Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 08-06-2020 13:28:00 |
Składania : | 18-06-2020 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Zapytanie ofertowe
1. Zamawiający:
Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy, ul. Kolegialna 17, 09-402
Płock
2. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koncepcji w ramach zadania
inwestycyjnego „Modernizacja obiektów MWOMP w Płocku oddział w Warszawie – etap
I dokumentacja”.
Zakres opracowania koncepcji obejmuje m.in.:
- Urbanistyczny Projekt Koncepcyjny
- Inwentaryzację
- Audyt energetyczny
- Architektoniczny Projekt Koncepcyjny
Wytyczne do opracowania koncepcji zawarte są w Załączniku Nr 1 do zapytania
ofertowego.
Wspólny słownik Zamówień CPV: 7100000-8 – Usługi architektoniczne,
budowlane, inżynieryjne i kontrolne
3. Termin realizacji zamówienia:
Termin realizacji umowy – najpóźniej do 30 września 2020 r., licząc od dnia
podpisania umowy, w tym:
Etap I – opracowanie inwentaryzacji, audytu energetycznego oraz koncepcji urbanistycznej termin realizacji około 5-6 tygodni.
Etap II – opracowanie architektonicznego projektu koncepcyjnego wraz z
programem funkcjonalno – użytkowym oraz wstępny kosztorys inwestycji – termin
realizacji około 8-9 tygodni – ale najpóźniej do 30 września 2020 r.
4. Miejsce lub sposób uzyskania informacji oraz
dodatkowej dokumentacji określającej szczegółowe wymogi dotyczące przedmiotu
zamówienia:
Osobami do kontaktu są:
Ø w sprawie przedmiotu zamówienia
p. Daniel Igielski – Starszy Specjalista ds. zamówień publicznych tel.
24 267 84 53 tel. kom. 695 696 206; e-mail: d.igielski@mwomp.pl
Ø w sprawie procedury
p. Urszula Żołek – Kierownik Sekcji Zamówień Publicznych tel. 24 267
84 96 tel. kom. 695 695 722; e-mail: u.zolek@mwomp.pl
5. Kryteria oceny ofert:
Cena - 90 %
Doświadczenie - 10 %
Zamawiający wymaga aby
Wykonawca, wykazał, iż wykonał co najmniej dwie tożsame z przedmiotem
zamówienia opracowania koncepcji, przy czym co najmniej jedna polegająca na
rozbudowanie i
przebudowie modernizowanych obiektów podmiotu leczniczego w okresie ostatnich 5
lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie.
Przez tożsame rozumie się opracowanie koncepcji na rozbudowę i przebudowę
modernizowanych obiektów podmiotu leczniczego i/lub użyteczności publicznej o
kubaturze nie mniejszej niż 8000 m3.
Zamawiający wymagać będzie, na potwierdzenie spełnienia tego warunku,
sporządzenia przez Wykonawcę wykazu (według załącznika Nr 3 do zapytania
ofertowego) wykonanych koncepcji z podaniem: wartości, zakresu, dat wykonania i
podmiotów, na rzecz których zostały wykonane koncepcje oraz załączeniem dowodów
określających czy te koncepcje zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Brak spełnienia ww. warunku będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
Dowodami, o których mowa powyżej są:
- referencje lub inne dokumenty
wystawione przez podmiot na rzecz którego koncepcje były wykonywane,
- oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z
uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie
uzyskać poświadczenia, o którym mowa w punkcie powyżej.
6. Oferta
powinna zawierać:
Cenę, termin, realizacji, okres gwarancji, wykaz wykonanych koncepcji (Załącznik Nr 3) oraz wszystkie pozostałe informacje zawarte w formularzu oferty cenowej stanowiącym Załącznik nr 2.
7. Sposób
przygotowania oferty:
Ofertę
należy sporządzić w języku polskim, z podaniem ceny w PLN, z uwzględnieniem
zapisów wynikających z Istotnych Postanowień Umowy – Załącznik nr 4 do
zapytania ofertowego.
8. Ochrona
danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanej dalej „RODO”,
Zamawiający informuję, iż:
1) administratorem danych osobowych jest Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny
Pracy, ul. Kolegialna 17, 09-402 Płock, tel. 24 267 84 52, faks
24 262 88 42; e-mail: plock@mwomp.pl
2) dane kontaktowe do inspektora ochrony danych to e-mail: iod@mwomp.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit.
c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96
ust. 3 ustawy Pzp.;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1
Pzp., przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania
obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio
Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy
Pzp., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących;
b) podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w
art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących
narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia
danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest
art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
9. Miejsce i
termin złożenia ofert
Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej poprzez platformę
zakupową Zamawiającego - https://platformazakupowa.pl/do dnia 18.06.2020
roku, do godziny 1000.
p.o. Dyrektor Agnieszka Sulkowska
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2020-06-22 11:38 | Daniel Igielski |
Płock,
dnia
19.06.2020
r. O G Ł O S Z E N I E Znak Sprawy: ZP.264.10.2020 Dotyczy: zamówienia na opracowanie koncepcji w ramach zadania inwestycyjnego „Modernizacja obiektów MWOMP w Płocku oddział w Warszawie – etap I dokumentacja”. Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy z siedzibą w Płocku przy ul. Kolegialnej 17 informuje, iż w wyniku przeprowadzonego zapytania ofertowego dla zadania jw. do realizacji przedmiotu zamówienia została wybrana Oferta nr 04 – Projektygotowe.pl Spółka Architektoniczna Sp. z o.o., z siedzibą przy ul. Zabłocie 39, 30-701 Kraków, która otrzymała łącznie 100,00 punktów, w tym: w kryterium cena – 90,00 punktów i w kryterium doświadczenie – 10,00 punktów. Uzasadnienie wyboru Ww. oferta została oceniona najwyżej oraz spełniła warunki formalne określone przez Zamawiającego w zapytaniu ofertowym. Cena podana w ofercie nie przekracza kwoty zabezpieczonej przez Zamawiającego. MWOMP informuje, iż w ww. postępowaniu zostały złożone jeszcze następujące oferty, które podlegały dalszej ocenie, tj.: Oferta nr 02 – An Archi Group Sp z o.o. z siedzibą przy ul. Chorzowskiej 64, 44-100 Gliwice, która otrzymała łącznie 34,23 punkty, w tym: w kryterium cena – 24,23 punkty i w kryterium doświadczenie – 10,00 punktów; Oferta nr 03 – Konsorcjum: Demiurg Project S.A. i Demiurg Sp. z o.o. Sp. k. z siedzibą przy ul. Górniczej 2/143A, 60-107, która otrzymała łącznie 38,54 punkty, w tym: w kryterium cena – 28,54 punkty i w kryterium doświadczenie – 10,00 punktów; Oferta nr 05 – Maki Architekci Sp. z o.o., z siedzibą przy ul. Wesele 6/6, 30-127 Kraków, która otrzymała łącznie 61,55 punktów, w tym: w kryterium cena – 51,55 punkty i w kryterium doświadczenie – 10,00 punktów; Oferta nr 06 – Studium Sp. z o.o. Sp. k. z siedzibą przy ul. Noakowskiego 12/99, 00-666 Warszawa, która otrzymała łącznie 56,10 punkty, w tym: w kryterium cena – 46,10 punkty i w kryterium doświadczenie – 10,00 punktów. Jednocześnie MWOMP informuje, iż odrzucił Ofertę nr 01 – C+HO aR Sp. z o.o. .z siedzibą przy ul. Sowińskiego 24, 70-236 Szczecin z uwagi na niespełnienie warunków dotyczących doświadczenia Wykonawcy podanych przez Zamawiającego, tj., wskazany obiekt leczniczy jest o kubaturze poniżej wymaganej 8 000 m3. Zamawiający informuje również, iż zostały złożone jeszcze dwie oferty, które zostały wycofane przez Wykonawców przed terminem składania ofert. p.o. Dyrektor Agnieszka Sulkowska |
2020-06-15 12:09 | Daniel Igielski |
Znak
sprawy:
ZP.264.10.2020 Dotyczy: zapytania ofertowego na opracowanie koncepcji w ramach zadania inwestycyjnego „Modernizacja obiektów MWOMP w Płocku oddział w Warszawie – etap I dokumentacja” Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy z siedzibą w Płocku przy ul. Kolegialnej 17, w odpowiedzi na Pani zapytania informuje, że: 1. dokonuje zmiany zapisu dotyczącego warunku doświadczenia na: „Zamawiający wymaga aby Wykonawca, wykazał, iż wykonał co najmniej dwie tożsame z przedmiotem zamówienia opracowania koncepcji, przy czym co najmniej jedna polegająca na rozbudowanie i/lub przebudowie modernizowanych obiektów podmiotu leczniczego w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.” 2. dowodów (w tym np. referencje) określające czy koncepcje zostały wykonane lub są wykonywane należycie stanowią potwierdzenie spełnienia warunku doświadczenie. 3. wskazanie dwóch zadań w wymaganym wykazie (według załącznika Nr 3 do zapytania ofertowego) wraz z wymaganymi dowodami stanowi potwierdzenie minimalnego wymagania Zamawiającego w zakresie doświadczenia. Przyznanie punktów to: 0,00 punktów – przy wskazaniu minimalnego doświadczenia 5,00 punktów – przy wskazaniu trzech zadań wraz z wymaganymi dowodami 10,00 punktów – przy wskazaniu czterech i więcej zadań wraz z wymaganymi dowodami. |
Komunikaty