Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 15-05-2020 09:49:00 |
Składania : | 27-05-2020 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Zapytanie ofertowe
1. Zamawiający:
Mazowiecki
Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy, ul. Kolegialna 17, 09-402 Płock
2. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koncepcji w ramach zadania
inwestycyjnego „Modernizacja obiektów MWOMP w Płocku oddział w Warszawie – etap
I dokumentacja”.
Zakres opracowania koncepcji obejmuje m.in.:
-
Urbanistyczny
Projekt Koncepcyjny
-
Inwentaryzację
-
Audyt
energetyczny
-
Architektoniczny
Projekt Koncepcyjny
Wytyczne do opracowania koncepcji zawarte są w Załączniku Nr 1 do zapytania
ofertowego.
Wspólny słownik Zamówień CPV: 7100000-8 – Usługi architektoniczne,
budowlane, inżynieryjne i kontrolne
3. Termin
realizacji zamówienia:
Termin
realizacji umowy – najpóźniej do 10 września 2020 r., licząc od dnia podpisania
umowy, w tym:
Etap I –
opracowanie inwentaryzacji, audytu energetycznego oraz koncepcji urbanistycznej
termin
realizacji około 5-6 tygodni.
Etap II – opracowanie architektonicznego
projektu koncepcyjnego wraz z programem funkcjonalno – użytkowym oraz wstępny kosztorys
inwestycji – termin realizacji około 8-9 tygodni – ale najpóźniej do 10
września 2020 r.
4. Miejsce lub sposób uzyskania informacji oraz dodatkowej
dokumentacji określającej szczegółowe wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia:
Osobami do kontaktu są:
Ø w sprawie przedmiotu
zamówienia
p. Daniel Igielski – Starszy Specjalista ds. zamówień
publicznych tel. 24 267 84 53 tel. kom. 695 696 206; e-mail:
d.igielski@mwomp.pl
Ø
w sprawie procedury
p. Urszula Żołek – Kierownik Sekcji Zamówień Publicznych
tel. 24 267 84 96 tel. kom. 695 695 722; e-mail: u.zolek@mwomp.pl
5. Kryteria
oceny ofert:
Cena - 90 %
Doświadczenie - 10 %
Zamawiający wymaga aby Wykonawca, wykazał, iż wykonał co najmniej trzy
tożsame z przedmiotem zamówienia
opracowania koncepcji, polegające na rozbudowanie i przebudowie
modernizowanych obiektów podmiotu leczniczego w okresie ostatnich 5 lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie.
Zamawiający wymagać będzie, na potwierdzenie
spełnienia tego warunku, sporządzenia przez Wykonawcę wykazu (według załącznika
Nr 3 do zapytania ofertowego) wykonanych koncepcji z podaniem: wartości,
zakresu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane koncepcje
oraz załączeniem dowodów określających czy te koncepcje zostały wykonane lub są
wykonywane należycie.
Przez tożsame rozumie się opracowanie koncepcji na rozbudowę i
przebudowę modernizowanych obiektów podmiotu leczniczego o kubaturze nie
mniejszej niż 8000 m3.
Dowodami, o których
mowa powyżej są:
- referencje lub inne
dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego koncepcje były wykonywane,
,
- oświadczenie
Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca
nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w punkcie powyżej.
6. Oferta powinna zawierać:
Cenę, termin realizacji, okres
gwarancji, wykaz wykonanych koncepcji (Załącznik Nr 3) oraz wszystkie pozostałe
informacje zawarte w formularzu oferty cenowej stanowiącym Załącznik nr 2.
7. Sposób przygotowania
oferty:
Ofertę należy sporządzić w języku polskim, z podaniem ceny w PLN, z uwzględnieniem zapisów wynikających z Istotnych Postanowień Umowy – Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
8. Ochrona danych osobowych
Zgodnie
z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanej dalej „RODO”,
Zamawiający informuję, iż:
1)
administratorem danych osobowych jest Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny
Pracy, ul. Kolegialna 17,
09-402 Płock, tel. 24 267 84 52, faks 24 262 88 42; e-mail:
plock@mwomp.pl
2) dane kontaktowe do inspektora ochrony danych to e-mail: iod@mwomp.pl;
3)
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4)
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96
ust. 3 ustawy Pzp.;
5)
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Pzp., przez
okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli
czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
6)
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp.,
związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7)
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w
sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8)
posiada Pani/Pan:
a)
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących;
b)
podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c)
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w
art. 18 ust. 2 RODO;
d)
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO;
9)
nie przysługuje Pani/Panu:
a)
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;
b)
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c)
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest
art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
9. Miejsce
i termin złożenia ofert
Ofertę należy złożyć:
- w zamkniętej kopercie
w Kancelarii Zamawiającego, do dnia 27.05.2020 roku, do godziny 1000. Na kopercie należy umieścić napis
– OFERTA KONCEPCJA WARSZAWA
lub
- elektronicznie poprzez platformę zakupową Zamawiającego - https://platformazakupowa.pl/
Z-ca Dyrektora ds.
Medycyny Pracy Paweł Wyrębkowski
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2020-06-08 12:04 | Daniel Igielski |
O
G
Ł
O
S
Z
E
N
I
E Płock, dnia 08.06.2020 r. Znak Sprawy: ZP.264.9.2020 Dotyczy udzielenia zamówienia na opracowanie koncepcji w ramach zadania inwestycyjnego „Modernizacja obiektów MWOMP w Płocku oddział w Warszawie – etap I dokumentacja”. Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy z siedzibą w Płocku przy ul. Kolegialnej 17 informuje, iż unieważnia przedmiotowe zapytanie ofertowe. Uzasadnienie: 1. W ww. postępowaniu zostały złożone cztery oferty. 2. Trzy oferty nie spełniają wymogu Zamawiającego co do wymaganego doświadczenia trzech koncepcji w podmiotach leczniczych. 3. Czwarta oferta, która posiada wymagane doświadczenie, zaproponowała kwotę, która przekracza znacznie środki zabezpieczone przez Zamawiającego na realizację zadania. p.o. Dyrektor Agnieszka Sulkowska |
Komunikaty