Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 21-07-2020 21:00:00 |
Składania : | 03-08-2020 15:00:00 |
Otwarcia : | 03-08-2020 15:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
GZGKiM.3331-62/20.DZ Wągrowiec,
dnia 21 lipca 2020 r.
Zamawiający:
Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu
62 – 100 Wągrowiec, ul. Janowiecka 98A,
Tel, fax - 067 262 14 62
reprezentowany przez Agnieszkę Ciemachowską – Dyrektora Zakładu
ZAPRASZA WYKONAWCÓW DO ZŁOŻENIA OFERTY
NA :
zadanie pn.: Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
w Łaziskach
w tym:
Rozbudowa sieci wodociągowej w Łaziskach
Rozbudowa kanalizacji
sanitarnej w Łaziskach
1. TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Z uwagi na wartość zamówienia nie przekraczającą 30.000 euro, Zamawiający, prowadzi postępowanie na
podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2014 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.
z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) w
formie zapytania ofertowego zgodnie z Zarządzeniem nr 1/2015
p.o. Dyrektora Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i
Mieszkaniowej w Wągrowcu z dnia 2 marca 2015 r. w sprawie wprowadzenia
Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Gminnym Zakładzie Gospodarki
Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.
2. OPIS
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
2.1.Przewidywany
zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje rozbudowę sieci wodociągowej i kanalizacji
sanitarnej w Łaziskach:
1) sieć
wodociągowa z przyłączami:
a) rurociąg
– PE 100 PE Ø 110 mm PN 10-90,00m,
b) rurociąg
– PE 100 PE Ø 32mm PN 10-37,00 m (7
sztuk przyłączy),
c) zasuwa
do wody Ø 100 mm – 1 kpl,
f) zasuwa
do wody Ø 80 mm – 1 kpl,
i) hydrant
przeciwpożarowy Hpp Ø 80 mm-1 kpl.
2) sieć
kanalizacji sanitarnej z przyłączami:
a)
rurociąg – PCV Ø 200 SN8-73,00 m,
b)
rurociąg – PCV Ø 160 SN8-39,50 m (7 sztuk
przykanalików),
c)
studnie rewizyjne Ø 315 mm – 7 kpl,
d) rura
ochronna stalowa Ø 323 mm – 8,00 m.
2.2. Przewody kanalizacji
sanitarnej zlokalizowano w pasie drogi gminnej – dz. nr 186/5 oraz w dz. 170
(droga publiczna) obręb Łaziska, natomiast sieć wodociągową w pasie drogi
gminnej – dz. 186/5 obręb Łaziska.
2.3. Wykonawca zapewnia obsługę
geodezyjną oraz odtworzenie nawierzchni po wykonanych robotach tj.
1)
dz. 186/5 - przywrócenie pasa drogowego do stanu pierwotnego. Do odtworzenia
nawierzchni może być wykorzystany materiał pierwotny, jeżeli był składowany oddzielnie
i nie został zanieczyszczony, w pozostałych przypadkach podbudowę należy wykonać
z kruszywa łamanego.
2)
dz. 170 obręb Łaziska (droga publiczna)
- przejście poprzeczne wykonać metodą przecisku, pobocze po wykonanych
robotach - przywrócenie pasa drogowego do
stanu pierwotnego. Do odtworzenia nawierzchni może być wykorzystany materiał
pierwotny, jeżeli był składowany oddzielnie i nie został zanieczyszczony, w
pozostałych przypadkach podbudowę należy wykonać z kruszywa łamanego.
2.4. Szczegółowy zakres prac, które
należy wykonać określa dokumentacja techniczna, która stanowi załącznik
nr 2 do niniejszego zaproszenia,
2.5. Zasady wykonania robót
budowlanych:
1) roboty budowlane należy wykonać zgodnie z:
załączoną dokumentacją techniczną, wytycznymi określonymi w niniejszym zaproszeniu
oraz zgodnie z wiedzą i sztuką budowlaną i przepisami BHP,
2) Wykonawca po wykonaniu robót przygotuje i
dostarczy dokumentację powykonawczą,
3) do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany
jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach
technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych
i określonych w dokumentacji projektowej,
4) jeśli w dokumentacji projektowej, przedmiarze,
użyte zostały nazwy handlowe materiałów i urządzeń to należy je traktować, jako
propozycje projektanta. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia
równoważne o parametrach techniczno – użytkowych odpowiadających co najmniej
parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w projektach,
5) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do
użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na
zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa
jakości),
6) Wykonawca wykona i przygotuje oraz złoży
dokumenty na wykonany przedmiot zamówienia, a zwłaszcza:
a) protokoły z badania materiałów i urządzeń,
b) instrukcje użytkowania zamontowanych urządzeń
(w języku polskim),
c) warunki gwarancji wszystkich zamontowanych
urządzeń,
d) dokumenty potwierdzające jakość podstawowych
materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia,
e) protokoły płukania i dezynfekcji sieci
wodociągowej,
f) wyniki badań wody przeprowadzone przez
akredytowane laboratorium (oznaczenie co najmniej takich parametrów jak:
Escherichia coli (E.coli), bakterie grupy coli, ogólna liczba mikroorganizmów w
temperaturze 22o C)
g) dokumentację geodezyjną powykonawczą przyjętą
do zasobu powiatowego ośrodka dokumentacji geodezyjnej oraz operat powykonawczy
z podaniem długości zrealizowanych sieci,
h) próby szczelności rurociągów,
i) inne dokumenty zgromadzone w trakcie
wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji,
zwłaszcza rysunki ze zmianami naniesionymi w trakcie realizacji zadania.
