach
projektu
pn.
„Wsparcie
dzieci
umieszczonych
w
pieczy
zastępczej
w
okresie
epidemii
COVID-19”
na
część
4.
Wykonawców składających oferty w postępowaniu na część 4 proszę o zwrotne potwierdzenie otrzymania wiadomości |
2020-08-21 13:23 | Jolanta Wójcik |
Wyniki
w
postępowaniu
nr
OZ.1.2020
prowadzonym
w
trybie
zapytania
ofertowego
na:
"Zakup
i
dostawę
sprzętu
komputerowego,
urządzeń
wielofunkcyjnych,
telewizorów
i
środków
ochrony
indywidualnej
w
ramach
projektu
pn.
„Wsparcie
dzieci
umieszczonych
w
pieczy
zastępczej
w
okresie
epidemii
COVID-19”
na
część
1,
część
2
i
część
3. Proszę o zwrotne potwierdzenie otrzymania wiadomości |
2020-08-20 14:11 | Romana Dominiak |
Zamawiający
informuję,
że
w
zapytaniu
ofertowym
nr
OZ/1/2020
z
dnia
14.08.2020
r.
na
zakup
i
dostawę
sprzętu
komputerowego,
urządzeń
wielofunkcyjnych,
telewizorów
i
środków
ochrony
indywidualnej
w
ramach
projektu
pn.:
„Wsparcie
dzieci
umieszczonych
w
pieczy
zastępczej
w
okresie
epidemii
COVID-19”
w
części
V
Miejsce
oraz
termin
składania
ofert,
pkt.
1
zaistniała
omyłka
pisarska: - jest : "Oferta powinna być dostarczona za pośrednictwem: poczty, kuriera lub osobiście na adres: Starostwo Powiatowe w Poddębicach, 99-200 Poddębice, ul. Łęczycka 16 oraz elektronicznie przez platformę” www.platformazakupowa.pl/pn/poddebicki do dnia 19 sierpnia 2020 r. do godziny 10.00 wraz z załączoną kserokopią wypisu z rejestru przedsiębiorców lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego w dacie nie wcześniejszej niż sześć miesięcy przed datą złożenia oferty."; - powinno być: "Oferta powinna być dostarczona za pośrednictwem: poczty, kuriera lub osobiście na adres: Starostwo Powiatowe w Poddębicach, 99-200 Poddębice, ul. Łęczycka 16 lub elektronicznie przez platformę” www.platformazakupowa.pl/pn/poddebicki do dnia 19 sierpnia 2020 r. do godziny 10.00 wraz z załączoną kserokopią wypisu z rejestru przedsiębiorców lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego w dacie nie wcześniejszej niż sześć miesięcy przed datą złożenia oferty." Jednocześnie Zamawiający informuje, że do ww. postępowania nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. |
2020-08-19 15:48 | Jolanta Wójcik | Informacja z otwarcia ofert z postępowania prowadzonego w trybie zapytania ofertowego OZ.1.2020 |
2020-08-18 10:07 | Jolanta Wójcik |
Do
Zamawiającego
w
dniu
17.08.2020
r.
wpłynęło
pytanie
od
Wykonawcy
o
treści
: Pytanie nr 1 „Czy zamawiający dopuści do postępowania komputer, który nie posiada wewnętrznej karty LAN? Chcę zaoferować komputery, które będą posiadały zewnętrzną kartę sieciową pod USB. „ Odpowiedź na pytanie nr 1 Zamawiający nie dopuszcza do postępowania komputerów, które posiadają zewnętrzną kartę sieciową LAN zasilaną z portu USB. |
Komunikaty