Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 20-07-2020 13:22:00 |
Składania : | 27-07-2020 13:22:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Biuro
Logistyki zaprasza do złożenia oferty na drzwi wewnętrzne. Drzwi znajdują się
wewnątrz biurowca przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie. Drzwi maja być koloru białego o wyglądzie
podobnym do przesłanego w załączniku (nie musza być identyczne). Muszą posiadać
jeden zamek standardowy z klamką i szyldem (kolor nikiel lub satyna). Drzwi nie
będą posiadały wizjera ani bolca (bolców) anty wyważeniowego (wyważeniowych). Prosimy
o podanie cen dla drzwi 80 oraz 90 oddzielnie. Ościeżnice mają być regulowane
w kolorze białym. Drzwi musza posiadać uszczelki. W chwili obecnej zamawiamy 4
szt.
z możliwością zwiększenia ich ilości do około 30 – 40 szt. w miarę realizacji
remontu budynku. Cena musi zawierać również montaż.
W odpowiedzi na zapytanie
ofertowe należy również podać termin realizacji zamówienia. Zamówienie będzie
realizowane prawdopodobnie
w ilości maksymalnie 4 - 5 szt. w odstępach około miesięcznych.
Konstrukcja: Skrzydło oparte na ramie drewnianej (może być wzmocniona aluminiowymi profilami). Obłożone płytami MDF o grubości minimum 5 mm. każda i oklejone folią PCV.
Oścież: Drewniana regulowana (szerokość ścian 30 cm.) do drzwi 80 lub 90.
Próg: Drzwi z ościeżnicami muszą mieć możliwość wyposażania w próg w kolorze czarnym lub srebrnym.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel: 22 523 33 49
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty