Zamieszczenia : | 23-07-2020 12:48:00 |
Składania: | 07-08-2020 10:00:00 |
Tryb: | Ogłoszenie bez przyjmowania ofert/wniosków |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Ogłoszenie nr 565730-N-2020 z dnia 2020-07-23 r.
Areszt Śledczy: Remont części muru w Oddziale Zewnętrznym w Szczytnie
Aresztu Śledczego w Olsztynie przy ul. Sienkiewicza 10, 12-100 Szczytno
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje
na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku
przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień
publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA
I ADRES: Areszt
Śledczy, krajowy numer identyfikacyjny 59045000000000, ul. ul.
Piłsudskiego 3 , 10-575 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel. 895 248 600, e-mail as_olsztyn@sw.gov.pl, faks
895 248 638.
Adres strony internetowej (URL): www.sw.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę
określić):
JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA SŁUŻBY WIĘZIENNEJ
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział
obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z
zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w
jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających
indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz
pozostałych zamawiających):
I.4)
KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
https://platformazakupowa.pl/pn/oisw_olsztyn
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
Nie
https://platformazakupowa.pl/pn/oisw_olsztyn
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Tak
Inny sposób:
POCZTĄ BĄDŹ OSOBIŚCIE
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
AL. PIŁSUDSKIEGO 3 10-575 OLSZTYN
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać
pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont części muru w
Oddziale Zewnętrznym w Szczytnie Aresztu Śledczego w Olsztynie przy ul.
Sienkiewicza 10, 12-100 Szczytno
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup
części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem
zamówienia jest realizacja robót budowlanych na terenie Oddziału Zewnętrznego w
Szczytnie Aresztu Śledczego w Olsztynie w ramach inwestycji pn.: „Remont części
muru w Oddziale Zewnętrznym w Szczytnie Aresztu Śledczego w Olsztynie przy ul.
Sienkiewicza 10, Szczytno”. 1. Całość robót budowlanych należy wykonać zgodnie
z przepisami prawa, obowiązującymi normami i sztuką budowlaną z zachowaniem
przepisów BHP. Zastosowane materiały i wyroby muszą posiadać certyfikat jakości
lub deklarację zgodności. Prace muszą być prowadzone w taki sposób, aby nie
zagrażały bezpieczeństwu i nie powodowały zbyt dużych utrudnień w
funkcjonowaniu jednostki. 2. Szczegółowy opis przedmiotu został zawarty w
Dokumentacji budowlanej obejmującej: dokumentację projektową, Specyfikacje
Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych (STWiORB), przedmiar robót,
informacji BIOZ, program prac konserwatorskich, zalecenia konserwatora
zabytków. 3. Do przedmiaru robót należy doliczyć koszty wykonania wygrodzenia
tymczasowego, wykonanego z blachy pełnej (trapezowej) o wysokości minimum 5m i
długości 25 mb. 4. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie
Dokumentacji budowlanej wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami
udzielonymi w trakcie procedury, a także obowiązującymi przepisami prawa i
sztuką budowlaną wraz z okresem gwarancji. Podstawę sporządzenia oferty stanowi
dokumentacja projektowa, STWiORB oraz udzielone odpowiedzi na zapytania.
Przedmiar robót jest tylko materiałem pomocniczym. 5. W przypadku wskazania w
Dokumentacji budowlanej znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, a także
norm, aprobat technicznych oraz systemów odniesienia, zamawiający dopuszcza
zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w Dokumentacji
budowlanej pod warunkiem, że zagwarantują one realizacje robót zgodnie z
Dokumentacją budowlaną i zapewnia uzyskanie parametrów nie gorszych od
założonych w dokumentacji projektowej, STWiORB, przedmiarze robót i będą zgodne
pod względem: - charakteru użytkowego, - charakterystyki materiałowej, - parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane
techniczne itp.) - parametrów bezpieczeństwa
użytkowania. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest
zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, elementy spełniają
wymagania określone przez zamawiającego oraz zwrócić się do zamawiającego z
zapytaniem czy uzna zaproponowane rozwiązania za równoważne. 6. Wykonawca
samodzielnie, ze środków własnych, dokona zakupu i dostarczy wszelkie elementy,
urządzenia i materiały niezbędne do wykonania robót budowlanych. 7. Wszelkie
materiały i elementy wykorzystane w ramach realizacji zamówienia muszą być
fabrycznie nowe, kompletne, wolne od wad materiałowych, konstrukcyjnych i
prawnych. 8. Wszystkie roboty wykonywane na obiekcie muszą być uzgodnione z
inwestorem. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie robót.
