Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 22-04-2020 14:44:00 |
Składania : | 28-04-2020 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Zamawiający zaprasza do złożenia ofert w postępowania na uporządkowanie dokumentacji znajdującej się w archiwum zakładowym Miejskiego Zakładu Oczyszczania Sp. z o.o.
W zakres uporządkowania dokumentacji wchodzi:
1) Podział dokumentacji na poszczególne komórki organizacyjne,
2) Zaszeregowanie dokumentacji do odpowiednich kategorii archiwalnych zgodnie z opisem,
3) Wykonanie prawidłowego opisu kartonów archiwalnych,
4) Opisanie regałów znajdujących się w archiwum,
5) Wykonanie spisu dokumentacji niearchiwalnej znajdującej się w archiwum z podziałem na odpowiednie komórki organizacyjne,
6) Wykonanie protokołu przekazania dokumentacji znajdującej się w archiwum po zakończeniu prac archiwalnych.
Dokumentacja znajdująca się w archiwum szacowana jest na 90 mb.
Termin składania ofert: 28 kwietnia 2020 r. godz. 10:00
Zamawiający do oceny ofert będzie brał:
- cenę oferty brutto - 80 %
- termin wykonania zamówienia - 20 %
Jednocześnie Zamawiający informuje, że zapytanie jest składane w celu rozeznania rynku, a odpowiedź na zapytanie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 k.c. i nie stanowi zapytania ofertowego w rozumieniu przepisów ustawy prawo zamówień publicznych.
W przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający zastrzega, że skontaktuje się z firmą, z którą będzie chciał podpisać umowę.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2020-05-13 10:40 | Malwina Terlega |
Zamawiający
informuje,
że
jako
najkorzystniejszą
wybrał
ofertę
złożoną
przez
Pana
Piotra
Morsznera
prowadzącego
działalność
gospodarczą
pod
firmą
ARCHEM
Piotr
Morszner
z
siedzibą
w
Stęszewie
przy
ul.
Adama
Mickiewicza
20. Zestawienie wszystkich złożonych ofert Zamawiający załącza do niniejszego komunikatu. |
2020-04-23 07:47 | Malwina Terlega |
Odpowiedzi
na
zadane
pytania: 1. Czy MZO posiada ustalony Jednolity rzeczowy wykaz akt? Tak, MZO posiada ustalony jednolity rzeczowy wykaz akt. 2. Czy w Państwa zakładzie wytwarzacie dokumentację kat. A, a jeżeli tak, to jaka jest jej szacunkowa ilość wśród tych 90mb? Dokumentacja z kategorii A nie została przekazana do archiwizacji. 3. Czy życzą sobie Państwo sposób w jaki zostanie zarchiwizowana dokumentacja, czy powinna być zarchiwizowana w tekturach wiązanych (fastykułach), teczkach wiązanych czy pudłach archiwizacyjnych, czy decyduje o tym archiwista? Rekomendujemy archiwizowanie w pudłach archiwizacyjnych. 4. Czy dokumentacja przeznaczona do archiwizacji jest w segregatorach czy luzem? Dokumentacja, która jest przeznaczona do uporządkowania znajduje się w kartonach i teczkach. |
Komunikaty