7)
Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia do czasu ich wbudowania,
8)
Materiały z rozbiórki należy zagospodarować zgodnie z przepisami odrębnymi.
Wykonawca jest wytwórcą odpadów powstających w związku z realizacją zamówienia w myśl art. 3 pkt 32 ustawy z dnia 14 grudnia
2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2019 r. poz. 701 ze zm.).
9)
Teren po pracach uporządkować,
10)
Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom
określonym w obowiązujących przepisach.
2.6.
Podwykonawstwo.
1)
Wykonawca może powierzyć wykonanie
części zamówienia podwykonawcom.
2) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego
wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane.
3) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę
części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania
przez Wykonawcę firm podwykonawców.
4) Zamawiający żąda aby przed przystąpieniem do
wykonania zamówienia, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska
oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi. Wykonawca
zawiadomi Zamawiającego o wszystkich zmianach danych, w trakcie realizacji zamówienia,
a także przekaże informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym
okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług.
5) Powierzenie wykonania części zamówienia
podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie
tego zamówienia.
2.7.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
2.8. Prawa i obowiązki
Stron, warunki gwarancji, szczegóły dotyczące realizacji i wzajemnych rozliczeń,
a także odpowiedzialność Stron zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.
2.9.Teren, na którym
planowana jest przedmiotowa inwestycja jest usytuowany w strefie ochrony konserwatorskiej
zaewidencjonowanych stanowisk archeologicznych Łaziska stan.32, 33, 34, 35 ob.
AZP 44-30/56, 57, 58, 59 podlega ochronie i wymaga przeprowadzenia badań archeologicznych.
Koszty
przeprowadzonych badań pokrywa Zamawiający, na podstawie odrębnej umowy.
3. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
W postępowaniu mogą wziąć udział
Wykonawcy spełniający niżej określone warunki:
2)
Dysponuje
odpowiednim potencjałem technicznym i ekonomicznym oraz osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia, w tym w szczególności dysponuje osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami
budowlanymi – zapewni nadzór nad robotami w postaci: kierownika budowy
posiadającego uprawnienia budowlane wydane przez organ samorządu zawodowego do
kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi o specjalności odpowiadającej
przedmiotowi zamówienia tj. sieci wodnych i sieci kanalizacyjnych, zgodnie z art. 12 ust. 1 pkt 2, ustawy z dnia
7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2019 r, poz. 1186 ze zm). W zakresie tym Zamawiający będzie uznawał
uprawnienia równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
oraz kwalifikacje zawodowe nabyte w drodze odpowiedniej procedury w odniesieniu
do podmiotów będących obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej,
Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia
o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym,
którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub
określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach
przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania
kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej
(Dz.U. z 2020 r., poz. 220).
4.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do 15.11.2020
r.
5. WYNAGRODZENIE
WYKONAWCY:
Wynagrodzenie wynikać będzie z ceny zaoferowanej przez
Wykonawcę jako wynagrodzenie ryczałtowe.
Wykonawca ponosi ryzyko z tytułu oszacowania
wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania
innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Niedoszacowanie,
pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą
do żądania zmiany
wynagrodzenia umownego.
Cena za dostawę przedmiotu zamówienia może być tylko jedna
(nie dopuszcza się wariantowości cen) oraz nie może ulec zmianie przez okres
ważności oferty (związania ofertą) oraz okres realizacji zlecenia. Oferta
cenowa otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej nie będzie
rozpatrywana. Termin związania z ofertą: 30 dni (od ostatecznego terminu
składania ofert).
