Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 22-06-2020 20:35:00 |
Składania : | 24-06-2020 08:00:00 |
Otwarcia : | 24-06-2020 08:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
GZGKiM.3331-55/20.DZ
Wągrowiec, dnia 22 czerwca 2020 r.
Zamawiający:
Gminny Zakład Gospodarki
Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu
62 – 100 Wągrowiec, ul.
Janowiecka 98A, Tel, fax - 067 262 14 62
reprezentowany przez Agnieszkę
Ciemachowską – Dyrektora Zakładu
ZAPRASZA WYKONAWCÓW DO ZŁOŻENIA OFERTY
NA :
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
1.
Z uwagi na wartość zamówienia nie
przekraczającą 30.000 euro, Zamawiający, prowadzi postępowanie na podstawie
art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2014r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 ze
zm.) w formie zapytania ofertowego zgodnie z Zarządzeniem nr 1/2015 p.o. Dyrektora Gminnego Zakładu
Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu z dnia 2 marca 2015 r. w
sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Gminnym Zakładzie
Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.
2.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
2.1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie
obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad zamówieniem pn.: ,,Rozbudowa
sieci wodociągowej w m. Nowa Wieś i Rgielsko” (Ogłoszenie nr 534473-N-2020 z
dnia 24 kwietnia 2020 r., zmiana ogłoszenia – 540079614-N-2020 z dnia 8 maja
2020 r.)
Szczegółowy zakres robót określa
dokumentacja przetargowa dostępna pod adresem: https://gzgkimwagrowiec.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-powyzej-30-000-euro/n,rozbudowa-sieci-wodociagowej-w-m-nowa-wies-i-rgielsko,
2.2. Prawa i obowiązki
Stron, szczegóły dotyczące realizacji i wzajemnych rozliczeń, a także odpowiedzialność
Stron zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.
2.3. Ustanowienie
inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania ,,Rozbudowa sieci wodociągowej w
m. Nowa Wieś i Rgielsko” jest wymagane zgodnie z § 2 ust. 1 pkt 14 lit. b Rozporządzenia Ministra
Infrastruktury z dnia 19 listopada 2001 r. w sprawie rodzajów obiektów
budowlanych przy realizacji których jest wymagane ustanowienie inspektora nadzoru
inwestorskiego (Dz.U. Nr 138, poz. 1554 ze zm.).
2.4 Wartość zadania zgodnie z ofertą wybranego
Wykonawcy:
zadanie |
Wartość netto (zł) |
Podatek VAT (zł) |
Wartość brutto (zł) |
Rozbudowa sieci wodociągowej w m. Nowa Wieś i
Rgielsko |
335 454,00 |
77 154,42 |
412 608,42 |
3. WARUNKI
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający niżej określone
warunki:
2) Dysponuje odpowiednim potencjałem
technicznym oraz osobami posiadającymi uprawnienia
odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonanie usługi.
4.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Termin realizacji zamówienia – od dnia rozpoczęcia
robót budowlanych do dnia odbioru ostatecznego.
Ustalone terminy
realizacji Zadania przez Wykonawcę: do 15 listopada 2020 r.
5. WYNAGRODZENIE
WYKONAWCY:
Wynagrodzenie wynikać będzie z ceny
podanej za nadzór inwestorski nad zadaniem „Rozbudowa sieci wodociągowej w m. Nowa Wieś i
Rgielsko”, zaoferowanej przez Wykonawcę
w druku oferty. Podatek VAT zostanie naliczony zgodnie z obowiązującymi
przepisami.
Wykonawca ponosi ryzyko z tytułu
oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także
oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Niedoszacowanie,
pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą
do żądania zmiany wynagrodzenia umownego.
Wykonawca wartość zamówienia przedstawia w formularzu
oferty (załącznik nr 2) na stronie https://gzgkimwagrowiec.pl/ lub https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings.
Cena za wykonanie przedmiotu
zamówienia może być tylko jedna (nie dopuszcza się wariantowości cen) oraz nie
może ulec zmianie przez okres ważności oferty (związania ofertą) oraz okres trwania
umowy.
Oferta cenowa otrzymana przez
Zamawiającego po terminie podanym powyżej nie będzie rozpatrywana.
Termin związania z ofertą: 30 dni (od
ostatecznego terminu składania ofert).
