Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ID.7011.6.2020 Wykonanie dokumentaci technicznej dla zadania pn.: "Przebudowa drogi poiatowej nr 3471D w miejscowości Świdnik".

Agnieszka Ławniczak
Powiat Kamiennogórski Oddział: Wydział Inwestycji i Drogownictwa
Termin:
Zamieszczenia : 19-06-2020 09:14:00
Składania : 30-06-2020 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

Powiat Kamiennogórski zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie dokumentacji technicznej dla zadania pn.: „Przebudowa drogi powiatowej nr 3471D w miejscowości Świdnik”. 

1. Opis przedmiotu zamówienia:

1)      Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji technicznej przebudowy drogi powiatowej nr 3471D w miejscowości Świdnik, gmina Marciszów długości około 1,500 km.

Zamierzenie obejmuje działki nr 154, 171/2, 169/1, 169/2, 168/1 i 300/1, obręb Świdnik, jednostka ewidencyjna Marciszów.

2)      Podstawowy zakres rzeczowy zadania obejmuje wykonanie:

a)      dokumentacji technicznej przebudowy drogi (w tym lokalizacja kanału technologicznego) wraz z niezbędnymi opiniami, uzgodnieniami i decyzjami administracyjnymi;

b)      operatu wodnoprawnego i decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach jeżeli będą wymagane;

c)       badań geotechnicznych podłoża, w zakresie niezbędnym do opracowania dokumentacji;

d)      inwentaryzacji zieleni oraz typowanie roślin do wycinki i zabezpieczenia w zakresie niezbędnym do realizacji zadania (mapa w skali 1:500 określającą usytuowanie drzew lub krzewów);

e)      inwentaryzacji fotograficznej;

f)       Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót;

g)      przedmiaru robót w układzie specyfikacyjnym;

h)      kosztorysu inwestorskiego w układzie specyfikacyjnym z podziałem na branże wraz ze zbiorczym zestawieniem kosztów.

3)      Ponadto w ramach przedmiotu zamówienia:

a)      Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, pozwoleń, sprawdzeń projektowych i innych dokumentów wymaganych przepisami prawa w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i innych przepisów szczególnych;

b)      uzyskania warunków technicznych od firm branżowych na usunięcie kolizji uzbrojenia w przypadku zaistnienia takiej konieczności oraz opracowanie na ich podstawie dokumentacji projektowej;   

c)       w przyjętych rozwiązaniach projektowych muszą być użyte wyroby budowlane (materiały i urządzenia) dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania. W przypadku powoływania się podczas opisywania przyjętych rozwiązań projektowych na konkretne nazwy własne gotowych produktów i/lub gotowe rozwiązania systemowe producentów, Wykonawca ma obowiązek określić konkretne parametry techniczne i jakościowe danego rozwiązania projektowego oraz umieścić informację o możliwości zastosowania rozwiązania równoważnego pod warunkiem spełnienia wskazanych parametrów technicznych i jakościowych;

d)      Wykonawca zobowiązany jest dokonać zgłoszenia robót budowlanych we właściwym organie architektoniczno-budowlanym, jeden egzemplarz  dokonanego zgłoszenia robót budowlanych wraz z pieczątką wpływu do organu oraz zaświadczenie właściwego organu administracji architektoniczno-budowlanej o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu wobec zgłoszonego zamiaru wykonania robót budowlanych (oryginał) należy przekazać zamawiającemu;

e)      Wykonawca zobowiązany jest wykonać w ramach ceny umownej wszystkie niezbędne poprawki i uzupełnienia do w/w opracowań, jakie wynikną po ich sprawdzeniu; 

f)       w ramach wynagrodzenia ofertowego Wykonawca pełnił będzie nadzór autorski w zakresie udzielania wyjaśnień w procedurze przetargowej wyboru wykonawcy oraz na etapie realizacji robót budowlanych, w formie kontaktu elektronicznego oraz wizyt na budowie obejmujący również wykonanie (w razie zajścia takiej potrzeby) rysunków uzupełniających, projektów zamiennych i dodatkowych;

g)      w przypadku ogłoszenia przez Zamawiającego przetargu na roboty budowlane w terminie późniejszym niż 6 miesięcy od dnia opracowania kosztorysów, Wykonawca (projektant) dokona aktualizacji kosztorysów inwestorskich w ramach wynagrodzenia umownego;

h)      przewiduje się spotkania robocze na etapie opracowywania dokumentacji projektowej, celem przedstawienia proponowanych rozwiązań koncepcyjnych.

Sposób sporządzenia dokumentacji:

Wszystkie opracowania projektowe, specyfikacje techniczne, przedmiary, kosztorysy należy przekazać zamawiającemu w wersji papierowej i elektronicznej. W przypadku dokumentacji rysunkowej są to pliki z rozszerzeniem pdf i dwg, dokumentacji opisowej (tekstowej) i specyfikacji – pliki tekstowe. Kosztorysy i przedmiary wymagane są w wersji edytowalnej (arkusze kalkulacyjne).

Dokumentację projektową należy przekazać zamawiającemu w następującej liczbie egzemplarzy:

a)      Projekt budowlany – 4 egz. w wersji papierowej + kopia na nośniku elektronicznym;

b)      Projekty wykonawcze – 4 egz. w wersji papierowej + kopia na nośniku elektronicznym;

c)       Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – 2 egz. w wersji papierowej + kopia na nośniku elektronicznym;

d)      Przedmiar robót – 2 egz. w wersji papierowej + kopia na nośniku elektronicznym w wersji edytowanej;

e)      Kosztorys inwestorski wraz ze zbiorczym zestawieniem kosztów – 4 egz. w wersji papierowej + kopia na nośniku elektronicznym w wersji edytowanej;

f)       Pozostałe dokumenty, o ile wystąpią – 4 egz. w wersji papierowej + kopia na nośniku elektronicznym.

