Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 01-07-2020 14:18:00 |
Składania : | 01-07-2020 14:42:46 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Serdecznie zapraszamy do składania ofert w postępowaniu na
Wykonanie usługi
na przeprowadzenie dwóch akredytowanych szkoleń z zakresu zarządzania
projektami według metodyki PRINCE2® Foundation zakończonych certyfikowanym
egzaminem na poziomie Foundation lub równoważnych dla łącznie 40. pracowników
Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków. Zamawiający może unieważnić postępowane bez podania przyczyny
ISTOTNE INFORMACJE:
Proszę zapoznać się z załacznikami
Szczegółowy
opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do niniejszego
zapytania ofertowego oraz w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do
niniejszego zapytania ofertowego
Termin realizacji zamówienia: wrzesień 2020 r. – grudzień 2020 r. Zajęcia będą realizowane od poniedziałku do piątku (w godz. 8:00-17:00). Szczegółowe terminy i godziny zajęć zostaną uzgodnione z wyłonionym Wykonawcą, z uwzględnieniem potrzeb i planów zajęć uczestników/uczestniczek projektu. O wszelkich zmianach w harmonogramie Wykonawca zostanie poinformowany, z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem.
O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wraz z ofertą wykaże, że posiada niezbędne kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – załącznik nr 3
2. Zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, posiadają wiedzę i doświadczenie w realizacji usług z zakresu podobnego do przedmiotu zamówienia i w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert zrealizowali należycie co najmniej 1 (jedną) usługę z zakresu podobnego (adekwatnego) do przedmiotu zamówienia tj. np. przeprowadzenia bilansu kompetencji, w celu identyfikacji posiadanych umiejętności, potencjału i potrzeb szkoleniowych, dla co najmniej 40 osób każde.
Na potwierdzenie
powyższych warunków Zamawiający żąda przedstawienia wykazu usług wykonanych
(załącznik nr 4), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym czasie – w tym wraz z podaniem
ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi
zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających zakres przedmiotu
usługi oraz, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy
czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione
przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych które są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o
obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –
oświadczenie wykonawcy z uzasadnieniem; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal
wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte
wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert.
SPOSÓB OBLICZENIA CENY
W cenie Wykonawca uwzględnia wszystkie koszty realizacji przedmiotu zamówienia, jakie Wykonawca będzie musiał ponieść w celu należytego wykonania przedmiotu zamówienia określonego w niniejszym zapytaniu
Cena wyrażona musi być w złotych polskich.Cena musi zostać podana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku wg zasad arytmetyki.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod numerem telefonu:Dorota Maciejewska Tel.: 061 854 62 91 e-mail: dmaciejewska@ump.edu.pl
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
a) treść oferty nie odpowiada treści zapytania ofertowego;
b) oferta został złożona przez Wykonawcę wykluczonego z postępowania,
c) jest nieważna na podstawie przepisów prawa.
2020-07-01 14:42 | Dorota Wiśniewska | Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: x |
Komunikaty