II.5) Główny kod CPV: 45216113-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45216113-9 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2020-10-30
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1)
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o
ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: ZAMAWIAJĄCY NIE OKREŚLA SZCZEGÓLNYCH WYMAGAŃ W TYM
ZAKRESIE
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: ZAMAWIAJĄCY NIE OKREŚLA SZCZEGÓLNYCH WYMAGAŃ W TYM
ZAKRESIE
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: ZAMAWIAJĄCY NIE OKREŚLA SZCZEGÓLNYCH WYMAGAŃ W TYM
ZAKRESIE
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1)
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne
podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W
ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba
wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa
będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
CENA |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg
nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór
umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA
UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
° Zmiana postanowień niniejszej Umowy może nastąpić za
zgodą obydwu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy z zachowaniem
formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany. ° Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1
ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności zmiany
terminu ustalonego w § 2 ust. 1 niniejszej Umowy, w szczególności: 1)
wstrzymania, zawieszenia robót przez Zamawiającego, o czas wstrzymania, 2) w
sytuacji gdy Zamawiający nie będzie w stanie odebrać przedmiotu umowy, np. ze
względu na okoliczności organizacyjne, o czas trwania tych okoliczności, 3)
jeżeli dochowanie terminu przewidzianego w umowie stało się niemożliwe z
przyczyn niezależnych od Wykonawcy, Zamawiający wyrazi zgodę na wydłużenie
terminu realizacji inwestycji, 4) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi
w szczególności: ° uniemożliwiające prawidłowe
wykonanie robót budowlanych, zgodnie z technologią ich wykonywania, normami lub
innymi przepisami, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów,
wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania
prac w tym okresie nie jest następstwem okolicznościami, za które wykonawca
ponosi odpowiedzialność, ° klęski żywiołowe - fakt ten musi
zgłosić na piśmie w terminie 2 dni od zaistnienia okoliczności i musi być
potwierdzony przez Zamawiającego. 5) niemożności wykonywania robót z powodu
braku dostępności do miejsc niezbędnych do ich wykonania z przyczyn
niezawinionych przez Wykonawcę. 6) działania siły wyższej, mającej bezpośredni
wpływ na terminowość wykonywania robót. 7) wystąpienia okoliczności, których
strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej
staranności. ° Zmiana postanowień Umowy w stosunku
do treści oferty Wykonawcy jest możliwa poprzez zmianę sposobu wykonania
przedmiotu Umowy, zmianę wynagrodzenia Wykonawcy lub poprzez przedłużenie
Terminu zakończenia robót w przypadku: ° zmiany osób odpowiedzialnych za
kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu Umowy. Zmiana którejkolwiek z osób
w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej Umowy, musi być uzasadniona przez
Wykonawcę na piśmie i wymaga pisemnego zaakceptowania przez Zamawiającego.
Przerwa w wykonywaniu Umowy wynikająca z braku personelu Wykonawcy będzie traktowana
jako przyczyna zależna od Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do
przedłużenia terminu wykonania robót. 2) zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy:
jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy na którego zasoby Wykonawca
powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu
wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany
wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca
samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie
postępowania o udzielenie zamówienia. Zmiana podwykonawcy możliwa jest
wyłącznie po wykazaniu braku podstaw wykluczenia wobec nowego podwykonawcy.
Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na usługi następuje
w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia
oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, lub oświadczenia lub
dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy.
Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy
wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub
zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. ° Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ust.
1 Pzp następujące zmiany: ° danych związanych z obsługą
administracyjno-organizacyjną Umowy, w szczególności zmiana numeru rachunku
bankowego, ° danych teleadresowych, ° danych rejestrowych, ° będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze
stron Umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2020-08-07, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
2020-08-11 14:20 | Joanna Sowul |
INFORMACJA
O
WYBORZE
NAJKORZYSTNIEJSZEJ
OFERTY Dot. Remont części muru w Oddziale Zewnętrznym w Szczytnie Aresztu Śledczego w Olsztynie przy ul. Sienkiewicza 10, 12-100 Szczytno, nr sprawy DKW.2232.3.2020.JS Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) zwanej dalej ustawą, podając uzasadnienie faktyczne i prawne informujemy, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie zamówienia publicznego znak DKW.2232.3.2020.JS na Remont części muru w Oddziale Zewnętrznym w Szczytnie Aresztu Śledczego w Olsztynie przy ul. Sienkiewicza 10, 12-100 Szczytno, nr sprawy DKW.2232.3.2020.JS, do terminu składania ofert wpłynęły 2 oferty. Zestawienie wykonawców oraz uzyskane punkty przedstawia poniższa tabela: LP WYKONAWCA PRZYZNANE PUNKTY I KRYTERIUM – wartość oferty PRZYZNANE PUNKTY II KRYTERIUM – okres gwarancji SUMA PRZYZNANYCH PUNKTÓW 1 RANTECH SP. Z O.O. GUTKOWO 80A 11-041 OLSZTYN 60,00 20 80,00 2 „INFINITE-PROJEKT” SP. Z O.O. UL. NIEGOCIŃSKA 1 WILKASY 11-500 GIŻYCKO 59,31 20 79,31 W związku z powyższym informujemy, że za najkorzystniejszą została uznana oferta złożona przez RANTECH SP. Z O.O. GUTKOWO 80A 11-041 OLSZTYN. Wyżej wskazana oferta uzyskała najwyższą łączną liczbę punktów, na które składała się punktacja uzyskana w dwóch kryteriach, tj cena i okres gwarancji. Nie ustanowiono dynamicznego systemu zakupów. |
2020-08-07 13:23 | Joanna Sowul |
DKw.2232.3.1.2020.JS Olsztyn,
07
sierpnia
2020
r. INFORMACJA Z SESJI OTWARCIA OFERT Dot. Remont części muru w Oddziale Zewnętrznym w Szczytnie Aresztu Śledczego w Olsztynie przy ul. Sienkiewicza 10, 12-100 Szczytno DKW.2232.2.2020.JS Działając na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) Zamawiający Areszt Śledczy w Olsztynie informuje: Otwarcie ofert: 07.08.2020 r. godz. 9:15 Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę w wysokości: 240 000 zł. W określonym przez Zamawiającego terminie złożono 2 oferty: Lp. Nazwa Wykonawcy Wartość brutto oferty Okres gwarancji 1. RANTECH SP. Z O.O. GUTKOWO 80A 11-041 OLSZTYN 229 814,52 zł. 42 2. „INFINITE-PROJEKT” SP. Z O.O. UL. NIEGOCIŃSKA 1 WILKASY 11-500 GIŻYCKO 232 470,00 zł. 42 Wykonano w 1 egz.: 1. egz. a/a, strona internetowa Zamawiającego JS |
Liczba odsłon strony: 530
Komunikaty