6.
WARUNKI ROZLICZENIA:
1) Za wykonanie przedmiotu
zamówienia przewiduje się wystawienie 1 faktury.
2) Podstawą wystawienia faktury
będzie protokół końcowego odbioru robót.
3) Zapłata za wykonane usługi,
nastąpi w terminie do 14 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego.
4) Ustala się, że nie ma
możliwości zwiększenia ustalonego wynagrodzenia za pełnienie obowiązków
inspektora nadzoru.
7.
FORMA SKŁADANIA OFERT:
7.1.Wykonawca złoży ofertę za pośrednictwem platformy zakupowej OpenNexus
dostępnej na stronie https://gzgkimwagrowiec.pl/
lub https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings,
7.2.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania
ofert częściowych.
8.
TERMIN SKŁADANIA OFERT: 24 czerwca 2020 r. do godz. 8.00.
9.
PRZY WYBORZE OFERT ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE
SIĘ KIEROWAŁ:
a) Kryterium wyboru ofert
przez zamawiającego: cena
b) Waga kryterium: 100%.
10.
POZOSTAŁE INFORMACJE
Kontaktowanie
się z Zamawiającym:
c) w
przypadku pytań merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym
dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość", lub pod nr tel. 67 262
14 62 (osoby
do kontaktu: Gabriel Makowiecki – inspektor ds. mieszkaniowych, Agnieszka Ciemachowska - dyrektor),
d) w przypadku pytań związanych z obsługą
platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open
Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00
do 17:00 tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
11.
PODPISANIE UMOWY:
Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę, Zamawiający
zleci realizację przedmiotu zamówienia.
12.
ZMIANA TREŚCI ZAPROSZENIA.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści
niniejszego zaproszenia do upływu terminu składania ofert. Jeżeli zmiany będą
mogły mieć wpływ na treść składanych ofert, zamawiający przedłuży termin
składania ofert. Dokonane zmiany przekazuje się niezwłocznie wszystkim oferentom,
do których zostało wystosowane zaproszenie i jest ono dla nich wiążące. Zamawiający
zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez uzasadnienia,
a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
13.
OBOWIĄZEK INFORMACYJNY
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO”
informuję, że:
1)
Administratorem Państwa danych jest Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i
Mieszkaniowej w Wągrowcu, ul. Janowiecka 98A, 62-100 Wągrowiec, tel. 67 262
14 62, e-mail: gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl,
reprezentowany przez dyrektora Gminnego
Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.
2)
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować
we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za
pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl
lub pisemnie na adres Administratora.
3)
Państwa dane osobowe będą przetwarzane W CELU REALIZACJI NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA
jak również w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c
RODO).
4)
Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww.
celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach
szczególnych, w tym przepisów
archiwalnych.
5)
Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą
podlegać profilowaniu.
6)
Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy
(obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
7) W
związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu
następujące prawa: a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b)
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
c)
prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
d)
prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa),
w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie
danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych
osobowych (RODO).
8)
Podanie przez Państwa danych osobowych nie jest obowiązkowe, jednak nieprzekazanie
danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.
9)
Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy
powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom
uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
Dyrektor
/Agnieszka Ciemachowska /
Załączniki:
1)
Załącznik
nr 1 - projekt umowy
2)
Załącznik
nr 2 - formularz oferty.
2020-06-24 10:42 | Agnieszka Ciemachowska |
Informacja
o
wyborze
oferty
Zamawiający
-
Gminny
Zakład
Gospodarki
Komunalnej
i
Mieszkaniowej
w
Wągrowcu,
zawiadamia,
że
w
wyniku
rozpatrzenia
ofert
złożonych
w
ramach
zapytania
ofertowego
na
zadanie
pn.:Pełnienie
obowiązków
inspektora
nadzoru
inwestorskiego
nad
zamówieniem
pn.:
"Rozbudowa
sieci
wodociągowej
w
m.
Nowa
Wieś
i
Rgielsko"
(ID358042),
wybrana
została
oferta
złożona
przez:
Pracownię
Usługowo
-
Projektową
Przybył
Tadeusz.
W
załączeniu
protokół
z
postępowania.
Zapraszam
do
udziału
w
kolejnych
postępowaniach. Agnieszka Ciemachowska |
Komunikaty