Dokumentacja techniczna winna być opracowana zgodnie z warunkami wynikającymi w szczególności z:

      1) ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane,

      2) rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny  odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie;

     3) rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie;

    4) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego;

    5) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym;

    6) rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 25 kwietnia 2012. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego.

W przypadku zmiany wymienionych wyżej przepisów lub wejścia w życie nowych regulacji prawnych należy opracować poszczególne materiały i uzyskać decyzje według nowych unormowań w ramach wynagrodzenia umownego.

Mapa ewidencyjna dostępna jest na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Kamiennej Górze pod adresem: http://geoportal.kamienna-gora.pl/geoportal/f?p=MAPA:113#

2.      Termin wykonania zamówienia: 

 Dokumentację techniczną wraz z zaświadczeniem właściwego organu administracji architektoniczno-budowlanej o braku podstaw  do wniesienia sprzeciwu wobec zgłoszonego zamiaru wykonania robót budowlanych (oryginał) należy wykonać w terminie do dnia 29.01.2021 r.

3.      Warunki udziału w postępowaniu:

Wykonawca powinien dysponować osobami zdolnymi do realizacji przedmiotu zamówienia tj: posiadającymi wymagane prawem uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej lub równoważne, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz min
3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku projektanta przy opracowywaniu dokumentacji budowy lub/i przebudowy dróg min klasy Z – do oferty należy dołączyć kopię posiadanych uprawnień budowlanych, wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego oraz dokument, który potwierdzi spełnienie warunku w zakresie wymaganego doświadczenia.

Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawo budowlane, oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.

4.      Sposób przygotowania oferty: 

1)      Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim. 

2)      Oferta powinna zawierać: 

a)    Wypełniony formularz „FORMULARZ OFERTY” (załącznik nr 1), 

Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. 

b)   Kopię uprawnień budowlanych projektanta wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego,

c)    Dokument potwierdzający spełnienie warunku w zakresie wymaganego doświadczenia.

3)      Wszelkie poprawki, skreślenia i zmiany we wpisywanej przez Wykonawcę treści winny być parafowane przez osobę upoważnioną do podpisania oferty, w przeciwnym razie nie będą uwzględnione.

4)      Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty. 

5.      Termin złożenia oferty:

1)      Ofertę należy złożyć wyłącznie za pośrednictwem platformazakupowa.pl do dnia: 30.06.2020 r. do godz. 1200.

2)      Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 

6.      Opis sposobu obliczania ceny: 

1)      Cena oferty jest ceną ryczałtową zawiera obowiązujący podatek VAT i jest nie zmienna do zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca zgodnie z art. 632 § 1 Kodeksu cywilnego nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.

2)      Cena oferty winna obejmować wszelkie koszty niezbędne do wykonania całościowego zakresu zamówienia.

3)      Cena oferty musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Zaokrąglenia należy dokonywać zgodnie z regułą matematyczną.

4)      Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w formularzu oferty.

7.      Kryterium oceny ofert:

Cena oferty – waga: 100% - maks. 100 pkt. Kryterium oznacza najniższą cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zapytania ofertowego.

Ilość punktów = cena najniższa spośród wszystkich ważnych ofert/Cena oferty badanej* 100.

8.      Warunki płatności:

Płatność nastąpi przelewem w terminie do 21 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku. 

9.      Unieważnienie postępowania:

Zamawiający unieważni postępowanie w przypadku gdy: 

1)      żadna z ofert nie będzie spełniać wymogów określonych w zapytaniu ofertowym lub

2)      cena najkorzystniejszej oferty przekroczy wartość, jaką Zamawiający może przeznaczyć na finansowanie zamówienia.

10.  Osoba upoważniona do kontakt:

Ewa Exner, tel. 75 64 50 102

Agnieszka Ławniczak, tel. 75 64 95 452

11.  Rozstrzygnięcie niniejszego zapytania zostanie opublikowane za pośrednictwem platformazakupowa.pl

12.  Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert niekompletnych.

13.  Zamawiający powiadomi Wykonawcę którego ofertę uzna za najkorzystniejszą wskazując miejsce i termin podpisania umowy. 

Niniejsze zapytanie cenowe prowadzone jest na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843).

Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny i nie przewiduje zwrotu kosztów poniesionych przez potencjalnych oferentów.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Formularz ofertowy.doc doc 46 2020-06-19 09:14:00 Postępowanie
Klauzula informacyjna RODO.pdf pdf 214.6 2020-06-19 09:14:00 Postępowanie
Projekt umowy.pdf pdf 478.35 2020-06-19 09:14:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dokumentacja techniczna wg pkt 1 Zapytania ofertowego 1 usługa Starostwo Powiatowe w Kamiennej Górze
Władysława Broniewskiego 15
58-400, Kamienna Góra
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew do 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury/rachunku. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do dnia 29.01.2021 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Formularz ofertowy - Należy wypełnić, podpisać, zeskanować i dołączyć (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Upoważnienie/pełnomcnictwo - Należy dołączyć stosowne upoważnienie/pełnomocnictwo (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Kopia uprawnień projektanta wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Izby - Należy dołączyć (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
7 Dokument potwierdzający spełnienie warunku w zakresie wymaganego doświadczenia projektanta - Należy dołączyć (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 352