W razie konieczności
wykonania robót dodatkowych lub zamiennych Wykonawca zawiadomi o tym
niezwłocznie Zamawiającego. Roboty te mogą zostać wykonane wyłącznie na
podstawie odrębnego porozumienia stron.
6. WARUNKI
ROZLICZENIA:
Za wykonanie przedmiotu zamówienia
przewiduje się wystawienie 1 faktury. Podstawą wystawienia faktury będzie protokół
zdawczo – odbiorczy końcowego odbioru robót wraz z opisanymi deklaracjami zgodności i
atestami higienicznymi na wbudowane materiały. Zapłata za wykonaną usługę nastąpi w terminie 14 dni od daty otrzymania
faktury. Szczegółowe warunki rozliczeń zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik
Nr 1 do niniejszego zaproszenia.
7. FORMA
SKŁADANIA OFERT:
Wykonawca wartość zamówienia przedstawia w
formularzu oferty (załącznik nr 3). Ofertę należy zamieścić na platformie zakupowej
na stronie: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings. Oferty złożone w innej formie podlegają odrzuceniu.
8. TERMIN SKŁADANIA
OFERT: 3 sierpnia 2020 r. do godz. 15.00.
9. WYMAGANIA
DOTYCZĄCE WADIUM
Wykonawca nie
żąda wniesienia wadium.
10. KRYTERIA
WYBORU OFERT:
Cena - waga
kryterium: 100%.
11.
POZOSTAŁE INFORMACJE
Kontaktowanie się z Zamawiającym:
a) w
przypadku pytań merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym
dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość", lub pod nr tel. 67 262
14 62 (osoby
do kontaktu: Gabriel Makowiecki – inspektor ds. mieszkaniowych, Agnieszka Ciemachowska - dyrektor),
b) związanych z obsługą platformy, proszę o
kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od
poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00
tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
12. PODPISANIE UMOWY:
Z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę, Zamawiający
podpisze umowę, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego
zaproszenia.
13. ZMIANA
TREŚCI ZAPROSZENIA.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści
niniejszego zaproszenia do upływu terminu składania ofert. Jeżeli zmiany będą
mogły mieć wpływ na treść składanych ofert, zamawiający przedłuży termin
składania ofert. Dokonane zmiany przekazuje się niezwłocznie wszystkim
oferentom, do których zostało wystosowane zaproszenie i jest ono dla nich
wiążące. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania
bez uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
14. ZAPROSZENIE OPUBLIKOWANE ZOSTANIE:
a) na stronie
internetowej Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu:
https://gzgkimwagrowiec.pl,
b) w Biuletynu Informacji Publicznej
c) na Platformie
Zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings.
15. OBOWIĄZEK INFORMACYJNY
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO”
informuję, że:
1)
Administratorem Państwa danych jest Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
w Wągrowcu, ul. Janowiecka 98A, 62-100 Wągrowiec, tel. 67 262 14 62,
e-mail: gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl,
reprezentowany przez dyrektora Gminnego
Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.
2)
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo
kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych
za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl
lub pisemnie na adres Administratora.
3)
Państwa dane osobowe będą przetwarzane W CELU REALIZACJI NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA
jak również w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c
RODO).
4)
Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww.
celu z uwzględnieniem okresów
przechowywania określonych w przepisach szczególnych, w tym przepisów archiwalnych.
5)
Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą
podlegać profilowaniu.
6) Państwa
dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy
(obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
7) W
związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące
prawa: a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b)
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
c)
prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
d)
prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa),
w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o
ochronie danych osobowych (RODO).
8)
Podanie przez Państwa danych osobowych nie jest obowiązkowe, jednak nieprzekazanie
danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.
9)
Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy
powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym
na podstawie przepisów prawa.
Załącznik nr 1 – wzór umowy
Załącznik nr 2 – dokumentacja techniczna
Załącznik nr 3 – formularz oferty
Dyrektor
/Agnieszka Ciemachowska /
2020-08-04 18:37 | Agnieszka Ciemachowska | Informacja o wyborze oferty Zamawiający - Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu, zawiadamia, że w wyniku rozpatrzenia ofert złożonych w ramach zapytania ofertowego na zadanie pn.:"Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w Łaziskach. " (ID36538), wybrana została oferta złożona przez: Usługowy Zakład Instalacji Sanitarnych C.O. i Gaz Przemysław Wojciechowski. W załączeniu protokół z postępowania. Zapraszam do udziału w kolejnych postępowaniach Agnieszka Ciemachowska |
Komunikaty