Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 07-05-2020 09:48:00 |
Składania : | 11-05-2020 09:47:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Serdecznie zapraszamy do składania ofert w postępowaniu na
Usługa deratyzacji, dezynsekcji i dezynfekcji w Ośrodku Wypoczynkowym w Łazach /k Koszalina, ul. Leśna 4, 76-002 Łazy
Zamówienie zostanie udzielone w trybie 4.8 PzP zgodnie z regulaminem udzielania zamówień UMP.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
Zdolności technicznej lub zawodowej:
Posiadają stosowne uprawnienia do prowadzenia określonej działalności.
Informacje o obiekcie oraz pracach:
1. Ośrodek obejmuje 18 domków wraz z tarasami o łącznej
powierzchni 954 m2.
Teren Ośrodka o powierzchni ca. 7927m2 jest ogrodzony.
2.
Domki są wyposażone w:
a)
dwie sypialnie w każdej
dwa pojedyncze łóżka, szafa i stolik nocny,
b)
pokój dzienny z
kanapo-tapczanem, dwoma fotelami, ławą, telewizorem, komodą,
c)
aneks kuchenny,
d)
łazienkę z prysznicem,
umywalką i toaletą,
e)
taras.
Łączna powierzchnia każdego domku wraz z tarasem wynosi 53 m2.
3.
Na terenie obiektu
znajduje się również:
a)
świetlica 42 m2,
b)
domek Kierownika Ośrodka
– 37 m2,
c)
recepcja wraz z tarasem
– 13 m2,
d)
magazyn B – 6 m2,
e)
magazyn A – 11 m2.
4.
Przed sezonem wypoczynkowym należy dokonać kompleksowej dezynsekcji, dezynfekcji (głównie pod kątem koronawirusa) oraz
deratyzacji w zakresie obiektów wymienionych w pkt. 2 oraz 3 w okresie od 25 do 30 maja br., po
telefonicznym uzgodnieniu z Kierownikiem Ośrodka.
5.
W trakcie sezonu wypoczynkowego zakres prac ograniczony jest do wykonania
usług:
a)
dezynsekcji w domkach
(powierzchnia z tarasem 53 m2), w których przebywały zwierzęta
domowe oraz
b)
dezynfekcji (głównie pod kątem koronawirusa) w
zakresie pkt. 2 oraz pkt. 3c, 3d
w terminie oraz ilości obiektów ustalonych z Kierownikiem Ośrodka.
6.
Ośrodek zostanie otwarty
od 1 czerwca 2020 do 30 września 2020. Harmonogram turnusów w załączeniu.
7.
Rytm prac musi być dostosowany
do specyfiki pracy Ośrodka Wypoczynkowego, usługa musi być świadczona po
wykwaterowaniu gości. Orientacyjna
liczba domków do dezynsekcji i dezynfekcji podawana będzie z 24h wyprzedzeniem.
8.
Na terenie Ośrodka
znajduje się 5 pułapek monitorujących. Kontrolą pułapek zajmuje się Kierownik
Ośrodka.
9.
Po zakończonym sezonie
wypoczynkowym należy zabezpieczyć domki przed gryzoniami poprzez rozłożenie
trutki w każdym z domków.
DODATKOWE INFORMACJE O ZAMÓWIENIU
1.
Brak minimum
logistycznego, usługi będą świadczone od jednego domku wraz z tarasem.
2.
Terminy prac będą
uzgadniane bezpośrednio z Kierownikiem Ośrodka.
3.
Dotyczy usługi dezynfekcji głównie pod kątem koronawirusa:
Przy
zwalczaniu wirusów zaleca się stosowanie preparatów na bazie alkoholu, aminów
IV rzędowych lub podchlorynu sodu. Zalecenia takie przekazuje np. Europejskie
Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób (ECDC) w raporcie z 18.02.2020
: „Interim guidance for environmental cleaning in non-healthcare facilities
exposed to SARS-CoV (https://www.ecdc.europa.eu/sites/default/files/documents/coronavirus-SARS-CoV-2-guidance-environmental-cleaning-non-healthcare-facilities.pdf)
Raport
ten pokazuje, że użycie 70% alkoholu znacznie lepiej dezynfekowało twarde
powierzchnie niż np. podchloryn sodu. Podobne zalecenie na bazie tego Raportu
wysłał pod koniec marca Główny Inspektor Sanitarny - również zalecił stosowanie
preparatów alkoholowych w odkażaniu.
W opinii wirusologa dr hab.
n. med. Tomasza Dzieciątkowskiego ozonowanie
nie jest skuteczne przy usuwaniu koronawirusa, jego działanie dotyczy głownie komórek bakteryjnych. Uważa się, że
można stosować tę metodę do dezynfekcji po kwarantannie w celu oczyszczenia powietrza.
SPOSÓB OBLICZENIA CENY
W cenie Wykonawca uwzględnia wszystkie koszty realizacji przedmiotu zamówienia, jakie Wykonawca będzie musiał ponieść w celu należytego wykonania przedmiotu zamówienia określonego w niniejszym zapytaniu
Cena wyrażona musi być w złotych polskich.Cena musi zostać podana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku wg zasad arytmetyki.
Zamawiający wymaga:
- warunki płatności:30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
- termin realizacji zamówienia w trakcie prac ośrodka
- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy;
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod numerem telefonu: Dorota Wiśniewska tel. 61 8546871 e-mail: dwisniewska@ump.edu.pl
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Zamawiający może nie podjąć realizacji zamówienia bez podania przyczyny.
Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
a) treść oferty nie odpowiada treści zapytania ofertowego;
b) oferta został złożona przez Wykonawcę wykluczonego z postępowania,
c) jest nieważna na podstawie przepisów prawa.
Komunikaty