Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 13-08-2020 12:39:00 |
Składania : | 21-08-2020 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Zapytanie
ofertowe
1. Zamawiający:
Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy, ul. Kolegialna 17, 09-402 Płock
2. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 2 szt. nowych klimatyzatorów w budynkach Mazowieckiego
Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy w Płocku Oddział w Warszawie przy al.
Wojska Polskiego 25. Przedmiot zamówienia obejmuje:
- wykonania robót budowlanych polegających na dostawie, montażu i uruchomieniu instalacji klimatyzacji wraz z robotami towarzyszącymi;
-
demontaż 2 szt. wyeksploatowanych
klimatyzatorów marki Hitachi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do zapytania ofertowego.
Wspólny Słownik Zamówień CPV:
CPV: 45000000-7 roboty budowlane
39717200-3 urządzenia klimatyzacyjne
45300000-0 roboty instalacyjne
45331220-4 instalowanie
urządzeń klimatyzacyjnych
45130000-3 roboty
instalacyjne elektryczne
3. Termin
realizacji zamówienia:
Termin wykonania zamówienia do 5 tygodni licząc
od dnia podpisania umowy.
4. Miejsce lub sposób uzyskania informacji dotyczących
przedmiotu zamówienia:
Osobami do kontaktu są:
w sprawie przedmiotu
zamówienia
-
p. Maria Kraus –
Główny Specjalista ds. Administracyjno-Eksploatacyjnych Oddział Warszawa, tel.
kom. 695 695 302, email:
m.kraus@mwomp.pl
w sprawie procedury
- p. Daniel Igielski – Starszy Specjalista ds. zamówień publicznych tel. 24 267 84 53 tel. kom. 695 696 206, email: d.igielski@mwomp.pl
5. Kryteria oceny ofert:
a) Cena – 80 %
b) Okres gwarancji – 20 %
Przy ocenie ofert wartość wagowa wyrażona w
procentach, będzie wyrażona w punktach (1% = 1 pkt)
Kryterium 1: Cena
C – liczba punktów
przyznanych ocenianej ofercie w kryterium „Cena”, gdzie punkty wyliczane są wg
wzoru:
C = CMIN / CB x 80 pkt
gdzie:
CMIN –
najniższa cena spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu
CB – cena oferty badanej
Kryterium
2: Okres
gwarancji
G
– liczba
punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium „Okres gwarancji”, zgodnie z
poniższą tabelą:
Lp. |
Okres
gwarancji |
Liczba
punktów |
1. |
36 miesięcy (minimalny okres gwarancji) |
0,00
punktów |
2. |
od 37 miesięcy do 42 miesięcy |
10,00
punktów |
3. |
od 43 miesięcy do 48 miesięcy |
20,00
punktów |
Uwaga:
Okres gwarancji liczony jest w miesiącach.
Wykonawca winien zaoferować w przedmiotowym kryterium okres gwarancji w pełnych
okresach miesięcznym. Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. Maksymalny
okres gwarancji wynosi 48 miesięcy. Jeżeli Wykonawca zaoferuje „Okres
gwarancji” krótszy niż 36 miesięcy – oferta takiego Wykonawcy zostanie
odrzucona. Jeżeli Wykonawca zaoferuje „Okres gwarancji” dłuższy niż 48 miesięcy
do obliczeń zostanie przyjęte maksymalny okres gwarancji 48 miesięcy.
Kryterium
to będzie rozpatrywane na podstawie określonego w formularzu Oferty Cenowej
deklarowanego przez Wykonawcę okresu gwarancji na cały przedmiot zamówienia.
6. Oferta
powinna zawierać:
Cenę, termin realizacji, okres
gwarancji oraz wszystkie pozostałe informacje zawarte w formularzu Oferty
Cenowej stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
7. Sposób
przygotowania oferty:
Ofertę należy sporządzić w
języku polskim, z podaniem ceny w PLN, z uwzględnieniem zapisów wynikających z
Istotnych Postanowień Umowy – Załącznik nr 3.
8. Ochrona danych osobowych
Zgodnie
z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanej dalej „RODO”,
Zamawiający informuję, iż:
1)
administratorem danych osobowych jest Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny
Pracy, ul. Kolegialna 17, 09-402 Płock, tel.
24 267 84 52, faks 24 262 88 42; e-mail: plock@mwomp.pl
2)
dane kontaktowe do inspektora ochrony danych to e-mail: iod@mwomp.pl;
3)
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4)
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96
ust. 3 ustawy Pzp.;
5)
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Pzp., przez
okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli
czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
6)
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp.,
związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7)
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w
sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8)
posiada Pani/Pan:
a)
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących;
b)
podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c)
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w
art. 18 ust. 2 RODO;
d)
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO;
9)
nie przysługuje Pani/Panu:
a)
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;
b)
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c)
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest
art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
9.
Miejsce i termin złożenia ofert
Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej poprzez platformę zakupową
Zamawiającego - https://platformazakupowa.pl/do
dnia 21.08.2020 roku, do godziny 1000.
p.o.
Dyrektor Agnieszka Sulkowska
2020-08-28 17:57 | Daniel Igielski |
O
G
Ł
O
S
Z
E
N
I
E Płock, dnia 28 .08.2020 r. Znak sprawy: ZP. 264.15.2020 Dotyczy zapytania ofertowego na wybór wykonawcy na Dostawę i montaż 2 szt. nowych klimatyzatorów dla MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie przy al. Wojska Polskiego 25. Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy z siedzibą w Płocku przy ul. Kolegialnej 17 informuje, iż w wyniku przeprowadzonego postępowania jw. do realizacji przedmiotu zamówienia została wybrana oferta nr 03 – Doradztwo Michał Wilczyński Al. 600–lecia 72/23, 96-500 Sochaczew, za łączną kwotę 8 856,00 zł. Oferta otrzymała łącznie 100,00 punków, w tym: w kryterium cena – 80,00 punktów i w kryterium okres gwarancji 20,00 punktów. Agnieszka Sulkowska p.o. Dyrektor |
Komunikaty