Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 21-07-2020 14:31:00 |
Składania : | 29-07-2020 14:00:00 |
Otwarcia : | 29-07-2020 14:30:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
W imieniu Wójta Gminy Golub-Dobrzyń zapraszamy do złożenia oferty
na realizację zadania inwestycyjnego pn. „Demontaż, transport i
unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Golub-Dobrzyń”.
Postępowanie
o udzielnie zamówienia publicznego prowadzone jest przez Zamawiającego w trybie
zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) demontaż, opakowanie, ważenie, załadunek, transport i unieszkodliwianie odpadów
lub gdy wyroby zostały wcześniej zdemontowane:
b) opakowanie, ważenie, załadunek, transport i unieszkodliwianie odpadów.
Szacunkowa ilość odpadów
azbestowych na moment opublikowania postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego wynosi dla:
- demontażu, opakowania, ważenia, załadunku, transportu i unieszkodliwiania odpadów 4,800 Mg
- opakowania,
ważenia, załadunku, transportu i unieszkodliwiania odpadów 140,700
Mg.
Maksymalna jednostkowa,
zryczałtowana wartość, obejmująca pełen zakres rzeczowy przedsięwzięcia, tj. demontaż,
opakowanie, ważenie, załadunek, transport i unieszkodliwianie odpadów nie może przekroczyć 595 zł za 1 Mg.
W przypadku realizacji częściowego zakresu rzeczowego, tj. opakowanie,
ważenie, załadunek, transport i unieszkodliwianie odpadów, maksymalna zryczałtowana wartość nie może
przekroczyć 425 zł za 1 Mg.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań Zamawiającego zawarty jest
w załączonym zapytaniu ofertowym.
Warunki płatności: 30 dni roboczych od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej
faktury.
Termin zakończenia zadania: maksymalnie do 30.09.2020 r. (jest to kryterium
oceny ofert, zakończenie zadania do dnia 20 września 2020 r. pozwoli przyznać Oferentowi max liczbę
punktów w kryterium TW- Termin wykonania).
Dokumenty,
jakie wnioskodawca powinien załączyć do oferty (w
formie skanów lub dokumentów elektronicznych podpisanych za pomocą profilu
zaufanego bądź podpisu kwalifikowanego):
- Formularz oferty Azbest 2020,
- Oświadczenie
Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Azbest 2020,
- Referencje
potwierdzające wykonanie usługi demontażu, transportu i unieszkodliwianie
wyrobów zawierających azbest (min. 1),
-
Polisę OC,
-
Kopie potwierdzonych „za zgodność z oryginałem" niezbędnych aktualnie
obowiązujących zezwoleń wydanych na podstawie ustawy o odpadach (tj. Dz.U. z 2018
r., poz. 992 ze zm.), w tym m.in.: zezwolenie na prowadzenie działalności w
zakresie transportu odpadów niebezpiecznych wydane przez właściwy organ zgodnie
z ww. ustawą o odpadach; w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, kod odpadu
17 06 05*, 17 06 01*,
-
Kopie potwierdzonych „za zgodność z oryginałem" zezwoleń na
unieszkodliwienie azbestu w przypadku, gdy Wykonawca zamierza prowadzić
przetwarzanie odpadów we własnym zakresie. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza
przekazywać odpady innemu podmiotowi musi przedstawić aktualną umowę podpisaną
ze składowiskiem azbestu, działającym zgodnie z obowiązującym prawem, która w
jednoznaczny sposób określa gotowość składowiska do przyjęcia odpadów od
Wykonawcy w okresie wykonywania zamówienia.
-
Kopię potwierdzona „za zgodność z oryginałem" zawiadomienia o nadaniu
numeru rejestrowego w bazie danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce
odpadami.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem
przycisku "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel 56 444 92 00,
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia
Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni
robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00,
tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Informujemy, że oferty w niniejszym postępowaniu będą oceniane wg
dwóch kryteriów cena (min) i termin wykonania (min).
Każdy
z Oferentów po wcześniejszym skontaktowaniu się z Zamawiającym może dokonać
wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków placu budowy, stanu istniejących
obiektów oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem
postępowania, a także celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji
koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń
Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów
niezbędnych do wykonania umowy.
Koszty
wizji lokalnej ponoszą Oferenci.
Niniejsze postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o przepisy
ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018 r.
poz. 1986 ze zm.).
Oferty należy składać wyłącznie poprzez platformę zakupową Open
Nexus do dnia 29.07.2020 r. do godziny 14:00
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego
postępowania.
Komunikaty